Dominanten en orale seks

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door kitten »

rubyvita schreef:
kitten schreef:owwww daar heb ik ook een hekel aan gehad! Bovenop moeten en hem moeten verwennen! Ja, hallo, dat vereist initiatief enzo
Is dat nu nog zo kitten, of is dat in de loop der jaren veranderd?

Initiatief nemen vind ik erg leuk en uitdagend juist. Niet als het moet, want dan klap ik dicht, maar wel als een omfloerste en gerafineerde manier om hem wat op te jutten ( lees:opgeilen). 8-)
Dat is dus niet meer zo, ook niet als het moet. Dat was het overigens wel: dat dichtklappen wat je omschrijft herken ik absoluut. Maar ik heb het geleerd, als een D wil dat ik hem op die manier plezier, sja... En zijn standpunt was ook wel uit te leggen: "verwen me maar." Dat heb ik in de loop der tijd opgepikt. :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Mack »

Als een sub daar gevoelig voor is kan dat mooi gecombineerd worden met een KKV. Kijken op welk moment zij echt gaat smeken. :twisted:
Maar het moet gewoon bij die sub passen. Het is in ieder geval niet dat ik als D daar "te goed" voor zou zijn.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Lucifer Morningstar

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Lucifer Morningstar »

Wat mij betreft heeft ze het maar gewoon te ondergaan. :)
poes

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door poes »

Het gaat er vooral om hoe en in wat voor situatie het gebeurt....


poes
Janice

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Janice »

het ligt idd aan de situatie bij mij. Ik mocht vanavond een beffende Diom hebben.En moet zeggen het was heel dominant, ik heb ene kant genoten, andere kant heeft hij mij zover gekregen dat ik smeekte om te mogen komen....het was te lekker en alles was overgevoelig maar kon er niet uit. en ik smeek echt pas als ik ertoe gedwongen ben, maar het was heel fijn om te mogen smeken om te komen. Dan moet ik zeggen dat het voor mij heelmoeilijk is om dat knielend te laten gebeuren, Dom op de knietjes, en is het opgelost door mij op de bank languit te leggen, hierdoor werkte het niet als koude douche, maar bleef de dominantie voor mijn gevoel en bleef ik odnerdanig, als Dom knielt switch ik naar Dom.En dat is niet handig als Dom niet gedomineerd wil worden
Nina

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Nina »

hhhhmmmm, ik vind dit een extreem lekker topic...

Bij ons is dat volgens de 'mood' waarin mijn Dom is... Beffen doet hij eigenlijk niet veel (jammer :roll: ),
maar als hij er al eens aan begint waan ik me vlug in de zevende hemel, zeker als mijn billetjes lekker roodgloeien,
die combinatie is onweerstaanbaar voor mij (zeker als er nog eens nageltjes worden ingezet).

ik heb er eigenlijk geen moeite mee als een dom dan doet, wie ben ik om hem tegen te houden?
het komt bij mij zeker niet minder dominant over.
Misschien heeft dat ook te maken welke dominant je voor je hebt?
Gesloten