hoge hakken topic

Gesloten
Illustra

Re: hoge hakken topic

Bericht door Illustra »

Ohh die zijn mooi :)

Hoge hakken lopen tip: kantel je bekken en geneer je niet dat je tijdens het lopen met je kont schudt....dat hoort bij op hoge hakken lopen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: hoge hakken topic

Bericht door kitten »

Da's nou juist het toffe van hakken, je hele houding verandert. :static:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: hoge hakken topic

Bericht door skaoot »

Het vergt wat oefen, maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Hoop dat ze gaan passen, kreeg mailtje dat ze klein uitvallen (maar hebben geen grotere maat dus probeer het maar...).
@fixertje: Die zien er ook leuk uit!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: hoge hakken topic

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Da's nou juist het toffe van hakken, je hele houding verandert. :static:
Vooral het uitkijken naar lage deurtjes. ;)

Toevallig had ik het met din erover. Als ik toch opval kan ik het net zo goed doen met de dingen die ik echt wil. 'n Paar gagapumps zullen er vast nog wel komen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
mikje

Re: hoge hakken topic

Bericht door mikje »

Op deze probeer ik al een tijdje te oefenen, maar het blijft een ramp
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tigerlily

Re: hoge hakken topic

Bericht door Tigerlily »

wow wat een schoenen, Ik vind het knap dat je er op probeert te lopen

Ik weet nu al dat ik het niet zou kunnen
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: hoge hakken topic

Bericht door Daantje »

Ah ja de ultieme hoge hak. Ik vind ze best mooi, maar je moet er wel sierlijk op kunnen lopen. Anders kan je ze beter alleen aandoen met fotoshoots. ;) Een dansende vriendin schatte ooit zo in dat het niet zo heel moeilijk lopen is al je klassiek ballet gedaan hebt (met spitzen dus). Dan leer je om niet alleen je enkels te gebruiken, maar je hele been en ook je rug te benutten. Dan verdeel je de spanning, althans zo was haar theorie.

Maar mikje, wil je wat meer vertellen over je hakken? Ik ben best nieuwschierig naar gebruikerservaringen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
katzen

Re: hoge hakken topic

Bericht door katzen »

op ballets kan je amper lopen, de tip is er vaak niet op gemaakt....die deukt in en dan is er al helemaal niet op te lopen
*ervaring*
volgens mij doen die t alleen goed bij ballerina's
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: hoge hakken topic

Bericht door skaoot »

Wow O_o *onder indruk*
Hoe... ik vind het al een kunst met 10cm op gelijkvloers overeind te blijven. Oefening baart kunst, ik weet het. *Weet ineens wat ze met alle vrije tijd die haar te wachten staat gaat doen* :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Kiyan

Re: hoge hakken topic

Bericht door Kiyan »

Knap als je je daarop sierlijk kunt bewegen.. :yes:
Li1986

Re: hoge hakken topic

Bericht door Li1986 »

Kiyan schreef:Knap als je je daarop sierlijk kunt bewegen.. :yes:
10 cm valt toch best wel mee :mrgreen: ?
mikje

Re: hoge hakken topic

Bericht door mikje »

fixertje schreef:Ah ja de ultieme hoge hak. Ik vind ze best mooi, maar je moet er wel sierlijk op kunnen lopen. Anders kan je ze beter alleen aandoen met fotoshoots. ;) Een dansende vriendin schatte ooit zo in dat het niet zo heel moeilijk lopen is al je klassiek ballet gedaan hebt (met spitzen dus). Dan leer je om niet alleen je enkels te gebruiken, maar je hele been en ook je rug te benutten. Dan verdeel je de spanning, althans zo was haar theorie.

Maar mikje, wil je wat meer vertellen over je hakken? Ik ben best nieuwschierig naar gebruikerservaringen.

Wat zou je er over willen weten? Het staan er op is al een kunst op zich. En als je dan eenmaal staat durf dan maar eens een stap te zetten. Met veel vasthouden lukt t , maar zonder....pfff. Is ook moment afhankelijk. De ene keer lukt t beter dan de andere keer
mikje

Re: hoge hakken topic

Bericht door mikje »

Li1986 schreef:
Kiyan schreef:Knap als je je daarop sierlijk kunt bewegen.. :yes:
10 cm valt toch best wel mee :mrgreen: ?


10cm heb ik geen moeite mee, vanaf 15 wordt t heftig
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: hoge hakken topic

Bericht door skaoot »

zucht, ik wil ze bijna allemaal wel.... ik bedoel, zoveel awesomeness in schoenen vorm http://www.shop.ironfistclothing.com/Pl ... ID279.aspx
Heb serieus zwak voor Iron Fist ontwikkeld :mrgreen:

@mikje: vind het dapper dat je het uberhaupt probeert erin te staan! :worshippy:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: hoge hakken topic

Bericht door Voleuse »

Ooooh ja die vind ik ook allemaal mooi.... Kan er verder niet op lopen maar ik zou ze bijna kopen alleen om naar te kijken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gesloten