Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Daar hebben telefoons een handsfree functie voor. Telefoon midden op tafel en bellen maar. Het is minder ideaal dan face to face, maar nog altijd beter dan gekort worden op je uitkering.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Nou, met een beperking kun je nog steeds problemen hebben om zelfstandig het minimum loon te verdienen.

Misschien heb je hier iets aan? https://www.uwv.nl/particulieren/arbeid ... ik-krijgen

En @Voleuse, zo ontzettend herkenbaar!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Deleted User 1996

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 1996 »

Inmiddels weer even contact gehad met mijn vertrouwenspersoon. Die vind het geen enkel bezwaar om 's-morgens om 5 uur uit bed te komen en een half uurtje later in de auto te stappen voor een lange rit in de ochtendspits. Komt wel vaker voor om naar clienten te gaan die verder weg wonen. Alleen... ik ben officieel helemaal geen client van vertrouwenspersoon.

Volgens mij kan en mag iedereen zich gewoon vertrouwenspersoon noemen. Alleen van de mijne weet ik dat het werk serieus genomen wordt.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Goed in ere houden dus. Dat soort mensen zijn goud waard (of ze dat ook krijgen is een tweede ... ;) )
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Deleted User 1996

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 1996 »

Mack schreef: 28 aug 2019, 14:15 Goed in ere houden dus. Dat soort mensen zijn goud waard (of ze dat ook krijgen is een tweede ... ;) )
Die zit daar niet echt op te wachten, geloof ik. Op een pot met goud. Nee, de loterij winnen zou veel beter zijn. Want eigen huis met asbestdak en dat dak moet verplicht vervangen worden en de rekening daarvan is wel gewoon voor de huiseigenaar.

Maar in het veleden was ik wel client, maar dan in een andere context en de reisafstand was veel kleiner. Contact is nadien blijven voortbestaan en ik ben daar best happy mee :D
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik haat mijn verjaardag plannen. Want ik heb eigenlijk DRIE groepen mensen die ik rond mijn verjaardag wil zien maar die bij elkaar gezet net een beetje awkward zijn: kinksters, vrienden die ik persoonlijk goed ken (wel wat overlap tussen deze twee), en familie. En ik ben natuurlijk jarig op Sinterklaas.

ELK jaar is het weer een struggle en een compromis (soms sla ik de kinksters over, soms meng ik een paar groepen en zorg ik dat we iets te doen hebben wat niet praten is, soms spreek ik individueel dan maar met mensen af). Maar dit jaar zie ik mijn kinksters op Next en dat vind ik echt heel fijn want ik sla ze dus erg vaak gewoon over maar ze zijn ook belangrijk, en dit jaar word ik 30 dus ik wil extra graag dat het speciaal is. Het weekend daarna is SInterklaas met de hele familie, dus dan blijft over het weekend daárna om met niet-(perse-)kinksters iets te gaan doen maar dan zit ik dus weer met een gemengde groep mensen en dan moeten we wel iets gaan doen. Maarja dat kost dan weer geld dus dan kan ik niet de complete familie uitnodigen (die zie ik met sinterlaas natuurlijk al, maar zelfs mijn kerngezin is al 5 mensen). Maar in een kringetje zitten met mijn familie + twee vanilla vrienden + eventueel nog wat kinksters waar ik echt heel close mee ben is ook weer zowat want dan kent de helft elkaar niet.

Zucht, ik ben er nog niet uit hoor. Rant over.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

Is een munch achtige situatie iets?
Ik had mn 40e in een mij vertrouwd cafe georganiseerd, ook mensen van ws waren er toen.. Werden spelletjes gedaan en mn sociale groepen liepen wat door elkaar.

Mensen verontschuldigen dat je niet echt budget hebt en niet alles kunt betalen.. Maar heb ik geen kwaad woord over gehoord toendertijd.

En geen afwas na.
Dat ook nog.
~\v/~
Deleted User 178

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 178 »

Ik mix gewoon de boel, als ik het vier (want altijd rondom grote paardbeurs dus super drukke tijd). En organiseer niks bijzonders. Gaat eigenlijk altijd prima. Nu ben ik wel open naar vrienden geweest. Maar ik heb nog nooit gemerkt dat er rare situaties waren.

Oh, en ik kan me voorstellen dat het met zo'n datum wel super lastig is!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

De datum is enorm lastig inderdaad. Maar het mengen van mensen die elkaar niet kennen is geen probleem. Zo leren mensen ook weer nieuwe mensen kennen. Ik kom zo vaak op verjaardagen waar ik niemand ken, can vrienden van Dacrael bijvoorbeeld. Inmiddels ken ik de ouders, schoonouders en schoonzus van zijn beste vriend ook, want die zie je elk jaar weer.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ja het wordt gewoon een beetje tricky aangezien mijn ouders niet zo kink-vriendelijk zijn maar er wel vanaf weten dus dat lijdt een beetje tot argwanende blikken en veel "oh... kennen jullie elkaar daar van". Maar goed. Ik heb net mijn moeder gebeld en ga het inderdaad maar mixen nu en ik zie wel hoe het loopt :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

30??? Jezus.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Mijn moeder is een stuk kink vriendelijker geworden sinds ze kink- vrienden kent :)
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Ik snap dat wel. Ik vind verschillende groepen mengen ook altijd eng. Maar dat komt ook omdat ik bang ben dat de groepen misschien niet met elkaar matchen. Of mensen elkaar de vraag stellen Waar ken jij Leonie van. En ik dan geen controle meer heb over het antwoord. Of het niet leuk vinden op mijn verjaardag omdat ze elkaar niet kennen en er van die nare stiltes gaan vallen.

Ik heb er dan overigens totaal geen moeite mee om op een verjaardag van anderen in een vreemde groep terecht te komen waar ik niemand ken ik klets met iedereen wel.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Ik vind het altijd een beetje apart dat mensen zo bang zijn voor het mengen van kink en niet-kink. Dat je kinksters laat weten dat er ook niet-kinksters aanwezig zijn snap ik. Maar dat is ook genoeg instructie, ik kan ook over andere dingen praten als films of boeken of koken, werk, hobbies, het weer, vakantie... Ik ben eens op een gemengde verjaardag geweest waar ik vooraf echt hele nadrukkelijke instructies kreeg over dat ik niet over link mocht praten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

juffie schreef: 08 nov 2019, 23:0130??? Jezus.
Ja I KNOW
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie