Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Tattoos

Bericht door JJV »

Een ex van me had dat elke maand. .. zo vlak voor r ongesteldheid.

Kan dus iets hormonaals zijn.
( mijn eigen huid is vaak signaal dat ik wat grieperig ben. Alsof de huid dan mee reageert op t afweer systeem )
~\v/~
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door tessie »

Nou het rare is dat het vaak maar een half uurtje duurt ofzo. Ik had het net rond etenstijd, en nu voelt ie weer helemaal normaal. Dus met zoiets zou je toch denken dat het wat langer zou duren?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Tattoos

Bericht door Voleuse »

Het klinkt een beetje als een allergische reactie tegen de tattoo-inkt. Gebeurt het vaak als hij in de zon is geweest oid? Dat hoor je vaker, dat hij dan ineens een beetje 'verhoogd' is op plekken waar de huid allergisch reageert. Er is niet zo gek veel wat je daaraan kan doen volgensmij, behalve dus uit de zon blijven. Het kan ook niet zo heel erg kwaad verder.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door tessie »

Vandaag ben ik sowieso niet in de zon geweest, als ik buiten was, wat echt niet lang was, had ik gewoon mijn jas aan...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door phedre »

zijn de stukjes die je wel voelt, allemaal dezelfde kleur? dan zou t n allergie kunnen zijn voor de kleurstof
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door tessie »

Ja, hij is helemaal in het zwart.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Tattoos

Bericht door Voleuse »

Ja dan denk ik ook allergie. Waar het dan in jouw geval door getriggered wordt geen idee. Misschien idd hormonen of warmte of whatever. Als het echt blijft aanhouden en een warm kloppend gevoel is dan klinkt het meer als infectie maar aangezien het zo weer wegtrekt en je tattoo ook al ouder is lijkt dat me niet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Tattoos

Bericht door Ravelijne »

Ik zat ook te denken aan een immuunreactie. Gebeurt het vaker rond etenstijd? Misschien dat het gelinkt is aan een bepaalde stof in je eten? De arts van mijn ex vertelde dat een allergische reactie bij herhaling ook reacties op andere stoffen kan gaan uitlokken, ook stoffen waar je strict gesproken niet allergisch voor bent. Die gaan dan een beetje meezingen, zeg maar.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door tessie »

Nou het was nu net voor het eten juist.. Ik zou echt niets kunnen verzinnen waar het door komt dus, dat maakt het ook zo raar. Ineens is het er, en ineens is het weer weg.
Ik bedenk me trouwens net dat mijn tattoo op mijn rug soms ook wat dikker is dan anders, maar die voelt dan verder niet geirriteerd ofzo.
Misschien ben ik eignelijk allergisch voor zwarte tattoo inkt en heb ik daar maar af en toe last van ofzo haha :D
Bregje}t{

Re: Tattoos

Bericht door Bregje}t{ »

Is geen allergische reactie, maar het reageren van je huid op verschillende omstandigheden. Omdat de huid met inkt anders reageert dat die zonder merk je verschil. Omdat je dunne lijnen hebt en niet bijvoorbeeld heel je onderarm merk je dat sneller. Ik heb het bij al m'n tattoeages, met verschillende kleuren. Vaak door warmte, maar kan ook door andere dingen komen. Volgens mij dus niks ernstigs
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tattoos

Bericht door thaliya »

Is er misschien iemand die een fijne tattoo font website weet? Er zijn er heel veel maar ik zoek er een die de fonts al in groepen heeft (dus dat je niet 1 voor 1 alles aan moet klikken). Ik weet het woord dat ik wil, ik weet de plek, nu alleen nog een mooi lettertype maar ik heb nog niks gezien waarvan ik dacht: dat is hem!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Tattoos

Bericht door chell »

Ik gebruik voor fonts altijd Dafont.com, zowel voor websites/designwerk als voor de tattoo op mijn rug :) De fonts zijn ingedeeld in thema's en je kunt er de fonts ook direct met je eigen gewenste tekst previewen.

Het maakt voor een tattoo verder niet uit of het een "tattoofont" is of een willekeurig ander font. Ze printen de tekst toch gewoon uit op zo'n transfervel die ze op je plakken en trekken hem dan over. Waar je wel op moet letten is dat letters met "gaatjes" (dus e, a, g enzo) niet te priegelig worden, dan lopen ze te snel dicht.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tattoos

Bericht door thaliya »

Dat ziet er perfect uit, precies wat ik zocht. Dank je wel!
Ik zal letten op de gaatjes, goede tip!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Tattoos

Bericht door Daantje »

De tattooshop waar ik mijn beentattoo heb laten zetten had laatst op Facebook een oproep dat een van de tattoeerders meer werk in een bepaalde stijl wilde zitten en dat je je kon aanmelden voor de mailinglijst. Ik dacht dat dat zou zijn met voorbeelden van haar werk. Krijg ik nu een bericht met een uitnodiging om volgende week voor kennismaking langs te komen. Ben toevallig die dag nog vrij ook. :shock:

Zetten zou zelfs dit jaar nog kunnen. Maar dat ga ik niet doen. December is voor mij niet de aangewezen periode om een tattoo te laten zetten met werkdrukte enzo. Ik ben nog niet eens uit wát ik wil laten zetten (ik twijfel tussen een eikenblad en een boom der wijsheid) en of ik de plek die ik in gedachte heb wel mooi genoeg vind bij mijzelf (binnekant onderarm).

Het zou dan in deze stijl worden, en met de hand gezet: https://www.instagram.com/meester_prikkebeen/
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Tattoos

Bericht door Ravelijne »

Wel prachtig!
Plaats reactie