hulp nodig bij scheerproblemen.

cmeermin

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door cmeermin »

Ziet zichzelf al met lenzen én een leesbril boven een spiegel hurken om te epileren.... :roll:

Nee, dan toch maar met het mes :) en ik ga eens kijken voor scheer-olie

Maar iets anders is dat als ik mezelf 's ochtends scheer, een paar uur later al weer een soort haaienvel voel... :evil:
puppysjors

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door puppysjors »

Ja hoe vaker je scheert hoe sneller die 'kut' haren ;) weer terug komen.... Iemand anders wellicht ervaring met permanente ontharing?
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door madeleine »

niet permanent, maar het scheelt ook nogal welke scheermesjes je hebt. Ik heb nu de Quattro van Wilkinson en die gaat weer een stuk beter dan de Venus van Gilette. Verder inderdaad de conditoner/cremespoeling en koud naspoelen. Eigenlijk nergens last van. Maar mocht ik bultjes hebben, gun ik het ook even wat rust en scheer ik me gewoon een paar dagen niet :puh: . Verder steeds een scherp mesje, ik gebruik ze een of twee keer dan vervangen. Als ik dat niet doe krijg ik ook bultjes.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door kitten »

Ik heb de indruk dat de vrouwenversies sowieso niet beter of zelfs slechter zijn dan de mannenversies. Ik gebruik dan ook de Mach3 voor mannen.
nijntje

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door nijntje »

Ik gebruik idd ook de mach3 en sanex sensitive scheergel. Met 1-2x per week kan ik het redelijk bijhouden. Ik heb een tijdje idd vrijwel dagelijk gedaan, maar daarmee werd het niet beter, het resultaat is gewoon mooier als ik niet alle dagen scheer. Al vind ik nog steeds dat het maar relatief kort echt glad blijft. Soms baal ik daar wel een beetje van. Dan heb ik het gevoel dat gewoon op zaterdagavond al niet meer te merken is dat ik op vrijdagochtend zo m'n best heb staan doen.
Tofenaar

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door Tofenaar »

op zaterdagavond al niet meer te merken is dat ik op vrijdagochtend zo m'n best heb staan doen
Eh ...... wat is dat toch voor geklaag? Alsof mannen 2 dagen glad blijven .. nee dus.
stirreke

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door stirreke »

Hier iedere maand een brazilian wax sinds een paar jaar, ik ben zo blij dat ik van dat scheren vanaf ben en de pijn? Tja, is pijn niet gewoon: effe tandjes bijten?
fantashe

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door fantashe »

Tofenaar schreef:
op zaterdagavond al niet meer te merken is dat ik op vrijdagochtend zo m'n best heb staan doen
Eh ...... wat is dat toch voor geklaag? Alsof mannen 2 dagen glad blijven .. nee dus.

Maar stoppels van een dag op een mannenkin zijn GEIL!!!!
En jullie kerels willen ons altijd glad. Dus... we mogen klagen!
fantashe

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door fantashe »

hee, wees eerlijk, zo houden we ze aan het werk, toch?
Hebben we eindelijk weer eens een originele sessie.

De subbie-onthaar-sessie.

En o wee als we daarna nog een stoppeltje vinden... :neenee: :zweepje:
brabbeldasje

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door brabbeldasje »

baby olie werkt...
echt ben suuuper glad ik geniet er nu maar even van want morgen zijn er weer stoppels ;)
Emmy

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door Emmy »

Ik heb ook maar eens die scheerolie gebruikt.
Wow, het scheren ging al veel makkelijker en het voelt absoluut veel gladder aan dan voorheen met scheerschuim.
Nu eens zien hoe lang het zo glad blijft. Hopelijk in ieder geval wel tot vanavond.....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door eireann »

Ik heb het gister ook gekocht, scheerolie. Aan het hele kleine flesje te zien vermoed ik dat er niet veel van nodig is :)
**Self Rescuing Princess**
engel

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door engel »

Eén of twee druppels is genoeg, dat flesje daar doe je echt tijden mee en het voelt veel gladder!
puppysjors

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door puppysjors »

stirreke schreef:Hier iedere maand een brazilian wax sinds een paar jaar, ik ben zo blij dat ik van dat scheren vanaf ben en de pijn? Tja, is pijn niet gewoon: effe tandjes bijten?

Iedere maand zeg je. En hoelang blijft het dan glad, en hoe lang zijn de haren na een maand dan?
Nadia

Re: hulp nodig bij scheerproblemen.

Bericht door Nadia »

Hangt natuurlijk allemaal af van hoe snel je haargroei is. Zowel harsen als scheren met olie of whatever, een week is bij mij al te lang....
Gesloten