koffiedate topic

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
nimueh

koffiedate topic

Bericht door nimueh »

Mmmmh, was er niet ooit een koffiedate topic? Waar je dus kon zeggen 'he, ik ben vrij en heb zin, dit weekend (in koffie, uiteraard, wat anders). Wil er nog iemand?'.


Thee mag ook, trouwens...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: koffiedate topic

Bericht door Ravelijne »

Oeh, ik had net ongeveer dezelfde gedachte over bubblethee. *checkt agenda* Ah, maar niet dit weekend. Misschien volgend?
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: koffiedate topic

Bericht door Bitemarks »

Mijn weekends vullen zich alweer snel, maar een middagje/avondje met een natje, een droogje, een nimueh en een Ravelijne sla ik niet af ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
nimueh

Re: koffiedate topic

Bericht door nimueh »

Oh, leuk! :D Ik kan ook 's avonds doordeweeks hoor, trouwens :D

Volgend weekend... kan ik alleen maar overdag of vrijdagavond. Wie biedt meer? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: koffiedate topic

Bericht door Ravelijne »

Ik ben nu geloof ik zelf in de war geraakt wat aankomend weekend is en wat volgend weekend is, maar als volgend weekend Pinksterweekend is, kan ik ook overdag met sterke voorkeur voor Zondag.

's Avonds doordeweeks kan ook, dan hangt het er een beetje meer vanaf waar. Bij mij zou erg makkelijk zijn voor mij. Koffie en koekjes kan ik voor zorgen, maar als het gezelschap klein blijft wil ik ook best koken. :)
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: koffiedate topic

Bericht door Bitemarks »

Als we nou heel snel een datum en tijd af weten te spreken voor ons drieën, kan ik snel een slotje op 't topic gooien zodat het een klein groepje blijft :clown:

Maar zonder dollen, zondag de 23e kan ik volgens mij ook :) en verder 's avonds alleen doordeweeks.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: koffiedate topic

Bericht door Sabrina »

*na de post van bites spontaan niet meer durft te zeggen dat ze ook wel zin heeft in een thee'tje en zo*

:cry:

;)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
switch Lady

Re: koffiedate topic

Bericht door switch Lady »

ik drink geen koffie en ook geen thee...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: koffiedate topic

Bericht door Ravelijne »

Klein gezelschap mag nog wel iets groter worden dan drie, hoor. Yay voor Sabrina's met trek in thee! :)

@switch Lady, is er iets wat je wel lekker vindt, misschien? Fris, vruchtensap? :)

Zondag 23 kan ik 's middags en 's avonds. Doordeweeks kan ik alleen Vrijdag niet, alle andere avonden staan nu nog open. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: koffiedate topic

Bericht door kitten »

nog geen plannen de 23e...
nimueh

Re: koffiedate topic

Bericht door nimueh »

De 23e overdag kan ik ook :icon_biggrin: leuk!

Dus: de 23e, bij Ravelijne. Doen mee: Ravelijne, Nimueh, Bite, Sabrina (?), Switch Lady en (voorlopig) Kitten. Klein genoeg, Ravelijne?
switch Lady

Re: koffiedate topic

Bericht door switch Lady »

Ik moet iig wel werken mensen de 23e... dus helaas...
drink ik geen koffie of thee mee... graag een andere x een sapje!
:kiss:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: koffiedate topic

Bericht door Ravelijne »

Ah, jammer switch Lady! Ander keertje. :) Ja, klein genoeg. Als er nog 1 of 2 mensen aan willen sluiten moet dat ook nog wel kunnen, denk ik zelfs. :)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: koffiedate topic

Bericht door Sabrina »

Mag mijn aanhang ook mee? :shock:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: koffiedate topic

Bericht door Ravelijne »

Ravelijne schreef:Als er nog 1 of 2 mensen aan willen sluiten moet dat ook nog wel kunnen, denk ik zelfs. :)
8-)
Plaats reactie