Come to the Dark Side... We have cookies!

NatyaBE

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door NatyaBE »

Mijn God! Als jullie zo doorgaan is er straks geen nilla meer over om te perverteren!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door juffie »

Achteraf gezien heb ik ook mijn ex geperverteerd. Nog niet zo lang geleden trouwens, ik heb vorig jaar zomer nog een keer een uitspatting met hem gehad. Hij wist al dat ik in deze scene zit, en toen hebben we wat gerommeld. Ik wat dingen gedaan die in mijn ogen 'to spice things up' waren, dus een blinddoek e.d. maar pas sinds gisteren weet ik dat het hem heeeeel veel heeft gedaan.

Sterker nog, hij heeft WS de site al gelezen en schijnt weleens in de chat geweest te zijn...
MILF :grin_ani:
SmPlayMaster

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door SmPlayMaster »

Ongeveer een maand geleden waren vrienden van ons op bezoek tijdens een gezellige bbq. Zij vertelden dat hun relatie momenteel in een impasse zat. Nu we toch diep gingen heb ik tijdens die bbq e.e.a. verteld over bdsm en hoe ik mijzelf (en anderen ) daarmee bezig hield. Die vrienden (een stel) waren hierdoor uiteraard verrast, maar bleven veel vragen stellen.

Nu had ik in de afgelopen weken al een paar hele leuke smsjes gehad, waardoor ik al een goed idee had van de inpact van mijn bekentenis die avond.
Nu kreeg ik afgelopen zaterdagavond (uitgerekend tijdens Next) het volgende smsje:

Knip
Hé P, bedankt dat je een maand geleden je BDSM ervaring met ons gedeeld hebt. Ons leven is compleet onderste boven gekeerd! Sinds die avond ben ik 24/7 sub. X is een andere man geworden, dat hij Dominant in zijn woordenboek had staan wist ik niet.... Nou, ik je vertellen met hoofdletters! 24/7 is pittig, maar ik heb me nog nooit zo geweldig gevoelt! XX
Knip

Kijk, dit maakte mij nou ff helemaal vrolijk!
noni

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door noni »

Geweldig om zoiets te lezen!
:)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door juffie »

*kick*

Gisteravond belde een ex-collega waar ik altijd vriendinnen mee ben geweest en dus close dan gewoon collega's. Zij wist ook van mijn hobby en ik heb er weleens met haar en haar vriend over gepraat.
Ze zaten een beetje in de sleur en toen is ze ook maar aan 'grijs' begonnen. En belde ze mij voor tips en advies want dit vond ze toch wel errrrrg interessant. :) en haar wederhelft ook. Ik citeer: 'hij heeft ook stukjes gelezen want hij wilde natuurlijk ook weten waarom hij niet meer rustig op de bank kan zitten als hij thuiskomt, maar dat ik hem zo'n beetje bespring!' :mrgreen:

Tof dit! Ben er helemaal vrolijk over. :)
MILF :grin_ani:
dkspok

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door dkspok »

Even een stomme vraag jongens, en meisjes natuurlijk.
wat bedoelen jullie met vanilla en nilla :?:

Ik ben nieuw hier, be gentle :D
faery

Re: Come to the Dark Side... We have cookies!

Bericht door faery »

Met vanilla (en 'nilla is daar een afkorting van) bedoelen we mensen die niet aan bdsm (willen) doen :)
Gesloten