winkel voor kousen?

Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: winkel voor kousen?

Bericht door eireann »

ik vind drie op ieder been wel prettig, wil de 4 een keer uitproberen.7 lijkt me echt onzin :D
**Self Rescuing Princess**
phedre

Re: winkel voor kousen?

Bericht door phedre »

jarreteles met maar 2 haakjes per been zitten niet, kon geen andere vinden dus ben ze zelf gaan maken, weet niet zeker of er 3 of 4 haakjes aan zitten (en ze liggen bij Mr thuis, kan niet ff checken), maar ze zitten prima, meer lijkt me echt onzin, tenminste.. voor het draagcomfort, als je het mooier vindt, uiteraard, vrolijk doen!

mijn kousen en netpanty (grote maat) heb ik poos terug van kama sutra meegenomen, daar vind je laatste tijd wel kousenstands met grote(re) maten.

Om ladderen bij de tenen tegen te gaan, draag ik er wel van die teenkousjes onder.. die nylon dingen die om teen en hielen gaan, maar dus wel voorkomen dat je nagels door je dure kousen priemen. Het maakt dat ik het er wat langer mee volhoud vaak dan 1x.
curious

Re: winkel voor kousen?

Bericht door curious »

ook voor de grotere maten: www.evaly.nl
en .. zelf koop ik ze vaak via marktplaats. Iemand die hetzelfde merk kousen verkoopt tegen een heel wat leukere prijs!
linne{R}

Re: winkel voor kousen?

Bericht door linne{R} »

Pebs: gewoon bij ons in de seks-shop in de Gordiaan hebben ze echt kousen hoor!
( Keertje samen heen anders?)
Feline
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 aug 2009, 14:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: winkel voor kousen?

Bericht door Feline »

Ulla Popken verkoopt grote maten kousen (met plakrand) voor een tientje per paar. Ik kan ze zonder problemen tot aan m'n liezen optrekken. Ze voelden steviger en prettiger dan de kousen van Evaly en ik had weinig problemen met afzakken enzo. Je hebt er alleen niet zo veel keuze, maargoed, simpel zwart vond ik prima :).
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: winkel voor kousen?

Bericht door eireann »

Ik was erg tevreden over de plakkousen van de bijenkorf, maar ga snel weer een gordeltje bestellen met wat kousen. Vind ik toch prettiger.
**Self Rescuing Princess**
silence

Re: winkel voor kousen?

Bericht door silence »

Marijke schreef:Panty's en kousen van 15 denier gaan bij mijn maximaal 2 keer dragen mee, ik verslind die dingen. Gelukkig kun je ook panty's en kousen kopen van 50 denier. Deze gaan veel langer mee!
Ik kocht bij de V&D kousen van 40 of 50 denier (ik weet het zo niet meer) en deze gaan inderdaad langer mee en blijven mooier.
alsuna

Re: winkel voor kousen?

Bericht door alsuna »

hema kousen met plakrand schijnen goed te zijn maar eerst ff keertje wassen
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: winkel voor kousen?

Bericht door tessie »

Waarom moet je ze eerst een keer wassen dan?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: winkel voor kousen?

Bericht door chell »

Ik doe ook maar één keer met kousen meestal. Trek er meestal wel haaltjes in en vaak ook wel een ladder. En anders komt die ladder wel als ik ze voor de 2e keer dragen wil.

De Hema kousen vind ik erg kort. Nu ben ik niet zo lang, maar voor 'gewoon' onder een rokje vind ik ze bij mij zelfs al te kort. Ik krijg ook uitslag trouwens van dat plakspul.

Laatst wilde ik dus kousen zonder plak kopen, hadden ze die niet meer bij de Hema. Flauw!
(en over een paar kilo pas ik mijn mooie gordeltje ook niet meer...)
elfje (Mr Uil)

Re: winkel voor kousen?

Bericht door elfje (Mr Uil) »

Hallo,

Ik bestel ze altijd bij Ulla Popken ,maar die zijn vaaf maat 42 zijn erg fijne kwaliteit,maar je kan ze ook bij neckerman en wehkamp bestellen,in een keer 10 paar dan vallen de verzendkosten ook mee.

groetjes elfje
elfje (Mr Uil)

Re: winkel voor kousen?

Bericht door elfje (Mr Uil) »

Speciaal voor pebbels dit antwoord.De kousen met plakrand kun je in grote maten bij Ulla POPKEN BESTELLEN OF KOPEN IN WINKEL.

groetjes elfje
Gilraen^

Re: winkel voor kousen?

Bericht door Gilraen^ »

Ik zit ook altijd met ladders enzo in mijn kousen... Regelmatig is mijn truc om dan in het andere paar ook wat gaten te trekken. Heeft een punk effect hihi
brei

Re: winkel voor kousen?

Bericht door brei »

kousen voor de winter brei ik altijd zelf, voor de zomer haal ik meestal bij de Hema, maar wel altijd aan jarretel vindt Mrs mooier bij mij staan.

brei
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: winkel voor kousen?

Bericht door eireann »

heb net bestelling gedaan bij stockingshq. Leuk :)
**Self Rescuing Princess**
Gesloten