wauw je zo echt denken dat ik hier op zou springen als een christen nazi en verhalen zou gaan ophangen over normen en waarden en dat gezeik....
maar waar ik over val....is dat het echt heel nep overkomt...die blikken van die vrouwen... het idee is eigelijk best geil maar ze weten het zo ongelovelijk NIET over te brengen dat ik het echt vrezelijk vind...
en dat kruis voor haar kruis vond ik best grappig bedacht maar nogmaals zo onntiegelijk FAKE ...
Dit is echt niet minder kuis dan die sloggi billboards die naast de weg staan. Maar vooruit, die zijn ook nsfw. Soort van. Ligt aan je werk.
Overigens vraag ik me af wat dat vreemde stukje textiel aan de muur is. Dat wat eruit ziet als onverwerkte spareribs. Ok, misschien lijkt het dat omdat m'n scherm zo klein is.
En ja, ik vind t ook nep. Word er niet warm of koud van.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ik vind dat neppe wel leuk. Het is zo camp en ze hebben er duidelijk zo'n plezier in. Wat meer realisme heeft ook wel wat, maar die blik van die man in de eerste foto. Moet echt een super-middag geweest zijn.
ik vind de werken fotografisch ook niet echt intressant ofzo, ik poste alleen die bups omdat ik de fotograaf toevallig al een eerder had gevonden op modelmayhem^^
ik vind inderdaad de lach van die man op de beginpost echt onbetaalbaar!