De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
grotemuil

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door grotemuil »

Een computerfreak die zijn eigen pc in elkaar zet kan je vast heel erg blij maken met veel opslagruimte. Voor 100 euro ken je een hele leuke en snelle externe harde schijf kopen. Altijd handig Verder ken je denken aan beveiligingssoftware of zo. Misschien intern werkgeheugen' maar aangezien ie zelf gaat bouwen denk ik dattie dat al heeft Nah. iets anders weet ik ook ff niet
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Daantje »

grotemuil schreef: 15 jul 2019, 17:31 Een computerfreak die zijn eigen pc in elkaar zet kan je vast heel erg blij maken met veel opslagruimte. Voor 100 euro ken je een hele leuke en snelle externe harde schijf kopen. Altijd handig Verder ken je denken aan beveiligingssoftware of zo. Misschien intern werkgeheugen' maar aangezien ie zelf gaat bouwen denk ik dattie dat al heeft Nah. iets anders weet ik ook ff niet
Ik raad je aan om even na te denken voor je iets post. Je reageert op een vraag van 9 jaar oud.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
grotemuil

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door grotemuil »

dan zal die pc wel op zijn haha. foutje
grotemuil

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door grotemuil »

Maareh' de intentie was gosd bedoeld Daantje
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

N heeft, al een paar jaar, een Asus Zenpad tablet. Tablet ooit gratis gekregen bij een laptop en geen idee welke versie het is want start niet meer op. Tablet is denk ik een jaar of 3/4 oud en werd steeds trager en sinds een paar weken wilde hij ook niet meer goed opladen. Verschillende kabels geprobeerd en waar we tot vandaag nog wel met een heleboel gewiebel en dan heeeel voorzichtig loslaten het voor elkaar kregen om op te laden, lijkt hij er vandaag helemaal mee opgehouden te zijn.

Lang verhaal kort, ik wil een nieuwe voor hem kopen. En ik heb hulp nodig, want: welke is goed? En het liefst goedkoop omdat hij er nou niet bepaald heel erg voorzichtig mee omgaat.

Hij gebruikt hem met name om spelletjes op te spelen (denk aan Brawl Stars of Delugerpg) en verder eigenlijk niet.

Heb ik dan voldoende aan een tablet van rond de 100 euro (HUAWEI MediaPad T3 7 8GB, bijvoorbeeld) of is dat echt vragen om ellende?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door leonietje »

Ik weet heel weinig van tablets maar 8gb klinkt mij echt te weinig android zelf is tegenwoordig android 9 al ongeveer (pin me er niet op vast) 10gb??? Dan heb je dus geen ruimte om apps erop te zetten. Laat staan om een android update te draaien.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

Goed punt! Misschien kan ik anders gewoon beter naar een winkel morgen want ik heb ook echt geen verstand van tablets
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door kitten »

Voor een kidn dat niet voorzichtig is met zijn tablet, is 3/4 jaar echt heel oud! :lol:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

Gok dat de helft van de tijd dat ding in de kast heeft gelegen omdat hij er niet voorzichtig mee omging. Dat scheelt waarschijnlijk ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Voleuse »

Ok maar als hij het gebruikt om spelletjes op te spelen... waarom dan een tablet? Waarom geen switch? Die spelletjes die je noemt zijn echt troep (wat ik ervan bij elkaar kan googlen dan). Tablets staan erom bekend dat de spelletjes daarop vaak niet veel meer zijn dan een fruitmachine waar je maar geld in blijft stoppen voor een nieuw hoedje/outfitje/pakje kaarten/whatever.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

Hij heeft ook een Wii en wil als opvolger daarvan een Xbox, maar álle kinderen uit zijn klas (jaja) spelen Brawl Stars dus dat wil hij ook...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door kitten »

En als hij is zoals Jongste, dan ontdekt hij binnenkort Youtube en dat is stiekem best leerzaam!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

Dat heeft hij al ontdekt, meestal heeft hij YouTube op de tv aan (met alle game hacks) en speelt hij op zijn tablet. Ik vind het ook leuk om te zien dat hij met zijn vader en broer in India samen Brawl Stars speelt
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Voleuse »

thaliya schreef: 10 aug 2019, 11:11 Hij heeft ook een Wii en wil als opvolger daarvan een Xbox, maar álle kinderen uit zijn klas (jaja) spelen Brawl Stars dus dat wil hij ook...
lol oke ik heb niks gezegd de jeugd van tegenwoordig :jjv:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door JJV »

:jjv: had bijna een switch gekocht anders...

(kwam er achter dat scribble shooter op de vita ook best hielp tegen mn foon spel verslaving)
~\v/~
Plaats reactie