Eyecandy topique!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Crownless »

Alleen ziet die acteur er irl niet uit :shutup:

Ik heb Bryan wel wat dingen moeten leren over z'n haar. Dat een borstel handiger is dan een kam. En dat creme-spoeling echt wel werkt om het makkelijker te borstelen. En dat gel niet de beste manier is om z'n haar in toom te houden, want dan krijg je zo'n harde plak op je kop. Dus nu gebruikt hij een of ander glimmend spulletje (wat ik nog steeds wat overdone vindt, maar beter dan gel. En het is ook wel nodig, want zijn haar pluist nogal snel) om z'n haar in bedwang te houden. En hij wast z'n haar elke dag (rare jongen). Met 2-in-1 shampoo, want dat is snel. En hij gaat nog vaker naar de kapper dan ik :shutup:


Ik vind sowieso dat lang haar wel af en toe moet worden bijgeknipt vanwege dode punten. Soms zie ik van die metalheads die superlang haar hebben, maar wat echt tot op de helft pluist omdat de punten zo ontzettend gespleten zijn. Ga dan eens naar de kapper joh, das toch niet fijn om je hand doorheen te halen?

Overigens moet ik nu denken aan een jongen op een metalforum waar ik ooit zat die postte: oh nee, ik heb hoofdluis! Nu moet ik mijn lange haar waar ik zolang op gespaard heb afscheren! Noes!!!
Waarop iedereen meteen insprong met 'nee joh, daar zijn shampoo's voor en speciale kammen en afscheren hoeft allang niet meer, das zo ouderwets' en 'alleen als al het andere niet helpt, moet je scheren eens overwegen'. Hij had ook wel echt een mooie lange bos stijl blond haar. Zou idd echt zonde zijn geweest.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Eyecandy topique!

Bericht door kitten »

Zo ken ik iemand met 2 dochters die het haar helemaal afschoor, omdat ze van de luis af wilde komen. :shock: Die waren toen ook, wat zal het geweest zijn, 3 en 5 ofzo. Maargoed, da's compleet off topic.

:slaan: @Crownless voor de RL opmerking. Nou eeheeennn! Dat geldt voor al dat lekkere spul in dit topic.
Gilraen^

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Gilraen^ »

Echt wel niet!!! Tuomas is in het echt ook superlekker!!!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Crownless »

:schater: "echt wel niet!" :schater:

David (van disturbed dus) ook. En Bryan ook, maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk 8-)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
vode

Re: Eyecandy topique!

Bericht door vode »

Ik ken de mannen met het vieze haar wel.. maar dat waren voor de rest ook geen hygiënische mensen :clown: De mannen die zichzelf verder goed verzorgden hadden ook mooi haar gelukkig. :inluv:

Afbeelding

Afbeelding
Gilraen^

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Gilraen^ »

Inderdaad David van Disturbed weet ik ook uit persoonlijke ervaring!!! Hoe kon ik dat even vergeten zijn!
katzen

Re: Eyecandy topique!

Bericht door katzen »

ophelia overdose:
Afbeelding

countess grotesque:
Afbeelding

last but certainly not least: dita von tease
Afbeelding
katzen

Re: Eyecandy topique!

Bericht door katzen »

emilie autumn<3
Afbeelding

veronica varlow
Afbeelding

roos<3 AKA amesbury rose
Afbeelding
aimée

Re: Eyecandy topique!

Bericht door aimée »

t'was dus deze kwam er toevallig langs.. viewtopic.php?f=26&t=89
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Ravelijne »

Paging Anne! (Hoewel ik hoop dat je inmiddels slaapt of in ieder geval klaar bent met inpakken.) In de serie You, Me and the Apocalypse zit een hele yummy priester!
2015-09-23_lif_13089079_I1.JPG
Oh, ik googlde voor een plaatje, en hij wordt gespeeld door Rob Lowe. :shock: Ik had hem totaal niet herkend... Ik ben nooit zo weg geweest van Lowe, maar hier heeft hij echt een hele leuke rol. Warning, niet op Wikipedia kijken, want daar zijn de spoilers niet te vermijden... :|
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Eyecandy topique!

Bericht door eireann »

Te Netflixen? Leuk! Er is ook een film die ik nog moet zijn met jude law als priester maar die staat ook niet op Netflix
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Eyecandy topique!

Bericht door perman »

Oh ja, er zitten hier toch een aantal mensen met een zwak voor David Tennant? Voor de Netflixers te zien in de serie Jessica Jones.
Afbeelding
.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Eyecandy topique!

Bericht door kitten »

Ik herkende Rob Lowe direct! Lekker ding, maar zijn broertje Chad is nog lekkerder. :) :) of nou ja, was hij vroeger. Maar ik zag hem laatst in een House aflevering en het bleef raken. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Ravelijne »

Ha, ik wist niet eens dat hij een broertje had. *google* Ik geloof dat beide broers in mijn 'normaal niet mijn type'-veld vallen (priesterrollen daargelaten), maar ik zie wel wat je bedoelt. :)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Eyecandy topique!

Bericht door Crownless »

-Blaast stof van dit topic af-

Ok dames, Tom Cruise dus? Niet helemaal mijn kopje thee, maar in interview with a vampire....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie