Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Het grote WTF-topic

Bericht door juffie »

Ik dacht zeker dat we deze al hadden, maar het zal wel van voor de GFC geweest zijn dan...

Nou ja, ennieweej, post hier al uw WHAT THE FUCK!?!?!?!?! :confused: momenten.

Ik had er gister een. Met een vriendin aan de thee, en toen kregen we het over hoe de reacties op mijn zwangerschap geweest waren. Let wel, ik ken haar familie al járen!
Zij: ''Ja, en ik vertelde het thuis (ouders en een zooi zussen) en toen zei een van die meiden: Weet ze van wie het is?''

Like, :shock: ! Ik bedoel, Jeeeeezus, zo'n rondneukende slet ben ik nou ook weer niet! Okee, dat nog niet de gansche goegemeente op de hoogte was van mijn relatie met Jerry kan ik begrijpen, maar om er dan vervolgens aan te twijfelen of ik weet wie de vader is... :confused: ende :shock:
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Gilraen^ »

Mijn WTF moment was paar jaren terug.

Ik woonde eigenlijk samen met mijn toenmalige vriendje bij zijn ouders, omdat mijn moeder me emotioneel kapot maakte. Nu was het op einde van die relatie en het ging niet meer. En we besloten er een punt achter te zetten. Dus ik kom thuis met spulletjes. Het allereerste wat mijn moeder zei: "het is niet omdat het nu gedaan is, dat je met iedereen in bed moet duiken eh!!!"
Ik kan het ondertussen wel plaatsen: ze had toen al een affaire met de vader van mijn vriendje. En met einde van onze relatie, was hun excuus om elkaar te zien een stuk moeilijker natuurlijk. Maar ik snap nog steeds niet hoe een moeder zoiets tegen haar eigen kind kan zeggen...
rubyvita

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door rubyvita »

Met het lezen van Juffie's en Gilrean's stukje zijn mijn twee WTF :shock: momenten voor vandaag al weer bijna vervuld :lol: !
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

ik ga hier zeker posten moet ff nadenken tot formuleren enzow ...
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

ik heb zo wel elke dag een wtf moment (zo eentje waar je onderkaak op je buik blijft liggen)
vooral als je gewoon in je leven iets zegt tegen je puber en die spat uitelkaar ???
of je zegt tegen je werknemers doe dit aub ff .. (dat is dan op dat moment heel belangerijk )
en na een uur is t nog niet gedaan en wordt ik met telefoontjes overstelpt enzo .... pffff
wtf idd !
binnenkort directe info over de situatie :mrgreen:
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

owwwwwwwwwww jaaaa
hahahaahaaaa ik had er vandaag 1 een direct wtf moment !

ik draag nooit ondergoed .. maar vandaag
(was mijn maandelijkse ellende en met een touwtje in je spijkerbroek voelt toch wat vreemd aan op de fiets )
moest ik net als ieder ander gewoon een x plassen.. :mrgreen:
ik scheur mijn broek naar beneden .. veel te lang gewacht .. plas ... :omg: denk nog wat een raar geluid ..
geen strakke straal :mrgreen:
jaa hoor mijn stringetje gewoon aan gehouden

zwaar WTF momentje ... (moest nog uren werken) :schater:
brabbeldasje

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door brabbeldasje »

whahahahaha oooh jaaaah dat is mij ook wel eens gebeurd! (met ee slipje dan) ik ben gewoon nie gewend dat er meer naar benede moet! whahaha
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

WTF :shock: :shock:

ik ben mn sleutelbos kwijt :frusty: :frusty:
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

jup ze lagen in de gereedschapskast :omg:
wat die takkedingen daar nou deden ???? :omg:

3 dagen geen sleutels gehad pffffffffffffffff
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door juffie »

Alle werknemers van onze stichting kregen van de directeur bestuurder onderstaande mail:
Dag allemaal,
Vandaag is het wereldgezondheidsdag!!

Dat is een mooie aanleiding om voor de verandering eens aandacht te besteden aan de gezonde medewerkers van ***.

Iedereen, die in 2010 niet één keer heeft verzuimd, ontvangt binnenkort een aardigheidje. Zo maar, om de aandacht niet altijd te richten op ziekte en vervanging, maar ook om graag onze blijdschap naar voren te willen brengen voor ons aller gezondheid.

We snappen natuurlijk ook wel dat gezondheid niet alleen je eigen verdienste is, natuurlijk niet*.

Voor een keertje nu aandacht voor de keerzijde van ziekte en verzuim: even aandacht voor de 59 onder ons, die het hele jaar in dienst waren en niet ziek zijn geweest (onze vervangers zijn daarbij niet meegeteld).

Een fijne (wereldgezondheids) dag nog gewenst!

Met vriendelijke groet,

****
Directeur bestuurder

* als je altijd gezond bent, alleen toevallig in 2010 niet het hele jaar: ben je over zowel 2008 als 2009 niet ziek geweest, check dat dan even met ****,dan krijg je ook een attentie.
Wat vinden jullie hier nu van?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Leuk voor de gezonde mensen en Vet Zuur voor de mensen die wel ziek waren. Alsof je dat voor je plezier doet... Heel raar signaal wel...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Yara »

Apart, omdat je het geluk hebt gehad niet ziek te worden wordt je beloond, weird. Ik zou hier eigenlijk best pissig om zijn geworden als ik deze mail had gehad. Alsof ik het leuk vind om ziek te worden en al 15 maanden thuis te zitten. Ik zou me enigszins gekwetst voelen haast, alsof ik daarom slechter ben. Het is al rot genoeg allemaal zo.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
oeps2

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door oeps2 »

;aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een enorme WTF zeg
tering
ik zou meteen bellen en zeggen dat eigenlijk de mensen die al niet zo gezond zijn voor elke dag dat ze toch komen terwijl ze niet lekker zijn een presentje mogen op komen halen
wat een idioterie zeg !!!!
pffffffffffff

een ENORM WTF moment iniedergeval juf !!!

wat een idioteachtelijkeimbicielen zijn er toch !!!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Yara »

Overigens, wat zou de commissie gelijke behandeling hierover zeggen?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door juffie »

Ik ben blij dat jullie dezelfde reactie hebben als ik. Whut??? :shock:

Ik snap best dat ze willen proberen om het ziekteverzuim terug te dringen en te stimuleren dat er zo min mogelijk wordt ziekgemeld, maar dit gaat nergens over. Ik vind het een stom geschreven mailtje dat inderdaad kwetsend overkomt.

Ik dacht ook echt: What The Fuck... :shock:
MILF :grin_ani:
Plaats reactie