Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door thaliya »

Ik heb het wel gedaan, kon met de foto die ik sowieso al als profielfoto had. Deed het meer uit nieuwsgierigheid dan iets anders.
Ik geloof inderdaad niet dat het verder veel uitmaakt voor iets.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Ik begreep dat je profielfoto herkenbaar moest zijn. En die is altijd openbaar. Dat klopt dus niet?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Daantje »

Ik dacht gelezen te hebben dat je profielfoto op zijn minst gedeeltelijk herkenbaar moest zijn. Maar als ik nu kijk kan je je laten verifiëren tegen een willekeurige foto op je profiel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door JJV »

Wat Daantje zegt.

Ze willen bij de 'bewijs' foto dan wel graag torso handen en gezicht Zien... Wat mij volgens mij niet helemaal gelukt is.
Plus dat ik intussen een (lees) bril heb die op de te controleren foto niet staat.

Denk dat m'n snor herkenbaar genoeg was om toch gevalideerd te worden.
~\v/~
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Ik deed het toen het alleen nog met je profielfoto kon. En op die foto heb ik een paarse pruik op en best veel makeup. Op mijn verificatiefoto's had ik mijn normale haar en geen makeup. En ging prima. Maar je hebt er verder niks aan.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Hahaha! Dan wacht ik wel tot het nut heeft.
Gebruikersavatar
JanusHead
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2020, 00:08

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door JanusHead »

Volgens mij is de verificatie-optie vooral interessant/bedoeld voor mensen die (semi-)professioneel gebruik maken van Fet, denk aan pro-dommes of bijv. om je only fans te promoten etc. Als je op Fet alleen contacten onderhoudt met mensen die he al in je eigen netwerk hebt lijkt het me overbodig.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Volgens mij is dat niet zo, hoor. Het lijkt me meer als iets om wat zekerheid in te bouwen of iemand niet een faker is, als in dat 'ie geen foto gebruikt van iemand anders.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Het mag inderdaad ook met foto's die op friends only staan. Ik heb dus een vinkje nu. :koffie:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

Dan ga je naar de orthopeed, omdat je al zo'n 2 jaar heel veel last hebt van je schouder. Volgens hem is t n slijmbeursontsteking en hij zet er n injectie in. Eenmaal thuis merk ik een toch wel behoorlijk verhoogde hartslag en n branderig gevoel in mn schoudergebied, raar, niet herkenbaar. Dus ik log in op de site van het ziekenhuis in mijn dossier en kijk wat voor injectie ze hebben gezet en zie lidocaine staan. Eh.. Wat??? er staat toch ook heel duidelijk in min dossier dat ik allergisch ben voor lidocaine??? Ik check het even voor de zekerheid en het staat er echt!!! Hartslag is de hele nacht behoorlijk hoog geweest. Ik lag al n poosje rustig in bed en was nog altijd rond de 100 terwijl ik normaal rond de 60 zit, t branderige gevoel is wel minder geworden. De volgende ochtend toch maar even gebeld met het ziekenhuis of t normaal is dat ze er zonder verder overleg n lidocaine injectie inzetten, terwijl er toch duidelijk vermeldt staat dat ik daar allergisch voor ben. Ze schrokken er wel van, had absoluut niet gemogen, duizend excuses en nog meer van dat soort praat. Later op de dag belde ook de orthopeed zelf nog even om zn excuses te maken en te zeggen dat hij toch ook wel was geschrokken en er voortaan beter op zou letten. Ik heb geen zin om er echt werk van te maken, ik hoop gewoon dat ze er voortaan beter op letten.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Heidi »

Pff wat slecht!! Gevaarlijk ook…
Gaat het nu weer?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Oh dat is echt heel slordig!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

t gaat nu weer goed, dat branderige/irriterende gevoel rok in de loop van de late avond weg, die verhoogde hartslag bleef tot de volgende ochtend, maar nu is alles weer normaal

Ik vond t wel fijn dat de orthopeed ook zelf even belde om zn excuus aan te bieden, en t niet alleen overliet aan zn assistente/balie-personeel
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Ja dat snap ik phedre, dat is zoals het hoort!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door JJV »

Gebeld door iemand die beweerde van fraude zaken te zijn, welke kleur mn bankpas had. .. raar gesprek (heel onprofessioneel taalgebruik) ...
M'n Bank rechtstreeks gebeld ( tiiiijden in de wacht) .. en inderdaad niks aan de hand en komplimenten van de bank dat ik alert was
~\v/~
Plaats reactie