Profielregistratie

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Jowela

Re: Profielregistratie

Bericht door Jowela »

aah cool, bedankt:)
dbj

Re: Profielregistratie

Bericht door dbj »

Ik snap er niks van :x Kan alleen vriendschap aanvragen en elkaar mailtjes toesturen.
Maar zie niks in de zin van tekstvenster enzo zodat je ook daar kunt chatten.
Illustra

Re: Profielregistratie

Bericht door Illustra »

Er kan ook nog niets anders dbj. Er wordt nog hard aan gewerkt. Iedere keer komt er een klein stukje bij. Werkt dat goed dan volgt het volgende stukje.

Even geduld dus nog....het komt.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Wederom een update: 123FlashChat versie 9.0 is geïnstalleerd. De wijzigingen:

Meer avatars (Default, animal & others).

Een lay-out die wat overzichtelijker is.

Chatvenster kan nu vekleind worden.

De gebruikerslijst kan ingeklapt worden.

Videovensters kunnen los van elkaar verkleind/vergroot worden en op full screen gezet.

Onder Opties zit nu ook een Restore-knop waarmee de originele instellingen teruggezet worden (voor degenen die per ongeluk een wit lettertype op een witte achtergrond kiezen).

YouTube links worden (haha!) nu rechtstreeks op de scroll gezet in de vorm van 'n miniatuur beeldscherm. Helemaal te gek voor fans van TMF maar ik denk dat sommige chatters er minder blij mee zullen zijn. Helaas is bij de upgrade ook het administratiepaneel uitgeschakeld zodat ik daar zelf even niets aan kan doen. Verzoek dus aan onze veejay (Hi bliebs!) om zich even in te houden tot deze optie weer uitgeschakeld is.

edit: Automatische herkenning voor iPad, iPhone en andere iDingen moet er nu ook in zitten maar geen idee of dat ook werkt. Als iemand dat even zou willen testen...


F.
oeps2

Re: Profielregistratie

Bericht door oeps2 »

ik wil wel testen hoor fro :mrgreen:
mag ik ff een iphone lenen dan ? :clown:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Frodo schreef:Gebruikers kunnen nu hun profiel 'n beetje opleuken met 'n andere achtergrondkleur of -plaat (max grootte 1200 px) en hun letters 'n eigen kleurtje geven. Het tooltje daarvoor staat helemaal onderaan je profielpagina.
Zien anderen nu ook dat ik dat gedaan heb of is dat alleen voor jezelf?
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Profielregistratie

Bericht door Toran »

Anderen zien alleen een verandering in de kleur van je tekst :) Geen andere achtergrondkleur of -plaat
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Oh, handig. Dan moet je dus geen donkere achtergrondkleur en witte letters nemen. Want dan kan ik het nog wel lezen en jij niet meer. :clown:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Tekst op de huidige voorpagina:

"Groups have been disabled by the site administrator."

Heel fijn. Dit schijnt een conflict te zijn tussen Joomla en JomSocial. Er wordt momenteel in Maleisië, de Oostkust van de Verenigde Staten én in Alkmaar naar een oplossing gezocht. Overigens werkt het systeem verder wel: U kunt nog steeds registreren, mailen en hardcore foto's neerzetten.

Geduld is soms een schone zaak...


F.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Boel is inmiddels door Maleisië rechtgetrokken. Alles functioneert weer normaal. Beter zelfs: De opties voor Groepen en Groepsdiscussies werken nu ook.

Toevoeging: Site is nu geheel in 't Nederlands

F.
oeps2

Re: Profielregistratie

Bericht door oeps2 »

eej fro
slaap jij wel ? :mrgreen:
dbj

Re: Profielregistratie

Bericht door dbj »

De 'gewone' chat is ook anders geworden, moest wel ff wennen met die nieuwe picto's....
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

oeps2 schreef:eej fro
slaap jij wel ? :mrgreen:
't Chatsleutelteam werkt in drie ploegen tegenwoordig - en allemaal in dagdienst :)

Dbj: Klopt. Versie 9.0 is begin deze week neergezet.


F.
oeps2

Re: Profielregistratie

Bericht door oeps2 »

goed geregeld ! :thumbsup:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Er wordt op dit moment aan de chatsofwaar gesleuteld en Sjanghai is er net achter gekomen dat er een fout zit in hun plug-in voor JomSocial. Het kan dus zijn dat U ineens de box uitgegooid wordt en er nevernooitmeer in kan komen.

Aggut...

Enfin, er wordt nu rond de klok door hypernerveuze Chinezen aan het probleem gesleuteld en hen kennende zullen ze daar ook niet mee stoppen tot alles op rolletjes loopt. In de tussentijd draait de chat overigens gewoon door - we zitten er met 18 man en 't is best gezellig.

Tegelijkertijd ben ik ernstig blij dat ik níet op de suggestie van één van die techneuten ben ingegaan om dit klusje zelf even te klaren. Ik heb liever dat zij met 'n probleem zitten dan ik met een opgeblazen chat :)


F.
Plaats reactie