Profielregistratie

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Eeuwig voortsleutelend (...) worden binnenkort de profielen weer aan de chat toegevoegd, ditmaal ook met meer opties: Gebruikers kunnen foto’s en video’s uploaden, een vriendenlijst aanmaken, elkaar intern mailen, feestjes aankondigen, groepen vormen en nog meer van die toeters en bellen. Het systeem werkt al maar is nog niet gekoppeld aan de chat. En nee, ik ben niet van plan om er een Nederlandse Fetlife van te maken :)

OK, ‘t ziet er nog niet uit maar dit is de link: http://www.wanderingspirits.nl/videochat/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Te zijner tijd is het ook alleen maar mogelijk om via deze pagina op de chat in te loggen: Het is dus wel zo handig om je nu alvast te registreren zodat je dat niet op een onverwacht moment opnieuw moet doen. Het invullen van een geldig mail-adres is daarbij wel verplicht (voor de activatiemail) maar dat adres verschijnt niet zichtbaar op de site!

Over een paar weken (als de meeste chatters zich opnieuw geregistreerd hebben) wordt de database van de chat gewist en wordt alleen die van de profielpagina’s gebruikt. In de chat kun je dan, als je op iemands naam klikt, direct zijn of haar profiel bekijken.


Verder chatnieuws:

De chat krijgt een upgrade waarbij iPad- en iPhone-gebruikers automatisch herkend worden, het chatvenster kleiner gemaakt en de gebruikerslijst standaard ingeklapt kan worden. Ook wordt het nu mogelijk om YouTube video’s rechtstreeks op de scroll te zetten en zijn de skins en avatars uitgebreid.

Omdat een en ander in samenwerking gaat met de producent van de chat (in Shanghai), de ontwikkelaar van de profielpagina’s (in Maleisië), onze ondergewaardeerde webhost (vermoedelijk hangend aan de Matterhorn) en mijzelf (hiding in your cupboard) zal het nog wel even duren voor alles rond is. Daarbij is het hele project half Engels/half Nederlands omdat de vertalers (all over the place) nog met hun huiswerk bezig zijn. Toch hoop ik de boel binnen een maand of twee af te ronden - maar hang me er niet aan op.


F.

P.S. Mocht je vreemde, niet-werkende dingen of stomme blunders tegenkomen: stirrer_one@hotmail.com
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Oh cool! :biggrin:
neufke

Re: Profielregistratie

Bericht door neufke »

cool...... :yes:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door phedre »

wat bedoel je met youtube rechtstreeks op de scroll? dat de hele scroll vol komt te staan met youtubeplaatjes, zodat er geen chatgesprek meer te volgn is, omdat er steeds plaatjes tussendoor komen? Dat meen je toch niet frodo?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Profielregistratie

Bericht door shareen_G »

Ik hoop het niet.....
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Profielregistratie

Bericht door juffie »

Cool Fro!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

phedre schreef:wat bedoel je met youtube rechtstreeks op de scroll? dat de hele scroll vol komt te staan met youtubeplaatjes, zodat er geen chatgesprek meer te volgn is, omdat er steeds plaatjes tussendoor komen?
Geen idee eigenlijk - ik heb de nieuwe versie nog niet in werking gezien. Maar als 'n bepaalde functie niet bevalt is ie zó uitgeschakeld hoor.


F.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door phedre »

thanks:) dat stelt me gerust!

ik vind die links die er steeds ingegooid worden al mega irri... het interesseert me geen hout wie welke muziek luistert/kijkt terwijl hij/zij meeleest op de chat... laat staan dat dat ook nog uitgebreid gaat worden met afbeelding van videoclips....... moet ere cht niet aan denken.. we zullen zien:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Ik vind em tof! En ik zie niet in waarom je niet de Nederlandse Fetlife zou (willen) worden! Ik heb ook een hyves naast mijn Facebook. Goed, niet iedereen zal dat willen, op beide sites een profiel. Maar ik denk dat het wel een kans heeft! Het WS forum is óók een succes naast de talloze Internationale fora. En profielensites/social media zijn de toekomst. Na mailinglijsten kwamen de fora, na fora kwamen de social media. Ik heb al een twitterfunctie gespot. Waarom niet? Zat mensen die niks hebben met Engelstalige sites als Fetlife, ook al zijn er Nederlandse discussies te vinden. Ik denk dat ik hier heel veel mee ga doen hoor! :static: Voor mij zal de chatfunctie bijzaak zijn! :yes:

Ik denk dat dit dé boost kan zijn die WS nodig heeft! Een Nederlandse kinky Social Media site is er immers nog niet!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Ik heb ook al een event aangemaakt voor de Lente meet! :static:

link :static:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

kitten schreef:En ik zie niet in waarom je niet de Nederlandse Fetlife zou (willen) worden!
Nou, het was eigenlijk alleen maar m'n bedoeling om de chatters (weer) hun profielpagina te geven maar dit systeem heeft genoeg toetersch ende bellen om een eind in de richting te komen. Het zou nu ook alleen nog maar wat tijd kosten - ik heb de boel namelijk al aangeschaft ;)


Nog 'n technische mededeling: De ledenlijst en de lijst met recente activiteiten is van het openbare deel afgehaald. Ze waren weer teruggesprongen toen ik vanochtend de skin veranderde... :bloos:


F.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

De Nederlandse FL onder de hoede van onze Webknoeier (tm). #watkanernoumisgaan :clown:

Ik ben in ieder geval helemaal in mijn nopjes, momenteel! :mrgreen:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Profielregistratie

Bericht door miss_meeko »

Ik heb me geprobeerd te registeren maar het lukt niet.... :bloos:

Ik krijg wel na het registeren een mailtje met een link die ik moet aanklikken, maar daarna deze mededeling:
Registratie mislukt: Verificatiecode is niet gevonden.

Wat doe ik fout?
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Waarschijnlijk een missertje in de sofwaar - we gaan meteen even op zoek. In de tussentijd zal ik je account zelf even activeren.


F.
dbj

Re: Profielregistratie

Bericht door dbj »

Heb nou eens eindelijk mijn webcam uit de verpakking gehaald en aangesloten :yes:
Speciaal voor dit doel... en ik heb beeld :static:
of ben ik in beeld.
Plaats reactie