Profielregistratie

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Wassieweer:

Het "social" gedeelte van de site werkt weer, zij het alleen nog maar in 't Engels. Dat wordt er eentje voor vanavond.

Blijft over 't mail-adres in de chatprofielen: Ik denk/hoop dat China dat maandag oplost. In de tussentijd zou je wel 'n fake adres in je eigen profiel kunnen zetten tot de boel normaal draait.

*yawn*


F.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Profielregistratie

Bericht door seleena »

Goe bezig Fro! *schuift een bakkie koffie naar Fro toe* :koffie:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Nog niet helemaal: Het social gedeelte schakelt de chat uit en vice versa....


F.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Profielregistratie

Bericht door seleena »

Ikwilikwilikwilikwilikwilikwil kunnen chatten jah! @Fro :slaan:

:nopompom: :nopompom: :nopompom: :nopompom:

*Je weet wanneer je teveel Ws-est ofzo was het toch?*

Volgende keer gewoon weer het forum eens opblazen hoor Fro, en niet de chat! afafafafaf blijven gij! :roll: :clown:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Profielregistratie

Bericht door juffie »

shraddah schreef: Volgende keer gewoon weer het forum eens opblazen hoor Fro, en niet de chat! afafafafaf blijven gij! :roll: :clown:
In je mand, shrad! :neenee:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Profielregistratie

Bericht door seleena »

juffie schreef:In je mand, shrad! :neenee:
juffffie :roll: :clown:

*gaat alsvast aan de schandpaal staan*
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

OK, chat is nu volledig buiten werking (behalve voor 'n zéér select groepje - ik heb nu eindelijk de hele box voor mezelf) en het social deel ligt zo goed als plat: Alleen 't registreren werkt nog.

Diepgaand onderzoek heeft uitgewezen dat een "expert" 'n verouderde plugin heeft geïnstalleerd die het hele systeem overhoop gooit. Na installatie heeft ze de chat gechecked die uiteraard als een zonnetje werkte. Helaas kwam het niet bij haar op om ook het JomSocial deel te controleren. Toen ik dat weer op gang wist te krijgen begaf de chat het. Nu is het aan de "expert" om de problemen op te lossen.

Het is dus nog even afzien voor de chatliefhebbers. Één voordeel: De maandag begint in Sjanghai zes uur eerder dan hier...

*overweegt om de boel de boel maar te laten en alsnog zonnig Utrecht op te zoeken*


F.
nijntje

Re: Profielregistratie

Bericht door nijntje »

Doen!! Als ze pas vannacht in Shanghai aan de slag gaan kun jij net zo goed sociaal kunnen komen doen buiten het internet om! Er bestaat zoiets als socializen dat niet gekoppeld is aan een toetsenbord ;)

I know, scary thought, maar 't bestaat echt! Vanmiddag, in Utrecht!!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Profielregistratie

Bericht door juffie »

Frodo schreef:*overweegt om de boel de boel maar te laten en alsnog zonnig Utrecht op te zoeken*


F.

Jaaaaaaaaaaaaa!!!! :static:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Profielregistratie

Bericht door kitten »

Dat was een goeie keuze! :mrgreen:
tijgermeisje

Re: Profielregistratie

Bericht door tijgermeisje »

hozzaaaahozzaaaa *duimt voor de chat* :mrgreen:
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Profielregistratie

Bericht door shareen_G »

*is benieuwd naar de stand van zaken*
Waar een wil is, is een weg
Marcuw

Re: Profielregistratie

Bericht door Marcuw »

Registreren werkt - rest nog steeds niet (vandaag ervaren) :lol:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Bij deze dan even:

Toen vorige week vrijdag het hele systeem vastliep heb ik contact opgenomen met TopCMM (de makers van de chat). De programmeuse aldaar liet me weten dat men aldaar met 'n serverprobleem kampte waardoor ze me even niet kon helpen. Vervolgens werd het weekend.

En maandag. En dinsdag. Uiteindelijk heb ik een mailtje naar de baas van de programmeuse gestuurd waarin ik hem vriendelijk doch dringend *) verzocht zijn personeel wat steviger achter de vodden te zitten, hetwelk resulteerde in een soort MSN-gesprek via mail met de betrokken programmeuse. Aangezien ze echter aan de andere kant van de aardbol zit zal ze haar werkzaamheden vannacht pas voortzetten.

Iedereen die zich al voor de chat geregistreerd heeft (dat kan nog steeds trouwens, dat deel werkt wel) heeft inmiddels al 'n mailtje met uitleg ontvangen en krijgt er nóg een zodra de boel naar behoren werkt.


F.


*) understatement...
Marcuw

Re: Profielregistratie

Bericht door Marcuw »

Ge hebt de donderbusch en de zweep ter hand genomen (of vergeet ik nog iets)? :devilish:
Plaats reactie