Waterboarding

Gesloten
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Waterboarding

Bericht door pluis »

.. wat ik dus laatst eens gedaan heb.. eh.. nee.. ondergaan heb, moet ik zeggen.

Zonder alteveel safety police te willen spelen, het ís een officiële en beproefde martelmethode, ja het kán best wel gevaarlijk zijn en euh.. bezint eer ge begint. En de omstandigheden die we erop nahielden bij het spelen staan níet in het brave-bdsm'ers-handboek. Houd het er maar op dat ik gek ben, en dat jullie dat niet hoeven zijn als je het niet wilt, goed? :)

Afgelopen zaterdagnacht was ik bij Nieuw Lief, een man gezegend met ongeveer eenzelfde capaciteit voor drank als ik, én grote badkamer met badkuip. Er waren vrienden van hem geweest, en we hadden wat gedronken. Wijntje, whiskietje, kruidenbittertje (want de whisky was op, maar de dorst nog niet). Hapje gegeten. En toen ik dacht dat we wel zo'n beetje naar bed zouden, werd me op een beetje vreemde toon (terloops en daardoor juist bevelend) meegedeeld dat ik een stoel in de badkamer moest neerzetten.

En zo geschiedde het. Murmelend (en proberend niet de verf van de deurposten te stoten) sleepte ik een houten keukenstoel de trap op en poneerde hem in de badkamer.Ik hoefde niet lang te wachten of hij stond achter me, met de vraag of ik enig idee had waarom die stoel mee moest. En ik, ik kon acuut niks meer verzinnen. Stoel volgens instructies geplaatst (parallel aan de badkuip, met de rugleuning tegen een muur) en er vervolgens op gaan zitten, maar dan wel met m'n rug naar de badkuip en dus een arm richting rugleuning. Ik hoefde niet vast.

Of ik nog steeds niet wist wat ie nou van plan was. En ik, kennelijk lijdend aan een acute vlaag van verstandsverbijstering, schudde wederom nee. Daarop reikte hij over mijn schouder en deed de douche aan, die (hij is nogal lang) een meter of twee boven de bodem van de badkuip hing. Nou heeft hij nogal een wonderlijke douche. In plaats van een beetje een regen-achtig iets te hebben, is het een dikke, massief aanvoelende straal water. De spetters op mn rug waren koud.

Eigenlijk voor ik daarna goed en wel wist wat er gebeurde had hij me, zonder tussenkomst van een stuk stof, of iets dergelijks, achterover geduwd. Ver achterover. Ver genoeg dat mn hoofd niet horizontaal was, maar naar achteren hing. En ik die verrekte dikke straal water récht in mn gezicht kreeg. Én in mn neus. Mn reflex was om mn mond open te doen, die toen dus ook vol water zat. In tegenstelling tot de voorstelling die ik ervan had, voelde het alsof ik gelijk zou stikken. Ik probeerde voorzichtig wat te proesten, maar de hoeveelheid water was zo groot dat dat niks uithaalde. Shit! Help! Fuck!

Gelukkig werd ik toen gauw weer overeind getrokken. Tijd voor vernedering, want toen stroomde al dat water dus m'n neus weer uit. En van dat gevoel gingen mijn ogen tranen. Ergens in de tussentijd had ik me ook nog verslikt, dus het werd een algehele natte hoest-, proest- en snotterbui.

Na het uitwisselen van een paar blikken en het wat afnemen van het gehoest en geproest werd ik zonder pardon nog een keer onder die straal gehouden. Gek genoeg was het adem inhouden nog moeilijker dan de keer ervoor. Teveel waterdruk, denk ik. Ik schrok veel minder van hoe het voelde, al merkte ik wel dat ik (met toch al longen in rotconditie) het niet lang kon volhouden. En als mijn aandacht dan wordt opgeeist door het rótgevoel van véél liters water per minuut die mijn lijf in willen, slaat toch de onwillekeurige paniekreactie weer toe. Naar adem happen (niet slim) en spartelen (wel slim). K mocht weer overeind, met wederom een behoorlijke persoonlijke water-en-snotval tot gevolg. Uitgehoest, bijgehijgd, en liefdevol afgedroogd.

En heftig onder de indruk. Lang kan t niet geduurd hebben, misschien maar een seconde of tien per keer. Véél korter dan ik het met 'traditionele' breath play zou uithouden. En waar dát nog wel eens wil leiden tot lekker ontspannen en heel kalm en rustig worden, kan ik dat hiermee wel vergeten. M'n hartslag gaat tegen het dak, en het gevoel 'maar ik stik NU' is heftig aanwezig, ondanks dat ik gewénd ben om heel erg benauwd te zijn en niet altijd lucht te kunnen krijgen wanneer ik dat wil.

Ik denk dat het de combinatie is van een heftige fysieke ervaring (water in je neus en holtes is gewoon écht een rotgevoel, en zo'n harde straal water op je gezicht is nogal overweldigend) die gecombineerd wordt met het idee van verdrinken, veel meer dan het geen lucht kunnen krijgen wat het zo heftig maakt.

Alles bij elkaar was ik ook blij dat ik niet vastzat, want dat had volgens mij de paniekreactie nog veel erger gemaakt.

Misschien klinkt het wel negatief, wat ik schrijf, maar dat gevoel heb ik er zelf niet bij. Zélfs de vernedering van het veroordeeld zijn tot het hulpeloos wegproesten van waterig slijm (en te druk zijn met hijgen en hoesten om dat een béétje elegant te doen, zodat Lief me maar híelp met schoonpoetsen) was eigenlijk nog wel.. een onderdeel van de totaalervaring.. Pijn in t slijmvlies van mn neus en holtes, vervelend, maar het waard. Het enige wat ik écht niet grappig vond, was dat het tot de volgende morgen duurde voor mn slijmvliezen niet meer opgezwollen waren (en ik heel voorzichtig weer een beetje door mn neus kon ademen, want die zat tot die tijd verstopt).

Heftig.. niet iets om elke week te doen.. maar wél iets wat van mij op het 'nog-eens-meer-mee-doen-lijstje mag' :)

Ha!

Ben je nieuwsgierig? Wil je ook? Heb je het al wel eens gedaan? Ik hoor het graag!

(gepost onder Vragen Vragen omdat het meer een 'ervaring-deel-topic' is dan een spelverslag, imho)
Wever

Re: Waterboarding

Bericht door Wever »

Mij kwam het tijdens het lezen meer als spelverslag dan als ervaring-deel over. Maar dat is natuurlijk ook maar imho.


Ik heb het ook al eens ondergaan, al kreeg ik die sproeier niet rechtstreeks in mijn gezicht. Dat gevoel van stikken herken ik wel. Vlak voor het eigenlijke natgesproeid worden was ik nog bang dat mijn broek zou nat worden (ik had geen reservebroek bij me), maar eenmaal bezig was dat wel het laatste in mijn gedachten.
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Waterboarding

Bericht door Toran »

Nee, geen ervaring mee. Maar wel eentje die ik bijschrijf op mijn 'todo' lijstje. Klinkt errug! leuk, spannend, opwindend, idioot(*)



(*) Doorhalen wat niet van toepassing is
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
nimueh

Re: Waterboarding

Bericht door nimueh »

Als ik een D heb, die ik zo erg vertrouw: ja! ja dan wil ik :icon_biggrin: en ik zou waarschijnlijk beginnen huilen. Fantastisch... :mrgreen: (kun je sadistisch zijn tegenover jezelf??)
RB

Re: Waterboarding

Bericht door RB »

Wow pluis.

Het doet mij denken aan “beneem me de adem die ik spaar alleen voor jou……..”

Prachtig !
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Waterboarding

Bericht door kitten »

Damn joh. Ik weet niet of ik daar ook zo happy van zou worden! :shock:

credits to da pluis!
faery

Re: Waterboarding

Bericht door faery »

Als ik alleen al dit topic open, raak ik al benauwd...

Al lijkt het me wel interessant om hier in de toekomst een keer wat mee te doen :shock:
riz

Re: Waterboarding

Bericht door riz »

Wow pluis, klinkt heftig, goed geschreven ook!

Thanks! Ik heb weer wat op m'n lijstje :mrgreen:
nimueh

Re: Waterboarding

Bericht door nimueh »

We kunnen hier wel een leuke discussie uit melken: elementen genoeg!

Dus ik draag wat aan:

- dit was mijns inziens edgeplay. Die heerlijke vermenging van vertrouwen en paniek: prachtig. Vind ik dan toch. Maar hoe zouden jullie er tegenover staan? Kitten, waarom zou het voor jou een no go zijn?
- ik vind het best een heftig spel voor een prille (?) D/s. Wanneer steek je die scheidslijn over. Wanneer is dat vertrouwen voldoende?


En verder vraag ik me af wat zijn beleving was...
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Waterboarding

Bericht door pluis »

@ wever Hmja, zo leest het misschien inderdaad ook wel.. Maar omdat het hele stukje maar een paar minuten heeft geduurd.. T gaat niet over 'het spel' ofzo. Nouja.. Wat doet het er ook toe :)

@ Toran *grijns* Wel ff om denken dat als háár neus ook zo verstopt raakt dat een gag (of deepthroaten, ofzo) geen echte optie meer is, he ;)

@ Richard Dankjewel. Als je bedenkt dat ik je eigenlijk niet ken, doet dat compliment em best heel veel.

@ kitten Tja, babes, only one way to find out :)

@ faery Dit stond ook al wel een poosje op mijn lijstje. En ondanks dat ik er toch al vrij veel over gelezen had, was ik toch erg verbaasd. Wist je dat de gemiddelde CIA-agent het (óók) maar 15 seconden uithoudt?

@ riz Heej, dankjewel :) Als jij hier ook wat mee doet, kom je hget dan delen? :)

@ nimueh (even je twee comments samengepakt) Jahoor, heel goed zelfs. Maar of je jezelf kunt waterboarden waag ik te betwijfelen, toch.. ;)

Verder: Ik weet niet of je de dynamiek van Nieuw Lief en mij eh.. echt in een D/s hokje moet willen stoppen. En ik weet eigenlijk ook niet of het wel edge-play was. Misschien wel. Voor mijn gevoel is die term vooral iets om te gebruiken als je echt op een grens zit. En eh, daar was ik (geloof ik) nog niet. Komt vast nog wel. Als ie t wat langer had volgehouden waren we daar wél in de buurt gekomen, denk ik, en nu was het meer een 'heftige kennismaking', ofzo.

Wanneer je 'die lijn' over gaat, dat weet ik eigenlijk ook niet. Dat gebeurt gewoon, en heeft denk ik te maken met de manier waarop alle andere dingen in een relatie ook gaan. In mijn geval (ons geval) is dat voorlopig grotendeels impulsief en ongepland, met het vertrouwen (en dát is er wel heel snel, voor zo'n jonge relatie) dat we hoe dan ook alles bespreekbaar kunnen maken. Ik denk dat dat de clou is.
Gilraen^

Re: Waterboarding

Bericht door Gilraen^ »

Ik vind het onwijs dapper. Zelf gaan de gedachten om zoiets te ondergaan al jaren door mijn hoofdje. Maar gezien mjn astma en meestal heel fel verstopte neus denk ik dat ik toch snel in paniek zou schieten...
Gesloten