Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Zo her en der staan er in topics opmerkingen/verhalen over je huisdier. Ik zeg: laten we dat bundelen! Wil je iets kwijt over je huisdier? Dat kan vanaf nu hier!

Mijn poezen hadden dus laatst ontdekt dat mijn d10-en leuk speelgoed waren. Mijn lucky-dice, overal door de kamer verspreid!

En onze barones heeft de fatboy geclaimd. Alleen zij mag erin zitten, in het kuiltje dat ze voor zichzelf! Das het grootste kattenkussen aller tijden! Een voordeel, je veegt de kattenharen er zo af. Nadeel, ze is beledigd als een van de homies erin is gaan zitten, want dan moet ze met haar poezelige pootjes weer een nieuw kuiltje maken. Nou sorry, barones.

Maar, hoe gaat het met de twee nieuwe heren in skaoots leven nu zij op vakantie is? Hoe reageert het hondje van juffie op jeejtje? Hoe gaat het met de dierentuin van bitse en tippi? De woefs van gille? De huidaandoeningzorgenkat van nijntje? Andere huisdieren? Vertel vertel!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Ik kreeg gisteren visueel bewijs van een volledig geshred schuursponsje... En sporen dat ze nieuwe hoogtes hebben verkend. Die lijken zich dus wel te amuseren :)
Benieuwd of ze straks weer heel erg aan me moeten wennen. Mis ze wel.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Awww. Ik mis de poezels ook als ik op vakantie ben. Dat was de eerste keer wel echt een schokkende realisatie.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Yara »

Een van mijn katten had de zitzak ook voor zichzelf geclaimd als kitten. Helaas voor hem bleef hij niet staan in de woonkamer. Mijn kussen om lekker op de grond te zitten is ook bij alle 3 de katten favoriet.

Ik heb momenteel ook een kitten (19 weken) rondlopen die me aardig bezig houdt. Hij had van de week ontdekt hoe hij de achtertuin uit kon klimmen. Aangezien we als we hem nog niet naar buiten willen hebben dan alles hermetisch afgesloten moeten hebben mag hij dus nu echt naar buiten. Heel schattig, de 2 volwassen katten blijven continu bij hem in de buurt buiten om te kijken wat hij doet.
Hij was ook in een meter hoge tak/struik geklommen. Hij was alleen iets te zwaar voor de tak dus die boog naar de grond. Erg grappig gezicht. :-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gilraen^

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Gilraen^ »

Mijn woefs gaan vrij goed. De ene sukkelt eindelijk niet meer met zijn gezondheid! Gewoon een happy woef. Die doet af en toe paktraining nu (zo een persoon met een mouw aan bijten). Dan zie je zijn hele blik van loebas woef naar killerwoef veranderen! De andere woef heeft een start gemaakt met speuren (mensen op geur terugvinden zoals reddingshonden doen). Dat vindt ze super. Verder is haar hobby Hertz en mij tot wanhoop drijven tijdens wandelingen. Ze heeft echt een heel strenge aanpak nodig. Zelfs voor mijn doen streng. Resultaat: bij Hertz luistert ze na 15-30min. Bij mij probeert ze veel vaker nog uit. Zelfs hij zegt tegen iedereen wat een extreem moeilijke hond ze is. Ze is gelukkig wel lief en heel mooi.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Ik ben een hele foute ratjeseigenaar. Op het rattenforum zou ik zo ontzettend gelyncht worden! :mrgreen:

Ik vind namelijk nestjes hartstikke leuk! Dus ben ik op zoek gegaan naar iemand van wie ik een zwanger ratje kon overnemen, waarna er een dochter uit dat nestje bji mams zou mogen blijven. Deels omdat nestjes gewoon superleuk zijn en deels omdat ik dat nestje dan supertam zou kunnen maken, vanaf dag 1.

Poging 1 bleek helaas geen succes. De wildkleur dame werd door de welpjes Joline gedoopt, maar ze is niet bevallen. Ze was totaal niet tam en wil niet opgepakt worden. Toch kon ik haar ook niet meer terugbrengen naar de slangenhouder waar ik haar gehaald had.

Daarna vond ik iemand op Marktplaats die ook bereid was een zwanger ratje te leveren. Zij had ratjes om de ratjes, niet voor de slangen. Haar meisje heette Tijgertje en die was wel super tam! Joline knapte ook helemaal op nu ze weer een maatje had. Er werden netjes 12 rittens geboren, waarvan er 2 bij ons bleven wonen. De oudste welpjes hadden ieder een meisje gekozen en die hebben ze Saartje en Snuitje genoemd. Jongste heeft besloten dat Tijgertje zijn ratje is. Ik mocht Joline wel hebben. :clown: De overige 10 rittens hebben een nieuw thuis gevonden, o.a. bij Tippi.

Nu heb ik dus 3 supertamme ratjes en eentje die niet tam is, maar dat hoeft ook niet, ze heeft 3 vriendjes.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Sabrina »

Onze dame en heer zijn nog altijd hartstikke happy en lui! De één ligt as we speak I type onderin onze billy te slapen, de ander heeft heel decadent de top van de krabpaal geclaimd. Vanmorgen lagen ze allebei bovenop ons te purren in bed omdat Romanticide schijnbaar niet weg mocht :inluv:. Toen was Rocky ook wel echt net Mufasa, hij stond helemaal in z'n King of Pride Rock-houding :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
vode

Re: Post hier over je dier!

Bericht door vode »

Onze jongste houd denk ik niet van schriften en leren. Vanochtend heeft ze m'n schrijfschrift af mijn bureau gegooid en probeerde ze ijverig de nietjes uit de plooi te trekken en alle woorden weg te krabben. Toen het niet lukte is ze er beledigd op gaan liggen en een dutje gaan doen.


Onze dikke kat is depressief denken we. Hij mag bijna altijd in bed bij ons, ook als we series kijken. Maar soms hebben we daar geen zin in omdat hij net een stoomtrein is qua lawaai met knorren of we willen gewoon ongegeneerd sex hebben zonder dierlijke pottekijkers. Als we hem dus uit bed zetten, dan loopt hij altijd heel zielig naar zijn etensbak om daar even te emo-bingen en dan zoekt hij een ander plekje op om te mokken. :nopompom:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Mijn hamster heeft vannacht weer eens een nieuwe plek gevonden om aan te knagen :eerie: Ik wordt dan ook meteen wakker, zo van help, hij ontsnapt! En dan ga ik in het donker zitten kijken wat hij doet, maar ik ben hartstikke nachtblind, dus dat helpt ook niet. En het duurt altijd een paar minuten voor ik met mijn suffe hoofd ook inzie dat ik niks zie en dat ik gewoon weer moet gaan slapen :P. Maarja, nu weet ik dus niet wat dat nieuwe geluidje was en of ik me zorgen moet gaan maken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

Is het licht aan doen een optie?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Middelste heeft heel hard gespaard voor een kooi, zaagsel, voer en een hamster en die hamster verzorgt ze supergoed! Helemaal zelf! Ze zucht en steunt bij elke opdracht tot afwas, sokken opruimen, brief posten, maar de hamsterkooi schoonmaken doet ze zonder morren. Elke vrijdag verhuist de hamster van mama naar papa en van papa weer naar mama. Ze is gek op het beestje. Ik hou mijn hart vast voor de dag dat hij dood gaat, maar ook dat hoort erbij...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Dan wordt mijn vriend ook wakker en dat vind ik zo zielig als er niets aan de hand is (dat is al wel 3x ofzo gebeurd, vond hij niet leuk :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
ruby-vita

Re: Post hier over je dier!

Bericht door ruby-vita »

Mijn twee honden worden oud ;-(

De oudste is nu 14, en de jongste 12. Alles wat ze zeggen over oude honden is waar! Ze stinken, ze ruften je zowaar het huis uit, ze krijgen onsmakelijke bulten en wratten, en worden lichtelijk seniel.

De oudste kan steeds minder goed zien, en word ook stilletjes aan wat incontinent.

Het zijn twee stinkhonden van jewelste, maar het zijn wel mijn stinkhonden!
Olleke

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Olleke »

Ik wil 1 van mijn honden uitlenen aan iemand die zich verveelt :hypocrite:
Hij is een kruising tussen een kangoeroe en een springveer. Heeft de energie van een Duracell-konijntje, het uitzicht van een loebas en hij geeft de indruk het intellectueel vermogen van een 1cellig organisme na te streven.
Hij is heel behulpzaam... Hij helpt je met de vloer te dweilen, doet je pijn zonder dat je moet gaan lopen hinten en hij zorgt ervoor dat je stemvolume en draagkracht steeds beter zullen worden.

Wie o wie biedt zich aan als slachtoffer vrijwilliger?
Boefje

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Boefje »

Nee, bedankt. Ik bedien al twee katten. :mrgreen:

Nou, onze poezels zijn ook wel portretten. Wij dachten, leuk, we nemen een tweede poes erbij omdat Koning Simba zich weleens een beetje verveelt. Dat werkt toch niet helemaal zoals we gehoopt hadden. Koning Simba is nu vooral beledigd. Hij laat te pas en te onpas weten dat Hij niet blij is met wat zijn twee onderdanen voor Hem geregeld hebben (lees: hij blaast veel). Hij is pas tevreden als hij bijvoorbeeld in de kledingkast mag slapen, op de sportkleren van D-D. Je kunt je dus voorstellen dat D-D regelmatig met plukken kattenhaar op de squashbaan verschijnt :lol:

En de dame in kwestie, Willow, is een beetje eigenwijze dame. Ze poepte eerst keurig op de bak. Tot ze de achtertuin ontdekte... De 400 satéprikkers die ik in de tuin geplaatst heb, werkten niet. Mevrouw ging dan maar op hoge poten vanuit de lucht OP de planten poepen (ze spitte dus alvast de tuin niet meer onder, maar goed, het was geen oplossing). Ik heb nu verdorie maar losse potgrond in de kattenbak gedaan zodat ze in ieder geval niet meer in de tuin schijt! Ze weet wel wat het lekkerste poept dus :lol:
Plaats reactie