Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Dat inderdaad. Als hij nog nat was: het hielp bij mij wel om 'm af te drogen. Heet water is meer au dan droog heet lepeltje, had ik het gevoel.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Nee, hij was wel droog, want er zat koffie aan. :lol:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Owwwwww ik kwam er heel laat achter dat dit weekend Sirens call is, het zat al vol maar ik heb me toch maar aangemeld... ik stond 20ste op de wachtlijst MAAR IK KAN TOCH KOMEN AHHH ik ga morgen naar een feestje ineens asgdfaffaffaffffff
ik ben zo excited ik ben echt al maanden niet op een feest geweest yayyyyyyy
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Have fun! :static:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Leuk!!! 1 van die 19 voor jou heeft mijn plekje want ik had me tijdje terug al afgemeld.
Heel veel plezier!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Update over de Bite Away: hij was snel binnen en hij werkt als een trein. Het is wel dusdanig pijnlijk dat ik hem alleen pak als het echt niet leuk meer is. Maar dan is de muggenbeet ook meteen compleet over. Maar de muggen weten kennelijk ook dat ik hem in huis heb, want ik wordt nauwelijks meer gebeten. :D

Schijnt ook te werken voor brandnetel trouwens, maar dat heb ik nog niet geprobeerd want daar doe ik altijd weegbree op en dat werkt ook meteen. Misschien werkt weegbree ook wel tegen muggenbeten trouwens, maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd (misschien had ik me dan de aanschaf kunnen besparen). :D

Hij gaat wel echt op mijn inpaklijstje voor vakantie, lijkt me ideaal om mee te nemen, zeker bij kamperen.
Deleted User 1996

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 1996 »

Die Bite Away maakt zijn naam wel waar dus, maar het is kennelijk ook geschikt voor een pijnspel als ik het goed lees.
Weegbree tegen brandnetels, goed om te weten. Voor het geval een sadiste op het idee komt om mijn lijf met brandnetels te teisteren... Heb daar geen beste ervaringen mee, met brandnetels en met sadisten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Voor mij zijn brandnetels ook niet geschikt voor pijnspel. Ik hou niet van pijn die zo moeilijk te sturen is. Is niet mijn ding.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Vanochtend voor het eerst sinds de brandwonden ontstonden weer gaan sporten! Aquafitness ging goed, lekker warm water en geen gewicht op je benen. Denk dat het zelfs goed is geweest. Ik vond het zo zonde van mijn zomerabonnement dat ik twee weken gewoon helemaal niet kon gaan. Sauna wacht ik nog even mee, maar hier ben ik ook al heel blij mee.
Deleted User 1996

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 1996 »

Klinkt heel goed Ravelijne.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Thanks. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Yay! Heb je nog veel last van de plekken?
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Muchos kater nu maar ik ben happy, Roze Woensdag was episch :033:
Ik houd er zo van. Bijna iedereen draagt roze, de halve stad loopt rond met queers, iedereen is lief voor elkaar, de Dragrace was geweldig en de vibe vannacht ook heerlijk, dansen en zingen totdat ik geen stem meer had en alleen nog maar naar huis kon strompelen. :static:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Haha dat klinkt geweldig!! :)
Do more of what makes you happy
wandering_one

Re: Vrolijk!

Bericht door wandering_one »

Ik ben ook bij Roze Woensdag geweest en ik vond het ook super leuk en gezellig! Beetje rondstruinen, drankje doen, genieten van de sfeer, leuk Queen coverbandje gezien.
Vanmiddag weer naar de feesten, maar dan met de kinderen :)
Plaats reactie