Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
chats

Re: Singlesbankje

Bericht door chats »

ik ook :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Ik ga het hier weer gezellig maken, troostbankje voelt niet meer als de juiste plek en ik ben wel aardig over het verdriet heen aan het komen. Grappig om te merken dat liefdesverdriet zo in fases komt, ik herken nog een boel van hoe het was toen Y het uitmaakte. Eerst de 'hoe moet ik nu vredesnaam verder met mijn leven' en daarna de 'ik kom nooit meer aan een partner, ik blijf voor altijd alleen' fases. Die tweede heeft inmiddels ook zijn beste tijd gehad. :)

Gisteren een contactad op fetlife gezet (en Pluis was zo lief om feedback te geven). Ik verwacht niet bergen reacties erop te krijgen, zie het meer als een signaal afgeven dat ik weer in de markt ben voor dates. En eerlijk gezegd hoop ik dat er vooral op het vanilla deel iets van een reactie gaat komen, ik ben ondertussen ook mijn OK-Cupidprofiel aan het oppoetsen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Singlesbankje

Bericht door Arno »

Ik wens je er veel succes mee, en hoop voor jou dat het iets moois oplevert.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Voor de grap eens dit hele topic teruggelezen, jeumig wat kan ik depressief overkomen. :shutup: Mijn behoefte aan een knuffel, niet zomaar een knuffel maar een*knuffel*, is nu ook enorm. Maar ik zie het lang niet zo somber in als destijds. Of dat nu is omdat ik inmiddels heb ervaren dat er na de regen zonneschijn kan komen (ik kwam toen uit mijn eerste relatie), of dat ik nu gewoon beter in mijn vel zit. De eenzaamheid is groot en vervelend, echter drukt het lang niet zo op mijn schouders als toen.

Het is wel fijn om hier wat dingen te kunnen delen, dat helpt. :)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Singlesbankje

Bericht door Ravelijne »

Good for you! Fijn dat je er nu zo anders in staat. :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Ik merk dat ik de eenzaamheid op momenten toch best voel. Het komt met vlagen, dat ik me plots heel alleen voel. Bijvoorbeeld na de film vorige week, toen miste ik echt iemand om erover te kunnen praten. Op andere tijdstippen vind ik het wel prima. De eenzaamheid een plek geven, gaat me gelukkig nog steeds beter af dan vroeger, al zie ik nog wel op tegen oud en nieuw.

Positieve ontwikkelingen zijn er ook. Binnenkort met iemand afgesproken voor thee.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Singlesbankje

Bericht door Voleuse »

Welke film had je gezien, en was het aan te raden? Vind dat altijd wel interessant om te horen :P
*knufff*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Le Tout Nouveau Testament. Geweldige film! Maar wel eentje waar je graag over napraat met iemand.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Ik manage het niet een relatie zitten boven verwachting goed. Het valt me echt enorm mee. Maar ik heb net een paar dagen gehad om wat uit te rusten en op te laden van de drukke kerstperiode. Dan komt met de ontspanning ook dot eenzaamheid mee. Ik heb behoefte aan een knuffel, niet zomaar een knuffel, maar echt een knuffel van iemand waarbij ik me op mijn gemak voel. En een hand op die ene plek op mijn rug waar ik zo van ontspan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Singlesbankje

Bericht door Crownless »

Awww... Knuffels?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Crownless schreef:Awww... Knuffels?
Dank je! :)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Nu ik dit zo nog eens teruglees (en vooral mijn uitgebreidere writing op FL) vind ik dat ik met dit soort teksten behoorlijk in het negatieve blijf hangen. Focus op dingen die ik mis, in plaats van focus op dingen die ik wel heb. Dat ga ik anders doen. Want ik ben heel blij met alles dat ik wél heb en dat is enorm veel, ook knuffels. Ik beloof niet dat ik nooit meer slechte poëzie zal posten, wel dat ik nog meer ga omdenken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
MarcuwSchnook

Re: Singlesbankje

Bericht door MarcuwSchnook »

Ik plof ook neer, maar wel met goede moed, lees: goede voornemens om me weer meer onder de mensjes te begeven. Naar munches gaan, meetings enz. Je weet nooit we je tegen komt.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Singlesbankje

Bericht door kitten »

Goede instelling! :)
Mr.Castor

Re: Singlesbankje

Bericht door Mr.Castor »

Ik zal d'r maar eens gezellig bij komen zitten dan.
Dat zijn overigens geen verkeerde voornemens. Wie weet wordt t dan nog eens wat. :)
Plaats reactie