Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Singlesbankje

Bericht door Dreamer74 »

knuffellllllll :hug:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Singlesbankje

Bericht door Nijntje »

Knuffels voor Anne :kiss: :hug:
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Singlesbankje

Bericht door Jezebel »

:knuf: Meer knuffels voor Anne! :knuf:
O, en *duimen aan* natuurlijk!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Singlesbankje

Bericht door miss_meeko »

Hele grote knuffel! En ook meteen eentje namens onze mini!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Singlesbankje

Bericht door isara »

Na twee dates in een week ben ik voorlopig wel weer ff klaar met vanilla daten geloof ik. Misschien lag het gewoon aan de kerels in kwestie, maar ik vind het echt hard werken, dat oppervlakkige over werk en hobby's. :confused2:
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Singlesbankje

Bericht door isara »

Hmm, vaag. Iemand waar ik vierenhalf, vijf jaar geleden een FwB thingie mee had spreekt me nu ineens weer aan op FB met allemaal vragen over mijn leven en uiteindelijk de vraag of we een keer koffie kunnen gaan drinken... Ben ik nu zo raar dat ik meteen het gevoel heb dat ie seks wil? Aangezien we verder niet heel veel in common hadden. En hij vooral goed in drama was. :roll:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Singlesbankje

Bericht door eireann »

Ik wil samenwonen en elke ochtend met een arm om me heen wakker worden,
Maar ik wil geen 'dat waren een leuke paar maanden, maar je bent t toch niet'

Ik wil verkering, samen leuke dingen doen, bij elkaar horen, en elkaar steeds beter leren kennen,
Maar ik wil niet allemaal suffe dates hebben met mensen met wie het niet klikt.

Ik wil daten,
Maar ik wil niet tinderen en reageren op advertenties en met mezelf leuren.

Dus.

Als Prince Charming gewoon even aan wil bellen? Dan kan ik al het gedoe met berichtjes sturen en mailen, en slechte dates en net-niet relaties gewoon overslaan. 1 iemand belt aan, het wordt een toffe date, er volgen er meer, we worden verliefd, hij slaat me wat, leren de families kennen, gaan samenwonen, en over een tiental jaren samen rollators kopen. Goed? Ok. Doen we dat.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Singlesbankje

Bericht door isara »

eireann schreef:Ik wil samenwonen en elke ochtend met een arm om me heen wakker worden,
Maar ik wil geen 'dat waren een leuke paar maanden, maar je bent t toch niet'

Ik wil verkering, samen leuke dingen doen, bij elkaar horen, en elkaar steeds beter leren kennen,
Maar ik wil niet allemaal suffe dates hebben met mensen met wie het niet klikt.

Ik wil daten,
Maar ik wil niet tinderen en reageren op advertenties en met mezelf leuren.

Dus.

Als Prince Charming gewoon even aan wil bellen? Dan kan ik al het gedoe met berichtjes sturen en mailen, en slechte dates en net-niet relaties gewoon overslaan. 1 iemand belt aan, het wordt een toffe date, er volgen er meer, we worden verliefd, hij slaat me wat, leren de families kennen, gaan samenwonen, en over een tiental jaren samen rollators kopen. Goed? Ok. Doen we dat.
Oh vrouw, ZO herkenbaar. Ik dacht vandaag hetzelfde (misschien minus dat samenwonen, want dat trekt mij wat minder). Maar een fijne vent die me elke dag knuffelt... ja. Ik ben dat suffe gemail, aftasten, proberen common ground te vinden op dates een beetje zat (en ik date eigenlijk nauwelijks). Kost zo veel energie. Dat geleur inderdaad.

Ik weet het ook ff niet. Anders dan de beste versie van mezelf zijn omdat ik ook geloof dat je de goede mensen aantrekt door zelf de goede dingen te doen.

Knuffel. :aai:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Singlesbankje

Bericht door eireann »

Knuffel terug!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Singlesbankje

Bericht door chell »

Wat bij mij 'hielp' was om te Tinderen/OkCen/daten met minder de focus op "dit is een date en ik hoop op Prince Charming", maar te daten met de insteek "Ik ga een leuke avond/middag/dag hebben en een nieuw mens leren kennen". En zo ging ik naar een festivalletje met iemand waar ik amper iets van wist, met wie ik niet direct heel veel gemeen leek te hebben, met wie de date niet echt een date was en met wie ik inmiddels ruim 2 jaar een relatie heb, mee samenwoon en elke dag mee knuffel.

Maar ik weet ook wel dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is als je wel op Prince Charming zit te wachten. En die eerste paar hebbenwenouwelofnieteenrelatie maanden die voorkom je natuurlijk ook niet.

Goed, advies van niks eigenlijk :nopompom:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Singlesbankje

Bericht door eireann »

Toch lief chell :)

Klinkt wel logisch hoor, niet iedereen langs de Prince Charming lat leggen, maar weet je, ik ken al genoeg mensen, ik hoef niet meer vrienden want ik zie de vrienden die ik heb al te weinig.

Het is natuurlijk wel zo dat er ook andere manieren zijn dan tinder/okc/advertenties.... Heel ouderwets vaker de deur uitgaan zal misschien wel helpen. Vrijdag maar weer eens naar de meet bij On Top of Love. Met een leuke avond als insteek.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Singlesbankje

Bericht door Ravelijne »

Nee, wel goed advies. Dat, en vertrouwen dat je van elke 'mislukte' of 'gewoon leuke' date iets leert (al is het maar wat niet bij je past, of hoe een 'gewoon leuke' middag/avond te hebben) en dus beter gaat zijn in vinden wat wel bij je past.

Dempt het verlangen niet meteen, maar wel goed advies.

Edit: Ge-ninja'd maar ik post het toch.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Singlesbankje

Bericht door isara »

eireann schreef:Toch lief chell :)

Klinkt wel logisch hoor, niet iedereen langs de Prince Charming lat leggen, maar weet je, ik ken al genoeg mensen, ik hoef niet meer vrienden want ik zie de vrienden die ik heb al te weinig.
Zoiets inderdaad.

Ik date al jaren met de insteek dat ik gewoon een leuke avond wil hebben en nieuwe mensen leren kennen leuk is. En dat vind ik ook echt. Ik heb afgelopen tijd helemaal niet zo veel gedate eigenlijk. Misschien is het meer dat het lastig is de aansluiting te vinden. Daarnaast word ik zelf overweldigd door het 'aanbod' op OkC en bv bdsm zaken. Ik krijg echt heel veel berichtjes en overal kijk ik dan naar en waar ik wat mee wil weet ik soms niet goed wat ik er mee wil... Ook van niet echt leuke dates leer ik wel wat, maar het kost me best veel energie.
Maar dat lezen, aanvoelen, daten, het kost nog steeds gewoon tijd. En soms denk ik: nah, waarom eigenlijk als ik lekker naar de sauna kan of met thee en dekentjes op de bank ga? Maar ja, niks doen leidt tot niks natuurlijk. Ik hoef echt niet binnen een jaar samen te wonen. Maar een keer weer iemand heel erg leuk vinden en er dan niet achter vier maanden achterkomen dat het niet werkt door incompatibiliteit/te vanilla/zware psychische problemen bij hem.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Singlesbankje

Bericht door isara »

Hmm, dat kwam negatiever over dan ik bedoelde. Misschien is het meer het verlangen dat getemperd wordt door minder leuke ervaringen dat maakt dat ik even op het randje van het zwembad blijf staan. Plus, ik vind het single leven deels ook gewoon awesome, met tijd voor mezelf, fijne conecties en ruimte voor (meer) seksuele partners met wie ik na de seks ook nog een uur kan lachen, kletsen en stoeien in bed.
dbj

Re: Singlesbankje

Bericht door dbj »

Kijk, zo wordt het toch een leuk onderwerp.
Ik ben sowieso al een buitenbeentje en in mijn schoolgaande periode bleek ik al niet in staat te zijn om vrienden te maken... Nu kun je wel naar verklaringen gaan zoeken en die zul je zeker en vast ook gaan vinden. Feit is wel dat ik sociaal gezien bepaald geen ster ben daarin.
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat ik steeds weer de juiste personen ben misgelopen :)

Ooit heb ik in een radio-uitzending het volgende opgevangen:
"Als de datingbureau's echt zo succesvol zouden zijn als ze zelf beweren, dan hadden zij zichzelf allang overbodig gemaakt".
Om vervolgens de feiten te presenteren waaruit bleek dat het aanbod daar vooral uit mannen bestaat, maar dat zeggen die bureau's er niet bij omdat ze daar hun verdiensten uit halen.

Ik heb tot aan mijn 30e gewoon thuis gewoond bij mijn ouders. Lekker makkelijk, want ze deden (bijna) alles voor mij. Vaak met als argument: laat dat maar aan ons over, want dat kun jij toch niet. En als ik al een vriendje of vriendinnetje had, wilden mijn ouders het weten want dan konden ze daarover (ver)oordelen. Waren ze heel goed in, in mijn lagere schooltijd al. Dus dat zal ook wel een rol gehad hebben.
Ach, ik weet niet beter dan zoals het tot nu gegaan is als alleen wonen. Ik geloof er ook niet meer in dat er een vrouw zou zijn die echt een relatie met mij zou willen. Heb nooit een relatie gehad, dus ook geen enkele ervaring daarmee.

En wat isara reeds schreef is ook waar:
isara schreef:Plus, ik vind het single leven deels ook gewoon awesome, met tijd voor mezelf, fijne conecties en ruimte voor (meer) seksuele partners met wie ik na de seks ook nog een uur kan lachen, kletsen en stoeien in bed.
Al heb ik dan dus nooit seksuele partners gehad, dat stukje herken ik dan weer niet.
Plaats reactie