Stuiteren - De Kip en het Ei

Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door eireann »

Ik was net opzoek naar het stuiter topic om te mopperen dat ik niet stuiter en dat m'n slechte humeur zo in de weg zit... (avondje huilen over stomme dingen is niet met subbig te vergelijken zal k maar zeggen...)

Topic doet me een belletje rinkelen!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door juffie »

Oh my... :idea:

Sorry Schatje. :hug:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door kitten »

Juffie, verkeerde topic of begrijp ik je niet/verkeerd?

@Anne: ga je om een spel vragen, denk je?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door eireann »

Vragen weet ik nog niet, vind ik toch lastig als ik niet subbig ben, maar even herinnerd worden door dit topic heeft me al wat rust gegeven.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door juffie »

Ik kreeg ineens door annes post helder inzicht waardoor ik gisteravond ook vrij onhebbelijk was. Nou zal het niet de enige reden zijn geweest, maar ik denk wel dat stuiteren dat versterkte.
MILF :grin_ani:
zofia_nina

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door zofia_nina »

juffie schreef:Nou zal het niet de enige reden zijn geweest, maar ik denk wel dat stuiteren dat versterkte.
Dat is herkenbaar. De vergelijking met massage werkt voor me, het lijkt bij mij op PMS en ik ken het gevoel ook als mijn cravings voor chocolade en koffie enzo. Het versterkt elkaar. Als er iets misgaat en ik heb een lekker bakkie, dan ben ik gauw weer een blij en tevreden meisje. Maar als er iets misgaat en dan is ook nog de koffie op en zijn de winkels dicht en heb ik geen chocolade meer en... en... en... dan ga ik tegen de muren op en vind ik mezelf *heul* zielig. Alles lijkt dan voor een moment even waardeloos. :crownless: Misschien heeft het met hormoonhuishouding te maken? En deze buien had ik in mijn D/s eigenlijk niet; stuiteren met een pak slaag in het vooruitzicht is ook echt anders dan dit doelloze ge-ijsbeer.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door eireann »

Niet hoeven vragen, vreselijk gehuild, kan weer lachen :)

(echt op een begrafenis na, nooit zo hard gehuild!)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door kitten »

Awww! Wat fijn! :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door eireann »

zofia_nina schreef:
Dat is herkenbaar. De vergelijking met massage werkt voor me, het lijkt bij mij op PMS en ik ken het gevoel ook als mijn cravings voor chocolade en koffie enzo. Het versterkt elkaar.
Gister overdag zei ik nog tegen DB (of nou ja, half schreeuwde uit frustratie) 'Maar ik KAN Toch niet ALWEER PMS hebben? dat heb ik toch net gehad? (herhaal x5)

pfff. het versterkt elkaar is wel een goede omschrijving, van een rotbui gaan stuiteren, van stuiteren een rotbui krijgen. Alles wordt groter.

Lijkt me wel vreselijk vermoeiend trouwens, leuk gespeeld hebben als D en dan nog 3 kwartier moeten troosten omdat de Niagra Falls lokaal zijn losgebarsten.... maar DB zegt dat het niet erg is.
**Self Rescuing Princess**
faery

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door faery »

Dat hoort bij aftercare, en aftercare hoort erbij :) Ik zou het van mensen met wie ik speel ook niet erg vinden, zeker niet als ik vantevoren weet dat het kan gebeuren.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door kitten »

Is het ook niet. Als ik even mag projecteren vanuit mijn eigen D gevoel, een subbie troosten na een heftig spel geeft zo'n fijn, warm en liefdevol gevoel! Soms vind ik het jammer dat ik bij Heerscher echt ver moet gaan om hem aan het huilen te krijgen, dat meen ik echt!
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

"jongetjes mogen niet huilen" en dat zit er nog ontzettend diep ingeworteld. Maar flink kunnen (en mogen!) huilen na een spel voelt soms zoooooo heerlijk
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Bregje}t{

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door Bregje}t{ »

jongetjes die huilen na een spel zijn echt :inluv:
Gilraen^

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door Gilraen^ »

Huilen lucht ook zo ontzettend op, zeker als je getroost wordt. Laatste dagen bij Hertz was de eerste keer in lange tijd dat ik helemaal niet gehuild heb! :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Stuiteren - De Kip en het Ei

Bericht door Daantje »

Huilen tijdens/na een spel is me pas een keer gebeurd. Maar het is wel een geweldige ontlading. De endorfine rush van de pijn, het gevoel van onderdanigheid/overgeleverd zijn aan de wil van een ander en dan ook nog die barriere door. Het is echt alsof je een emmer met overbodige spanningen en emoties leeggooit. Totally clears the head. :yes:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten