Verschillende maten ringgags?

Gesloten
Sayaatje

Verschillende maten ringgags?

Bericht door Sayaatje »

Ik vroeg me af(na het lezen van Janna's verhaal Tienermeisje) of er ook verschillen zijn in omtrek van ringgags, en dan met name de omtrek aan de binnenkant. Want ik kan me voorstellen dat als de maten niet zo groot zijn dat sommige mannen daar gewoon niets mee kunnen.
Dus, zit daar verschil in?

(kon geen beter bordje vinden hiervoor :bloos: )

EDIT: titel even verduidelijkt
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door JJV »

;) zelfmaak sowieso
(g'loof dat Frodo's shoppingshoek gordijnringen aanraad.. en die zijn er in maten)
~\v/~
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door tessie »

Volgens mij is de binnenkant sowieso altijd te klein om een lul door te steken... Als dat je bedoeling is, kan je denk ik beter zo'n jenningsklemgagding nemen...
Sayaatje

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door Sayaatje »

Ah oke, dan ging dus mijn fantasie te ver waarschijnlijk. Ik zal eens zoeken naar wat die klem is.
Kluk Kluk

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door Kluk Kluk »

Dit iets?

Afbeelding
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door tessie »

Die bedoelde ik idd, alleen zou ik er dan wel eentje nemen met zo'n rubberlaagje eromheen, anders is het niet zo lekker voor je tanden...
Ik heb zelf deze:
http://www.misterb.com/assortiment.aspx ... iltab=accs" onclick="window.open(this.href);return false;
Kluk Kluk

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door Kluk Kluk »

Ja dat is wat fijner voor je tanden, maar dat kun je ook zelf doen met wat tape uiteraard :)
Sayaatje

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door Sayaatje »

ah oke, duidelijk. :) dank jullie wel. Ik ga eens kijken naar een betaalbaardere, ofzo
ericadventure

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door ericadventure »

Jenningsklem lijkt leuk maar doordat het metaal best wel dik is en de meeste subs niet de klem helemaal open kunnen hebben lukt het meestal niet om je stijve lul naar binnen te krijgen. Maar voor het kwijlen blijft hij geweldig :twisted:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verschillende maten ringgags?

Bericht door tessie »

Ik vind het metaal helemaal niet dik... en verder ook nog nooit gehoord dat het niet ging ofzo :confused:
Gesloten