chloroform/sedation

Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

chloroform/sedation

Bericht door Peter^ »

Ik las ergens dat iemand dit in een fetish lijst had toegevoegd. Wat is dit?
Geniet van de positieve momenten.
Guilty

Re: chloroform/sedation

Bericht door Guilty »

Euh, kennelijk iemand die erop kikt om mensen met chloroform buiten westen te drogeren (of dat te ondergaan)?
colet

Re: chloroform/sedation

Bericht door colet »

Ja, dat is ook mijn gedachte.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: chloroform/sedation

Bericht door Voleuse »

Chloroform is dat spulletje wat je op een zakdoek doet en dan stieken in het gezicht duwt van een schone dame.

Dit:
Afbeelding

Heeft wel iets toch, ontvoering? Wel jammer dat chloroform niet veilig voor je gezondheid is (dacht ik).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: chloroform/sedation

Bericht door Ravelijne »

Klopt. Het verschil tussen een werkzame dosis en een fatale dosis is erg klein en (meen ik) wat onvoorspelbaar. Het is dus erg riskant om te gebruiken.

Op zich lijkt een chloroform rollenspel me eigenlijk wel leuk. En dat voor iemand die niet zo van rollenspellen houdt. :D
Guardian_s

Re: chloroform/sedation

Bericht door Guardian_s »

Mij ook, zal vast komen dat ik sowieso wel te porren ben voor rapeplay/playrape, het risico is me echter te groot, net als dat van GHB
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: chloroform/sedation

Bericht door phedre »

kan met ghb toch ook bereikt worden dan?:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: chloroform/sedation

Bericht door Ravelijne »

Voordeel van rollenspel is dan weer dat de chloroform niet echt hoeft te zijn. Kun je een beetje vicks vaporub op een zakdoek doen, of zo. ;)
Guardian_s

Re: chloroform/sedation

Bericht door Guardian_s »

@Phedre: GHB is zover mij bekend net zo wispelturig/onberekenbaar/risicovol als chloroform
@Ravelijne: Als het "slachtoffer" goed meespeelt wel ja ;)
Guilty

Re: chloroform/sedation

Bericht door Guilty »

Is ook een uitgebreide draad over choloroform geweest op FL trouwens, maar bij gebrek aan zoekfunctie zal die wel onvindbaar zijn.

Wat rollenspellen betreft, met hypnose kun je mensen erg realistisch laten reageren op een willekeurig zakdoekje met vixx :-)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: chloroform/sedation

Bericht door Ravelijne »

@Guardian Of Guilty inschakelen voor een hypno-zakdoekje, dus. ;)
colet

Re: chloroform/sedation

Bericht door colet »

Hoe kom je aan chloroform eigenlijk?
Mijn scheikunde-examen is te lang geleden :jjv:

Ik zie me al staan bij de apotheek..."en mevrouw, waar wilt u het voor gebruiken?" Ach ja, er is een man die mij wil gaan verkrachten met een paar kerels tegelijk. Doe maar beroerde concentratie, want ik wil wel blijven leven. En eigenlijk zo gaandeweg nog wat van het genot meepikken ook.

En ik ken Doms die een bepaalde uitstraling hebben, als die verschijnen aan zo'n balie en een fles chloroform willen, bellen ze vast de politie! :clown:

Dat chloroform-dosering erg nauw luistert meen ik mij ook te herinneren. Hoe kun je dan op een andere manier iemand tijdelijk uitschakelen?
Naast hypnose, want dat kan niet iedereen he :)

In een rare film, die ik ooit downloadde, spoten ze iets in bij de sub waarna ze door de benen zakte. Geen idee wat. En als het geacteerd zou zijn, dan spoten ze wel verdomd echt. En speelde zij ook verdomd goed.
cmeermin

Re: chloroform/sedation

Bericht door cmeermin »

Er is op FL een hele group over Anesthesia Play. Daar kan je heel veel héle enge dingen lezen :mrgreen:
colet

Re: chloroform/sedation

Bericht door colet »

Ohja! Daar heb ik ook ooit zitten lezen ja!
Heel eng ja....maar :oops: zo lekker :oops: Die spanning....:inluv:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: chloroform/sedation

Bericht door thaliya »

GHB en chloroform zijn volgens mij niet zo verkrijgbaar, niet in de apotheek in ieder geval. Er zijn vast wel manieren om eraan te komen. Toen ik nog jong was *kuch* kende ik via-via iemand die in een ziekenhuis werkte en aan ghb kon komen. Niet het meest geschikt om iemand mee bewusteloos te krijgen trouwens.
Chloroform is denk ik nog linker dan ghb, ik heb wel eens gelezen dat het een populair middel is om zelfmoord te plegen omdat je heel snel en pijnloos dood gaat als je het iets te lang inademt. Zou er dus niet graag mee gaan experimenteren.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten