chloroform/sedation

Rauw Beestje

Re: chloroform/sedation

Bericht door Rauw Beestje »

Onderstaande post is een losse opsomming van dingen die ik wel eens ergens gelezen/gehoord heb, kan incorrecte informatie tussen staat!

Chloroform schijnt toch echt niet zo te werken als in de film (doekje voor iemands neus drukken en dat ie dan direct weg is). Vroeger werd het als verdovingsmiddel in een soort inhaleer masker gedaan, zodat de patiënt steeds een beetje meer inademde (misschien vermengd met gewone lucht?). Met ether werd dat dacht ik ook gedaan.
Beide behoren tot het zelfde soort drugs als lijmsnuiven (inademen dampen 'inhalants'), waar toch wel algemeen van bekend is dat het absolute niet zo gezond is en verslavend.
Choroform schijnt als enige oplosmiddel lekker te ruiken, over ether wordt gezegd dat het erg smerig is en de smaak/geur dagen in je mond blijft hangen.

Chloroform schijnt wel in (online) winkels voor de amateur laborant/educatie te krijgen zijn, het is (dacht ik) geen gecontroleerde stof. Ether ook niet, maar de 'echte' raw ether (die uit Fear and loathing in Las Vegas) schijnt erg zeldzaam en prijzig te zijn. Maar ik meen dat het in de analoge fotografie gebruikt wordt.

En hier wat niet-bdsm ervaringen:
Chloroform
Ether

info/overzicht over inhalants

(excuses alles is in het engels)

GHB schrijnt qua dosering erg nauw te komen, de verschillen tussen recreatief, 'coma-dosis' en nooit meer wakker worden zijn behoorlijk klein.

(er was nog meer wat ik wilde toevoegen, maar ben het kwijt, het is vroeg)
Lill_girl

Re: chloroform/sedation

Bericht door Lill_girl »

@Crownless dat weet ik niet precies dat heeft mij letterlijk altijd al wel getrokken hoewel het dat mij meer heeft getrokken met mijzelf (toender tijd nog) zeg maar nokkie laten gaan met een touw of riem of sjaal. Dit deed ik vroeger met een heel andere intentie dan " seksueel" dus het was voor mij toen der tijd (vanaf m'n 12e denk ik) meer een vorm van mijn de pijn in m'n hoofd gelijk laten staan ofzo, want je raakt even weg komt dan weer bij en dat zorgt voor endorfine waardoor je het ook nog eens wil en nog eens. Het was voor mij toen (het zelfwurgen) een " verdovings" middel. Ik heb pillen geslikt die mij rustig zouden maken, echter deed het het omgekeerde en werd ik daar allemaal maar onrustiger en stuitiger van. Ik weet wat oxazepam met je doet, dit was voor mij een van de midelen die het minst uit haalde en naar mijn idee enkel het placebo effect beoefend zeg maar. Het echt out raken door het woord waar het hier om ging, zou ik niet weten of het mij echt zou trekken. Ik weet dat je in principe het zelfde gevoel kan kweken als je jezelf " out" zou (laten) maken door middel van aderen indrukken op zo'n manier dat je zeg maar langer en helemaal out zou blijven.
Lang verhaal, maar dit is hoe ik het denk ik een beetje zie
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: chloroform/sedation

Bericht door Sabrina »

Lill_girl schreef:
Sabrina schreef::gaap: Guardian, kan je daar niet een eigen topic mee vervuilen dan?

Lijkt me heel erg gaaf, maar beetje te dodelijk. Ik wil het wel nog steeds een keer proberen met oxazepam. Met mijn bedtimedosering (die ik incidenteel slik als ik niet kan slapen) word ik al heel leuk duf en we hebben al eens ontdekt dat we dat wel leuk vonden om mee te spelen, dus met een iets hogere dosis lijkt me wel erg gaaf, en toch een stuk veiliger aangezien we dan binnen de gebruiksvoorschriften blijven. :D

Ik denk persoonlijk dat de kans érg klein is dat dat met oxazepam zou gaan lukken.
Je word er idd heel erg duf van en het werkt als slaapmedicatie als spierontspanner en rustgevend middel.
Meer ook niet, om echt "out" te gaan zul je wel wat sterkers nodig hebben denk ik.
Maar ik hoef er ook niet out van te gaan :). Voor dat doeleinde spelen we wel met de baroreceptorreflex. Voor ons zou 't met oxazepam juist erom te doen zijn dat ik wel soort van bij kennis ben, maar zodanig versuft dat ik niet meer tegen kan stribbelen of wat dan ook. Lijkt me doodeng en daardoor enorm kicken!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
aimée

Re: chloroform/sedation

Bericht door aimée »

Ook mijn fantasie gedrogeert te worden en rapeplay
Gesloten