kousen

Deleted User 178

kousen

Bericht door Deleted User 178 »

Ik moet vrijdagavond kousen aan. Maar ik weet niet zo goed waar ik goede kan krijgen. Het mogen kousen zijn met goede plakstrip of voor met een jarratelgordeltje. Ik heb geen goede ervaringen met kousen van de v&d. Wie heeft er tips? :)
Sayaatje

Re: kousen

Bericht door Sayaatje »

hema proberen? Volgens mij hebben zij ook het soort voor jarretels. Dus allebei de soorten
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: kousen

Bericht door Ravelijne »

H&M heeft ze ook, iig met plakstrips. ls ik hold-ups draag, draag ik vaak toch nog jarretels. Stukje extra zekerheid. :)
Feline
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 aug 2009, 14:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: kousen

Bericht door Feline »

Ik HAD goede ervaringen met Ulla Popken, totdat ze dus tijdje terug overgestapt zijn op een andere producent/leverancier. Hun kousen (hold ups) nu zijn veel dunner en gaan veel sneller kapot (al bij de eerste keer aantrekken bijvoorbeeld, i.t.t. zeker 4 à 5 keer probleemloos kunnen dragen), plus dat de kanten rand veel ruwer is waardoor dat meer/sneller irriteert.

Ik zoek dus eigenlijk ook weer een goede kousenshoplocatie, maar dan voor de wat grotere maten.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: kousen

Bericht door skaoot »

Ik heb wel goede ervaringen met Oroblu of hoe het ook heet, en die haal ik bij de V&D. Denk meld het toch even voor geval jij ander merk te V&D bedoelt :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: kousen

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Zowel leonietje als kitten hebben kousen van v&d huismerk en ik heb er geen van beide ooit over horen klagen
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
colet

Re: kousen

Bericht door colet »

Hadden we al niet een kousentopic? Meen van wel...zal zo eens zoeken...
Daar werden ook winkels genoemd.

Tippi, ik ga zo kijken, want ik heb pas kousen gekocht in de verkeerde maat. Kousen mogen niet geruild dus die liggen hier nog. Zoek je een speciale kleur?
Boefje

Re: kousen

Bericht door Boefje »

Ik gebruik de plakkousen van de Hema. Doen het prima.
Deleted User 178

Re: kousen

Bericht door Deleted User 178 »

Ben zojuist wezen shoppen. Heb 3 paar gekocht om te proberen. Van de Hema, oroblu en van hunkemoller. Komende dagen testen welke goed blijven zitten.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: kousen

Bericht door lunaaa »

Ik hoor graag je bevindingen. ;)
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: kousen

Bericht door shareen_G »

Ben ik nou zo overdreven voorzichtig of zijn jullie nou zo ruw met de kousen?
Mijn kousen gaan zelden/nooit stuk. Sommige kousen heb ik al jaren en ook regelmatig aan en in de wasmachine.
Heb nog maar een enkele keer kousen weggedaan omdat ze niet meer plakte.
En echt maar een enkele keer omdat er een ladder in zat.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: kousen

Bericht door Crownless »

Bij mij gaan kousen vaak stuk omdat ik ze te hoog wil optrekken. Lange benen enzo. En dan heb ik net zo'n haakje aan mijn nagels en rats, weer stuk. Of dan probeer ik wel voorzichtig te doen, maar dan gaat het me te langzaam dus dan pak ik toch maar een beetje vast met mijn vingers/nagels en tja, gaat ie weer.
Maar meestal doe ik toch wel een stuk of 5 keer met kousen. En gooi ze (in wasnetje) in de wasmachine.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: kousen

Bericht door Voleuse »

Die van mij gaan al stuk als ik er alleen maar naar kijk...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: kousen

Bericht door juffie »

Dikke benen, dus moet altijd echt heel erg hijsen/op spanning zetten. En als ik ze zelf niet stuk maak, dan zit ik wel weer op een stoel waar ik aan blijf hangen, of een gespje van mijn schoen, of de rits, of ik sla mijn benen over elkaar en hang in het lipje van de rits van mijn laarzen... enzovoorts.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: kousen

Bericht door skaoot »

Precies wat juffie zegt, omgevingsfactoren en onhandig/kousonvriendelijke acties
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gesloten