de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: de oneindige vraag

Bericht door kitten »

Mijn verloskundige van de laatste bevalling. Zij was zo relaxed. Wel bewust van alles wat er gebeurde, maar verder niks doen tenzij het nodig is. :)

Parenclub, yay of nay?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: de oneindige vraag

Bericht door tessie »

Meestal yay. Ik vind het vaak wel leuk, maar soms vind ik swingers ook gewoon wel irritant. Dat ongevraagde aanraken en bemoeien met een bdsm spel. Hoe vaak ik niet in een parenclub heb meegemaakt dat als we midden in een spel zijn, dat er ineens een vrouw naast mij komt liggen en aan mijn Meester vraagt: mag ik ook eens voelen? Ugh.

Heb je wel eens een bdsmblooper mee gemaakt? En zo ja, vertel!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: de oneindige vraag

Bericht door Mack »

Ik heb een keer een suspension uitgevoerd waarbij de dame in kwestie heel snel "out" ging. Toen werd het een oefening in "hoe snel kan ik haar veilig op de grond en uit de touwtjes krijgen ..." :shock:
Als ik weer eens met touwtjes zou gaan spelen (ja graag) dan zou ik langzamer naar zo'n suspension opbouwen.

Wat is je grootste niet BDSM turn-on tijdens een spel?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: de oneindige vraag

Bericht door Pien »

Grommen. Gewoon dierlijk ongeremd van genot grommen. Tussen tanden door sissend het liefst.

Wat wilde je heel graag proberen maar bleek al bdsmend toch echt niet je ding?
Ander

Re: de oneindige vraag

Bericht door Ander »

Een keer in de sub positie. Dat werd 'm niet, voelde me heel onveilig. Kan aan de dame in kwestie gelegen hebben. Het heeft me iig alert gemaakt op het gevoel van veiligheid creëren voor s. Dit was 11 jaar geleden en het is nog steeds erg aanwezig. Heeft diepe indruk gemaakt. Met huidige s al over gesproken om nog eens te proberen.

Gebruik je wel eens bewust hypnotisch taalgebruik tijdens BDSM?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: de oneindige vraag

Bericht door tessie »

Ik weet niet zeker wat hypnotisch taalgebruik is, maar we hebben wel eens een mini workshop hypnose gevolgd op een bdsm conference en dat vond ik super interessant. We hebben het alleen maar één keer geprobeerd, maar toen werkte het niet, maar lag misschien ook aan de drukke omgeving en sfeer enzo. Zou dat graag nog een keer verder uitproberen.

Als je een hele dag onzichtbaar was, wat zou je dan doen?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: de oneindige vraag

Bericht door leonietje »

Ik zou een stalker zijn en een dagje meelopen in het leven van iemand anders. Ik heb qua personen meerdere opties.. De 1 omdat ik denk dat ie zich anders voordoet dan dat ie daadwerkelijk is. En zegt dat ie alles goed voor elkaar heeft. Maar eigenlijk denk ik echt dat hij een kut leven heeft. De ander omdat ik nieuwsgierig ben naar zijn leven buiten werk om. En ik denk dat ik aardig een beeld heb maar ik ben daar super nieuwsgierig naar.

Als je in het hoofd van specifiek 1 iemand zou kunnen kijken. Waarom kies je deze persoon en wat zou je willen weten?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: de oneindige vraag

Bericht door thaliya »

1 (of liefst meerdere) van mijn leerlingen. Ik zou zo graag willen weten wat er in die hoofdjes omgaat, hoe ze de wereld ervaren. Hopelijk kan ik ze dan beter helpen en zijn zij daarom weer gelukkiger (ik werk in het speciaal onderwijs, voor de duidelijkheid)

Een beetje een serieus antwoord, ik laat de vraag nog staan :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: de oneindige vraag

Bericht door miss_meeko »

In die van mijn zus. Ik maak mij soms zorgen om haar, ze is erg gesloten en ik zou graag weten of ze wel gelukkig is.

Is jouw leven veel veranderd de afgelopen tien jaar en ben je er blij mee?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: de oneindige vraag

Bericht door juffie »

Van single en daarna in een niet-happy relatie naar een relatie met Jerry, 2 nieuwe voordeuren, 2 kinderen, relatie met Vlam en een totaal ander werkgebied. Hell yeah!

Als je iets opnieuw en dan dus anders kon doen in de afgelopen 5 jaar, wat zou dat dan zijn?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: de oneindige vraag

Bericht door miss_meeko »

Toen Toran vroeg met welke spelpartner ik het liefst een date zou willen, de andere naam noemen. Dan was er denk ik een hoop drama bespaart gebleven.

Welke beslissing heb jij genomen die compleet onverstandig leek maar geweldig goed is uitgepakt?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: de oneindige vraag

Bericht door tessie »

Sextoy tester worden :)

Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: de oneindige vraag

Bericht door kitten »

Lente. Lekker weer, maar nog niet bloedheet.

Drink je genoeg, op een dag?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: de oneindige vraag

Bericht door Ravelijne »

Teveel denk ik. Ik drink bijna doorlopend thee, maar voor een deel is dat ook gewoonte.

Waar voel je je sexy in?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: de oneindige vraag

Bericht door Voleuse »

Mijn naakte lichaam :)

Hou jij van naaktlopen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie