Gender en bdsm

faery

Gender en bdsm

Bericht door faery »

In het Seks op feesten-topic zei Domalia dat op feesten vrouwen vaak klaargevingerd worden door hun dominant, terwijl mannen vrijwel nooit "klaargetrokken" worden door die van hen.

Afgezien van de lichamelijke verschillen (een borstbondage op een man of CBT bij een vrouw wordt toch... lastig), zijn er verschillen tussen hoe mannelijke en vrouwelijke onderdanigen behandeld worden? En hoe zit dat met dominanten? Doen mannelijke D's andere dingen dan vrouwelijke?

En het gaat hier dus om "over in het algemeen" en "generaliserend", aangezien ik zeker weet dat er altijd wel een alleenstaand voorbeeld te vinden is die dan weer het tegendeel bewijst, maar daar gaat het nu juist niet om ;)
linne{R}

Re: Gender en bdsm

Bericht door linne{R} »

Zo maar wat als eerste in me op komt:
Over het algemeen kunnen mannen 1 keer klaarkomen, zijn ze daarna behoorlijk gevoelig en duurt het wel even voor ze weer "kunnen" **, dus vaak einde spel is mij verteld. Veel vrouwen kunnen tig keer vaker klaarkomen en doorspelen, juist heftiger. Misschien dat daarom Domina's hun male subs minder snel klaar laten komen? ( of dat daarom willen bewaren tot thuis?)

** uitzonderingen daar gelaten uiteraard en de mannen die ook geestelijk klaar kunnen komen..
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Gender en bdsm

Bericht door kitten »

Voor mij is het heel simpel: ik kán jongetje niet aftrekken tot orgasme. Ik kan hem wel teasen en dat doe ik gerust. Maar sja, niet bij iedereen gaat het zo makkelijk helaas, dus komt ie niet bij openbaar spel.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Gender en bdsm

Bericht door JJV »

wat kitten zegt
overigens denk ik dat mannen 'graag' klaarkomen,terijl t ' moeten' klaarkomen bij dames snel vernederend wordt?

Ofzo
~\v/~
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Gender en bdsm

Bericht door cinderella »

Waarom zou 'moeten' klaarkomen voor een man niet vernederend zijn? Kan me zelfs voorstellen dat het nóg vernederender kan zijn.
toen doet er nu niet meer toe
elise

Re: Gender en bdsm

Bericht door elise »

ja hoor, laat hem zich maar in publiek aftrekken. De meesten zullen niet staan te springen om dat te gaan doen.

Ik mocht 't zelf ooit doen na een kkv met masturbatie plicht en 't lukte domweg niet.
Kluk Kluk

Re: Gender en bdsm

Bericht door Kluk Kluk »

Een man heeft nog een nadeel bij klaarkomen, namelijk de lozing ;) Is wel een rommeltje wat misschien niet echt handig is als je op een fest bent?

Al is het natuurlijk weer te ondervangen met een condoom ofzo, maar ik kan me zo voorstellen dat het misschien ook een factor is?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Gender en bdsm

Bericht door cinderella »

Een van de redenen waarom ik opmerkte dat het voor een man vernederender zou kunnen zijn. Zit je daarna met de rommel die je nog moet opruimen.
toen doet er nu niet meer toe
elise

Re: Gender en bdsm

Bericht door elise »

wat je morst lik je op :)

En geloof me, ik heb ook vrouwen gezien die er een 'rommeltje' van kunnen maken, en deze vrouwen konden dat veeeeel beter dan mannen.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Gender en bdsm

Bericht door cinderella »

En dat is niet vernederend?
toen doet er nu niet meer toe
elise

Re: Gender en bdsm

Bericht door elise »

euh volgens mij wel hoor

(denkt nog na over een echt OT antwoord, maar heb nog een cafeïne gebrek)
AET

Re: Gender en bdsm

Bericht door AET »

Zit hem het trucje niet in dat vrouwen minder makkelijk klaarkomen dan mannen.

Een vrouw moet een bepaalde status in haar welbevinden en psyche hebben en behouden.
Het veilig voelen en het bovenkamertje (hersenen) kunnen loslaten. Ook zich zelf durven te laten gaan.
Haar sexuele energie komt gelijdelijker en trager opgang dan bij een man.

Terwijl een man uhm vrij makkelijk opgewonden te krijgen is en dat ook vrij lang blijft.
Hun bovenkamer gaat sneller uit, zodra de onderkamer (penis) aan gaat.
Dit proces is ook erg makkelijk te beinvloeden.

Een man keert na orgasme terug op aarde. Een vrouw...neh, die worden heel aanhankelijk.
Een man opgeilen en nog niet laten komen maakt een man juist heel aanhankelijk.
Een vrouw deelt namelijk iets moois & intiems (mentale overgave).
Een man gaat eerder voor de climax (geen mentale overgave).

Voor mij persoonlijk is er dus meer eer te behalen in het laten komen van een vrouw dan een man als D zijnde.
Het zegt namelijk iets over de status waarin je de vrouw hebt gekregen (in het openbaar).

Zou het hem daarin kunnen zitten?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Gender en bdsm

Bericht door cinderella »

te lui om naar de slowchat te lopen? Vooruit dan, hier, een bakkie :coffee:

(die is voor elise dus)
toen doet er nu niet meer toe
phedre

Re: Gender en bdsm

Bericht door phedre »

elise schreef:wat je morst lik je op :)

En geloof me, ik heb ook vrouwen gezien die er een 'rommeltje' van kunnen maken, en deze vrouwen konden dat veeeeel beter dan mannen.
jij was er toch helemaal niet bij die ene keer dat ik muren vol spoot op confuus? :p :p....
phedre

Re: Gender en bdsm

Bericht door phedre »

ik kan clitoraal wat moeilijker klaar komen, maar het lukt Mr aardig om me te laten spuiten binnen een seconde of 5-10 hoor, hoef ik niet eens echt geil voor te zijn.. en ja.. dat kan aardig vernederend tegen je gebruikt worden, is mijn ervaring... al was dat dan niet met Petruss maar met Lowco...
Gesloten