Zoekende

suusje77

Zoekende

Bericht door suusje77 »

Hi,
Helemaal niet thuis in deze wereld, maar zo nieuwsgierig... Merk dat ik meer spanning zoek... Maar ook zo verwarrend! Wil dat man me overmeesterd... Pff. Kan niet eens fatsoenlijk omschrijven wat ik bedoel.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

Ghehe, dan is het lastig reageren. Maar ik herken je verwarring. :)
suusje77

Man vragen?

Bericht door suusje77 »

Ok, duidelijker....

Hoe vertel ik mijn man, dan het me echt heel spannend lijkt als hij mee vastbind....
Controle neemt....
Lijkt me heerlijk, maar ook schaam ik me.
Guardian_s

Re: Zoekende

Bericht door Guardian_s »

Heb je dit hoofdstuk op de WS hoofdsite al gelezen? misschien heb je daar wat aan.
Boefje

Re: Zoekende

Bericht door Boefje »

Waar heb je dan de meeste last van? Van de schaamte? Of durf je het gewoon niet te vertellen?

Tegen schaamte kan ik weinig doen. Ik kan je wel vertellen dat meerdere BDSM-ers (in het begin) last hebben van schaamte en/of andere lastige emoties. Menigeen heeft heus wel eens gedacht "Ik ben gek!". Wat ze eraan deden? Het sleet. Soms niet 100% maar die gevoelens slijten over het algemeen wel. Je bent dus alvast niet de enige. Dat geeft je misschien al wat houvast.

Als je het eng vindt om het te vertellen, kun je het misschien opschrijven. Of hem een verhaal laten lezen waarin gebeurt wat je bedoelt. Je hoeft het niet altijd in een direct gesprek te doen.
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Denk de schaamte, maar ook angst dat hij het helemaal niets vind..

Probeer vanavond het gesprek toch aan te gaan, praten kunnen we normaliter gewoon goed.

Bedankt voor de reacties..
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

Als het je gerust stelt, de eerste reactie van mijn toenmalige partner was blij, want we dachten de oplossing te hebben gevonden voor mijn gebrek aan libido. :) Dat bleek uiteindelijk ook de oplossing te zijn. Helaas kon hij er vervolgens niks mee, maar zat mannen die het wél geweldig vinden en zat koppels die er toch hun weg wel in vinden!

Breng het vooral als iets leuks dat je ontdekt hebt! Niet als een of andere nare diagnose... ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

Hoe is het gesprek gegaan?
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Hi,
Best prima..
Ik heb kunnen aangeven waar mijn diepste verlangens liggen. Ik merk alleen dat ik meer zoek dan dat, wil ervaren virtueel hoe het is om sub te zijn.. Mijn man is van nature niet erg dominant, dat zal ook niet bij hem passen.
Wel is het prettig dat we meer experimenteren;-)

S.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

En zijn jullie het samen eens dat je virtueel contact gaat zoeken? Want dan kan hij meekijken en ervan leren wat bij jou werkt. Als je dit alleen gaat doen, dan is de kans groot dat je veel harder gaat dan hij en dat hij je nooit meer in kan halen.

Ik geloof namelijk niet meer in het natuurlijke dominant verhaal, plus dat veel dominante mannen hun D-kant vanwege opvoeding en maatschapppij zo effectief onderdrukken dat niemand het meer in ze herkent. Hij zou je nog kunnen verrassen.
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Hi.
Bedankt voor je reactie.
Het lijkt me fijn om te ervaren hoe het echt is om sub te zijn, mijn man heeft daar de interesse niet voor.. Hij geniet van experiment, maar daarbij houdt het dan ook op.....
Nog steeds zoekende naar dom dus...;-) Maar virtueel alleen is een speld in de hooiberg denk ik;-))

S.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

Mijn ervaring was dat virtueel ook niet genoeg was en me alleen maar deed verlangen naar écht. Plus dat de virtuele doms meestal geen rl ervaring hadden en geen besef van realisme.

Weet je zeker dat je dit wel wil?
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Haha, ik denk het zeker te weten..;-)
Ik denk dat ik op die manier ga ervaren hoe het is, en op geen andere manier.
Ik ben er nog niet over uit of er naast een normale gelukkige relatie, een relatie kan bestaan op BDSM vlak;-)

S.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zoekende

Bericht door kitten »

Dat wel. Genoeg mensen hier bewijzen dat. Maar weet je man ervan? Vind die het ook goed?
suusje77

Re: Zoekende

Bericht door suusje77 »

Hi.
Man weet van gevoelens, maar niet van deze zoektocht.
Gesloten