Penisbondage

Gesloten
ruby-vita

Penisbondage

Bericht door ruby-vita »

Ik ben op zoek naar instructie's en tips over penisbondage. Welke materialen kun je er allemaal voor gebruiken? (lint, veter, touw?) En waar moet je op letten als je de boel afbind?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Penisbondage

Bericht door Crownless »

Ik vond dit nuttig: http://www.chicago-mistress.com/Binding ... Jewels.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ruby-vita

Re: Penisbondage

Bericht door ruby-vita »

Thanks Crownless, erg informatief! ;-)
Guilty

Re: Penisbondage

Bericht door Guilty »

Wat Crownless zegt.

Verder, het is voor de zwellichamen in penissen niet zo goed als het bloed erin te lang niet terug kan lopen, dus ik zou het vooral niet tel lang doen (15-20 minuten max).
ruby-vita

Re: Penisbondage

Bericht door ruby-vita »

Thanks. Ik vroeg me idd af hoe lang je de bondage kan laten zitten.
Xay

Re: Penisbondage

Bericht door Xay »

Leuke pdf, zeker nuttig! Bedankt voor de tip.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Penisbondage

Bericht door Crownless »

Paars is sowieso een slechte kleur voor de penis. Als ie paars is, heb je m te lang laten zitten :clown:

Ik moet ineens denken aan een ws-er (geloof ik) die in slaap was gevallen met een cockring (autocorrect wilde er cocktailbar van maken 8-) ). Doe dat dus niet ;)

Ik vind de tip in de pdf over geschoren huid handig. Haren kunnen best in de weg zitten. En imagine, je subje zit vast, benen wijd, en jij gaat eerst met een scherp ding bezig met het dunne huidje over de testikels. :twisted:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Penisbondage

Bericht door JerryM »

beenharen direct naast de ballen zijn soms ook irritant lang...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Lady.Era

Re: Penisbondage

Bericht door Lady.Era »

Crownless schreef:Paars is sowieso een slechte kleur voor de penis. Als ie paars is, heb je m te lang laten zitten :clown:

Ik moet ineens denken aan een ws-er (geloof ik) die in slaap was gevallen met een cockring (autocorrect wilde er cocktailbar van maken 8-) ). Doe dat dus niet ;)

Ik vind de tip in de pdf over geschoren huid handig. Haren kunnen best in de weg zitten. En imagine, je subje zit vast, benen wijd, en jij gaat eerst met een scherp ding bezig met het dunne huidje over de testikels. :twisted:
[off topic] Ik moest me net even verantwoorden voor mijn uitbundige gelach :/ Weet m'n vriend ook meteen waar ik mee bezig ben :nopompom:
aimée

Re: Penisbondage

Bericht door aimée »

Ik vind een kuisheidsgordel voor een man erg leuk vooral als je hem geil maakt *lacht gemeen* geen ervaring mee wel gezien lol
Gesloten