Virtuele dom gezocht

Gesloten
suusje77

Virtuele dom gezocht

Bericht door suusje77 »

Hoi,
Ik ben vrij nieuw in deze wereld. Sinds een paar maanden steeds meer gevoelens van onderdanigheid, die ik graag verder wil ontdekken. Ik ben op zoek naar een dominante man, die me hierin kan helpen.. op een prettige manier, niet platvloers.
Hebben jullie tips voor mij, waar ik het beste kan zoeken naar betrouwbare contacten?

S.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Voleuse »

Een goede virtuele dom zoeken lijkt me erg moeilijk zonder real life contact eigenlijk. Want hoe weet je dan wie de persoon aan de andere kant is?
Maar ikheb geen ervaring op chatboxen enzo, er is een ws chat, misschien kan je die proberen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Dreamer74 »

Hallo suusje... heb je al een beetje gelezen op de site ? neem aan van wel maar het helpt je zeker om de wondere wereld van BDSM te ontdekken, daar heb je in het begin denk ik nog geen dominante man voor nodig...met vragen kun je altijd bij de mensen op het forum terecht en de praktijk komt later wel.. probeer eerst zelf te ontdekken wat je wilt en als j daarachter bent kun je eens gaan rondzoeken, denk dat dat de beste methode is...

Mocht je vragen hebben horen we het wel ! en tot die tijd succes :D

Groetjes Dreamer
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Lady.Era

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Lady.Era »

Zoals Dreamer al zegt. Deel je gedachten, ideeën, wensen etc hier op het forum.
Heb hier in mijn begintijd ook veel gezeten. Veel gelezen, ideeën uitgewisseld, etc. En dat heeft toch ook wel kunnen bijdragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik loop al meer dan 10 jaar rond met deze gevoelens en heb pas recentelijk mijn eerste real life ervaring gehad.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door JJV »

Lady.Era schreef: Ik loop al meer dan 10 jaar rond met deze gevoelens en heb pas recentelijk mijn eerste real life ervaring gehad.
... en hoe stond dat in verhouding met hoe je t had voorgesteld?
~\v/~
Lady.Era

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Lady.Era »

JJV schreef:
Lady.Era schreef: Ik loop al meer dan 10 jaar rond met deze gevoelens en heb pas recentelijk mijn eerste real life ervaring gehad.
... en hoe stond dat in verhouding met hoe je t had voorgesteld?
Het was veel intenser dan ik me had voorgesteld. Het voordeel was dat ik hier op het forum veel gelezen hebt over de intense ervaringen en gevoelens van anderen. Dus helemaal van de kaart was ik niet, heb wel heerlijk lopen zweven....
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door JJV »

Klinkt nuttig. beetje t antwoord dat ik hoopte ook. thanx
~\v/~
Buddy

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Buddy »

Net de vraag tegengekomen waar ik zelf ook mee worstel vandaar dat ik maar reageer via dit draadje. Ben een licht beginnene Dom. Mijn partner is er absoluut niet voor te vinden om verder te experimenteren in mijn Dom. zijn. Vooral opdrachten, mindplaying en lichte spanking is het stadium waarin ik me bevind. Ik zat ook met het het idee om een virtuele sub te zoeken , zonder teveel ervaring, om verbaal te "genieten" opdrachten te laten uitvoeren waardoor er toch zeker in het begin nog een bepaalde discretie blijft tussen ons. Is dit bij jullie ook zo begonnen of in één keer het hardere werk . Mag je jezelf wel Dom. noemen als het alleen maar bij het voorgaande blijft ?

Buddy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Voleuse »

Natuurlijk mag je jezelf Dom noemen. Er zijn geen regels voor wanneer dat wel en niet mag. ;).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wever

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Wever »

Dominant zijn is geen beschermd woord, dus je mag je gerust zo noemen...maar ik moet toegeven dat ik anderen niet als Dominant zou bestempelen als ze het bij cyberdingen houden (wel 'virtuele dominant', maar dat is niet hetzelfde). Het komt me namelijk over alsof je iemand virtueel zou leren zwemmen: op zich is er niets op tegen (en ik geloof dat je jezelf zelfs badmeester zou mogen noemen), maar het is toch totaal verschillend. En kan best vervelende gevolgen hebben.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Ravelijne »

Voor mij betekend Dom in de eerste plaats gewoon dat iemand dominante BDSM verlangens heeft. Wat ze daarmee doen, is een tweede. Het is geen titel die bij een bepaalde activiteit of vaardigheid hoort, het beschrijft gewoon welke verlangens voor jou belangrijk zijn.

In de tweede plaats kunnen woorden wel extra betekenis hebben tussen twee mensen. Als Kees en Marie dat zo voelen en zo afspreken, dan is Kees bijvoorbeeld de Dom van Marie. Ze kunnen ook kiezen voor andere woorden die beter bij hun ervaring passen, zoals Eigenaar of Trainer. Marie kan op haar beurt Kees' sub zijn, maar ook zijn kleintje, neisje, leerling of slavin. Dat is iets wat bij hun relatie hoort, en ze bepalen zelf wat voor invulling ze daaraan geven.

Dus het woord Dom kan aangeven waar je interesse ligt, of wat je relatie met iemand anders is. Maar het heeft niet zoveel met vaardigheden of ervaring te maken. Je zult ook merken dat je aan hoe iemand zich omschrijft nooit kunt aflezen hoeveel ervaring ze hebben, met wat voor dingen ze ervaring hebben of hoe hun relatie er uit ziet. Je moet echt doorvragen als je daar een beeld van wil krijgen, want geen twee mensen gebruiken de termen precies hetzelfde.
Buddy

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Buddy »

Bedankt voor jullie kijk op de zaak :yes: ik beschouw het virtuele ook maar als een stap. Natuurlijk wil ik ook wel verder gaan mettertijd, evolueren, groeien. Ik denk dat er vele mensen zitten met een beperkt gevoel van onderdanigheid of dominantie en die daar niets mee doen om dat het gedacht is om als flauw of klein over te komen. Daarom ook ben ik zo blij met jullie reacties. Iedereen kan iemand vinden op zijn/haar niveau ....
Wever

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Wever »

Er is zeker vraag naar virtuele dominanten en onderdanigen. Misschien zelfs meer dan naar IRL-bdsm'ers, al kan dat zijn omdat fysieke afstand niet van belang is. :)
Gesloten