Virtuele dom gezocht

Gesloten
suusje77

Virtuele dom gezocht

Bericht door suusje77 »

Hoi,
Ik ben vrij nieuw in deze wereld. Sinds een paar maanden steeds meer gevoelens van onderdanigheid, die ik graag verder wil ontdekken. Ik ben op zoek naar een dominante man, die me hierin kan helpen.. op een prettige manier, niet platvloers.
Hebben jullie tips voor mij, waar ik het beste kan zoeken naar betrouwbare contacten?

S.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Voleuse »

Een goede virtuele dom zoeken lijkt me erg moeilijk zonder real life contact eigenlijk. Want hoe weet je dan wie de persoon aan de andere kant is?
Maar ikheb geen ervaring op chatboxen enzo, er is een ws chat, misschien kan je die proberen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Dreamer74 »

Hallo suusje... heb je al een beetje gelezen op de site ? neem aan van wel maar het helpt je zeker om de wondere wereld van BDSM te ontdekken, daar heb je in het begin denk ik nog geen dominante man voor nodig...met vragen kun je altijd bij de mensen op het forum terecht en de praktijk komt later wel.. probeer eerst zelf te ontdekken wat je wilt en als j daarachter bent kun je eens gaan rondzoeken, denk dat dat de beste methode is...

Mocht je vragen hebben horen we het wel ! en tot die tijd succes :D

Groetjes Dreamer
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Lady.Era

Re: Virtuele dom gezocht

Bericht door Lady.Era »

Zoals Dreamer al zegt. Deel je gedachten, ideeën, wensen etc hier op het forum.