zichtbare blauwe plekken

Gesloten
xana

zichtbare blauwe plekken

Bericht door xana »

Ik vind het heerlijk als mijn Dom mij vaak en hard in mijn gezicht slaat. Het nadeel is dat ik daar dus blauwe plekken van krijg en dat wekt vragen op bij mensen uit mijn omgeving.

Is er een bepaalde manier van slaan waardoor je minder snel blauwe plekken krijgt? Is koelen naderhand een idee? Camouflagecreme gebruiken? Ik ben benieuwd of jullie nog meer tips hebben.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: zichtbare blauwe plekken

Bericht door kitten »

Arnica, heb ik wel eens gehoord. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

zichtbare blauwe plekken

Bericht door eireann »

Ik dacht ineens aan dit topic, zou een masker helpen? Van leer of van stof, dat je niet direct in je gezicht aangeraakt wordt maar dat er nog iets tussen zit?

Arnica zal wel helpen, maar dat is pas als het als blauw is denk ik... Lastig!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: zichtbare blauwe plekken

Bericht door skaoot »

Arnica verschilt ook erg van persoon tot persoon. En heeft ook niet meteen effect. Ik denk dat je dan aan de slag moet met makeup kunsten om te camoufleren.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: zichtbare blauwe plekken

Bericht door Sabrina »