meeting voor beginners

Gesloten
marije0

meeting voor beginners

Bericht door marije0 »

Mijn vriend heeft geruime tijd geleden zijn gevoelens tav bdsm naar mij geuit.
Hoewel ik zijn gevoelens niet deel, wil ik hem ruimte geven om te ontdekken.
Wij hebben al verschillende zeer eerlijke en open gesprekken gehad.
Nou denk ik dat het voor hem heel fijn is om mensen te leren kennen die ongeveer hetzelfde voelen en ervaren als hij.
Tot nu toe is hij online actief bezig. Ik denk dat het veel fijner is om in het echhie mensen te ontmoeten.
Hij is, om het voorzichtig te omschrijven, niet een heel sociaal dier en ziet er nogal tegenop om naar meetings of party's te gaan. Hij onderneemt weinig actie, terwijl ik denk dat dit voor hem een duwtje in de rug kan zijn. Kortom: ik ben op zoektocht en hoop hem iets te kunnen voorleggen waar hij wel enthousiast van wordt.
Tot zover de inleiding, komt hier het vragenvuur ;)
Welke meeting is fijn om een eerste keer naar toe te gaan?
Is het prettig om dan iemand mee te nemen? Zo ja wie dan en hoe vindt je die persoon
Tips zijn altijd welkom!
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: meeting voor beginners

Bericht door eireann »

Welke regio?
**Self Rescuing Princess**
marije0

Re: meeting voor beginners

Bericht door marije0 »

Oh ja, mss wel handig om te vermelden.
Amsterdam-Utrecht.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: meeting voor beginners

Bericht door eireann »

In zowel Amsterdam als Utrecht zijn regelmatig meetings waar mensen gewoon bij elkaar komen om te kletsen, in de kroeg of in een park. Geen fetisj kleding enzo. Die meetings zijn vrij laagdrempelig (ook voor jou als partner!)

Wil iemand anders even fetlife linkjes plaatsen? Gedoe vanaf de mobiel...

Je partner boft met je Marije!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: meeting voor beginners

Bericht door phedre »

Binnen WS worden ook regelmatig meets en bijeenkomsten georganiseerd, zowel in vanilla setting - parkmeet, bowling enz - als feestjes in bdsm lokaties. Kijk daarvoor eens in de partyagenda van dit forum. Deze zijn allemaal laagdrempelig en bijkomend voordeel is dat veel mensen al een beetje kent, al is het alleen an naam :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: meeting voor beginners

Bericht door JerryM »

Ik zou je de voorgaande posters' suggesties aanraden, en zelf meegaan. Heb je iig elkaar om mee te praten, is er al een vertrouwd gezicht aanwezig, en kan jij zelf ook zien wie die mensen zijn die ongeveer de zelfde interesse hebben als jouw man.

de UUP (United Utrecht Perverts) agenda
(De Parkmeet is een munch, dwz een meeting in een gewoon cafe in dagelijkse kleding)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: meeting voor beginners

Bericht door Voleuse »

Lentemeet is in Utrecht, dat is een picknick in het park voor leden van dit forum. Heel laagdrempelig, en er komen ook vaak veel nieuwkomers. In het subforum agenda staan vaak aankondigingen van meetings, als je (of hij) dat in de gaten houdt komt er vanzelf wel iets voor bij wat je ziet zitten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: meeting voor beginners

Bericht door juffie »

De Amsterdamse Munch. (Ook mobiel, dus link iemand?)
MILF :grin_ani:
marije0

Re: meeting voor beginners

Bericht door marije0 »

Super bedankt voor alle berichten.
We zullen eens in overleg, wat we beiden zien zitten.
Mooi beginpunt in ieder geval.

X
Key

Re: meeting voor beginners

Bericht door Key »

Hai Marije0,

Ik ben wel benieuwd, jij deelt zijn gevoelens niet zeg je maar stimuleert hem wel om er iets mee te doen. Wat dapper en tof van je. Dat allereerst!

Ben jij van plan om 'mee' te gaan. Letterlijk bedoel ik, ergens heen dus. Of laat je hem vrij hierin. Heb je al idee hoe dit uit zou kunnen pakken? Heb je enig idee of je het wellicht in jullie relatie kan inpassen?
Ik vraag dit omdat ik in eenzelfde schuit zit. Ook ik heb aan mijn partner in alle eerlijkheid BDSM gevoelens geuit. En mijn partner is blijkbaar net zo lief als jij dat bent en zegt mij er dan wat mee te gaan doen.
Ik vind dat heel bijzonder maar natuurlijk ook soort van eng. Ik wil geen intimiteit/seks, gaat mij alleen om BDSM gevoelens.

Hou ons op de hoogte van je/jullie vorderingen. Ik ben zeer zeer benieuwd. Ik heb idee dat wij eenzelfde pad belopen
Gesloten