Pet (kitten) play

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Pet (kitten) play

Bericht door thaliya »

http://www.chow-bella.org.uk/Catbowls.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo'n schoteltje is eigenlijk ook wel lief :) (deze site heb ik mijne vandaan)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Peter^ »

Je bent heel normaal met deze voorkeur. Ik vind het bijzondere eraan, dat m.i. hier een warme/zorgende/zachte kant van bdsm naar voren komt. In tegenstelling tot slaan/straffen. Skaoot, wat jij omschrijft aan handelingen/situaties, dat zou ik ook wel zo willen. Daarbij voor mij even het 'mens zijn met alle gedachten' los kunnen laten.
Geniet van de positieve momenten.
Janice

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Janice »

ik heb helaas geen Dom die dat snapt.heb het e rmet hem over gehad, maar hij wil dan sex in die vorm als ik zo ben en ik wil alleen maar kitten zijn als ik een bandje met belletje en speeltjes heb. dus helaas, ..hij vind petplay saai en dus geen optie. grom grom, terwijl ik me dan inleef in kitten of puppy zijn en daar heerlijk in kan verdwijnen, de aandacht en het geaai en kopjes geven dingen halen en vragen om te gooien als pup en als kitten t muisje achterna en kopjes geven met hoofd op schoot liggen en gewoon lekker klien en dier zijn. Levendige fantasie maar ook een subbig gevoel ja.En gewoon, een al genieten! Praten doe ik dan ook even niet.Grijns. MAar ja, geen Dom of ander persoon gevonden om dit mee te spelen...

Dus doe ik het maar alleen.kan mezelf niet aaien of kopejs geven..Dat dan weer niet, maar wel achter balletjes aangaan, spelen met mn muisje, heb een kattenpakje gehaald vand e week bij POrimark.he tis een pyama, maar heeft een staart en een capychon met een katten snoet en oortjes! en voelde even geen mens meer, maar poesje.Heerlijk gevoel om even mee bezig te zijn. Gevoel wordt vanzelf weer mens en heb dan een heel evreden en leeg hoofd.En kan gewoon ook weer meer rust vinden.

Toch zou een medespeler hierin wel leuker zijn.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Peter^ »

Ik heb al een poesje.
Geniet van de positieve momenten.
Lil

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Lil »

Peter^ schreef:Ik heb al een poesje.
:schater:
Janice

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Janice »

:mrgreen: ik wist ff niet hoe ik die moest interpreteren. had het natuurlijkw el kunnen verwachten zon opmerking en kan m waarderen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Daantje »

Janice schreef: Dus doe ik het maar alleen.kan mezelf niet aaien of kopejs geven..Dat dan weer niet, maar wel achter balletjes aangaan, spelen met mn muisje, heb een kattenpakje gehaald vand e week bij POrimark.he tis een pyama, maar heeft een staart en een capychon met een katten snoet en oortjes! en voelde even geen mens meer, maar poesje.Heerlijk gevoel om even mee bezig te zijn. Gevoel wordt vanzelf weer mens en heb dan een heel evreden en leeg hoofd.En kan gewoon ook weer meer rust vinden.
Ik heb het idee dat dit het soort spel er eentje is waar wat attributen en de juiste outfit behoorlijk kunnen helpen om in de mood te komen. Moet ik volgens mij toch over mijn afkeer van primark heen. Ook al heb de petplay nog niet eens geprobeerd. In mijn hoofd lijkt het me echt helemaal mijn ding, maar het lijkt me nog best lastig om het tot uiting te laten komen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Janice

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Janice »

je moetndus over 2 drempels. de eerste, Primark, zou je natuurlijk iemand anders kunnen laten gaan . Geen vriendin die hem even voor je wil halen? de tweede, i moest zelf ook even slikken om ook echt dingen aan te schaffen en over dee drmpel heen te gaan, van, dit is niet raar, ik heof niet in een jasje met mouwtjes aan de achterkant, en ik wordt niet afgevoerd.Ik mag dit leuk vinden.Zodra ik dat kon, kon ik me ook inleven en toestaan dus, om me zo te voelen.het speeltje in de dierenwinkel in je mond nemen, zou ik niet doen, dan kun je alsnog zon leuk jasje aan krijgen :clown: tenzij dat n kick van je zou zijn.

evn sereiues, ik had het er vandaag nog over,helaas snappen veel mensen het niet en dus speel ik nu dat dus nog maar even alleen, maar op zich is dat ook al een heel leuk iets, je mist een gradatie, en samen met een andere jitten spelen is natuurlijk helemaal leuk.

Misschien gewoon uitproberen en je Primark eens met oortjes in, inlopen?dan is de drukte ook minder eng.Viond het als wheely wel beetje benauwd tussen al die mensen die overal naar lipen te graaien.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Pet (kitten) play

Bericht door JJV »

Eerst oortjes halen bij een feestwinkel en later pas zo'n pak/pyama halen scheelt misschien ook al drempels.

(denk even terug aan mn laatste speelpartner die t onder protest toestond dat r oortjes opgezet werden (ik 'merkte' de trigger door r gevoelige kinnetje) en dat bij t opzetten van de oortjes dr 'nouhou' meer klonk als 'mrrraaauwwww") wat ik hier ook al vertelde
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Daantje »

Van bezoekje aan de primark hoef je me niet in een dwangbuis af te voeren. Die dwangbuis trek ik ook gewoon vrijwillig aan. Het kopen van spullen vind ik ook geen probleem. Met mijn opmerking over primark doel ik vooral op de hysterische meute die de klandizie vormt en de totale chaos die de winkel is. Buiten dat ik niet het idee heb dat primark dingen verkoopt die bij mijn stijl passen. Vind ik niet leuk shoppen, maar wil ik met een doel best trotseren.

Grootste drempel die ik moet nemen is het doorbreken van mijn remmingen en gewoon opgaan in de rol. Dat zal, vermoed ik, best lastig zijn voor me.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Janice

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Janice »

aha, ja is ook niet een zaak waar ik plezier heb tijdens shoppen maar erna.
Succes met je uitdaging dan?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Daantje »

Zonder rekwisieten kan het ook, weet ik inmiddels. Afgelopen weekend voor het eerst mee geëxperimenteerd en het was leuk! :yes:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Janice

Re: Pet (kitten) play

Bericht door Janice »

YEAH fijn voor je.
pijnkonijn

Re: Pet (kitten) play

Bericht door pijnkonijn »

Nee hoor is helemaal niet raar. Wij (Line en ik) hebben een tijdje met een puppy-girl gespeeld. Wij - en de pup ook - vonden het leuk om trucjes te leren bij haar en als ze moe was van alles ging ze lekker op het grote blauwe kussen liggen dat Line gemaakt had.
knuffelslet

Re: Pet (kitten) play

Bericht door knuffelslet »

Ik organiseer volgende maand een kitten play meet ;), heb het nog niet eerder gedaan dus is ook voor mij een beetje een experiment.
Gesloten