Vraag: waar te beginnen?

Gesloten
Key

Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Key »

Ik ben zeer benieuwd of jullie mij van goede raad willen en kunnen voorzien. Dank alvast voor het lezen van mijn vraag.
Ik ben nieuw op dit forum maar heb wel al een lange tijd dit forum bezocht als lezer. Ervaring in RL met BDSM heb ik niet, ik heb wel een fijne relatie en mijn partner is volledig op de hoogte dat ik deze gevoelens heb. In verleden hebben we wel eens 'wat' geprobeerd maar dat voelde van beide kanten niet fijn. Ik wilde haar niets opleggen, het voelde ongemakkelijk. Ook voor haar.
Vervolgens ga je dan door met leven, werken, enzovoorts maar het gevoel gaat niet weg. Na lang nadenken kom je dan toch tot inzicht dat je best gelukkig in je normale leven bent maar iets mist. Iets wat heel echt voelt alhoewel ik er nooit iets mee heb gedaan. Als test voor mijzelf heb ik laatst bijvoorbeeld eens een winkel bezocht waar ze bondage gear, latex en alles hebben (Demask) en ik merkte dat dit zo ontzettend de zintuigen prikkelde. Kriebels werkelijk van spanning, wat ik zag, wat ik rook, wat ik voelde. Daar fantaseer ik over.
Ik ben ontzettend blij dat ik een partner heb die op de hoogte is van mijn BDSM gevoelens. Ik merkte dat ik toch wel ergens ongelukkig ben dat ik mijn gevoel niet volg en mijn partner voelt dat ook en merkt dat ook aan mij. Sterker nog ze spoort mij aan om het uit te zoeken met de gedachte dat als ik daar gelukkiger van zou worden dat ik dan in onze relatie ook gelukkiger ben.
Dat dit betekent dat ik dit waarschijnlijk niet in onze relatie zou kunnen uitzoeken vinden wij beide wel eng. Zij omdat ze bang is dat ik intimiteit deel. Ik kan mij dat goed voorstellen. Intimiteit en sex is iets wat we absoluut zelf willen.
In mijn fantasie is mijn BDSM gevoel overigens (gelukkig) niet sterk op sex gebaseerd maar is het gebaseerd op de bijvoorbeeld latex kleding en zeer sterk vooral bondage. Ik heb een zeer sterke sub fantasie met bondage die mij totaal immobiliseert. Dat laatste heeft voor mij feitelijk geen sexueel aspect, het fetish gedeelte heeft dat meer maar dat is een weg die ik meer met mijn partner zou willen delen eigenlijk. Dat vind ze ook wel wat eng overigens maar wie weet.
Vooral bondage dus. In mijn fantasie gaat dat ook veel verder dan ik ooit met mijn partner zou kunnen doen, ze deelt dat dus niet. Het klinkt gek maar in mijn fantasie deel ik dit (bondage) ook niet met mijn partner.
Een eerste stap in de richting, ik vind het heel eng. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn partner zei al dat ik mij 'gewoon' moet opgeven voor een bondage workshop maar als ik daar wat over lees is dat vaak met een partner.
De gedachte om naar een professionele Meesteres te gaan vind ik eigenlijk helemaal eng. Misschien totaal niet waar maar dat voelt bij mij als prostitutie omdat ik vaak idee heb dat sex daarbij hoort. Dat zoek ik niet.
Is er iemand die ervaringen heeft of komt vanuit een situatie als waar ik in zit?
Wie heeft er een relatie waar 1 van de 2 een BDSM gevoel buiten de deur heeft. Werkt dat? In welke vorm? Kan het een relatie zelfs verbeteren?
Ik ben ontzettend benieuwd.
Dank
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Voleuse »

Ten eerste, wat goed dat je de stap hebt genomen om het aan je partner te vertellen!
Mijn vriend heeft ook niets met BDSM. In het begin had ik ook dat ik graag iets wilde ervaren en er veel over fantaseerde. Dat is echt heel normaal en veel mensen ervaren dat als ze net beginnen, alles is nieuw en leuk en je kan aan niks anders meer denken bijna.

BDSM en seks kunnen zeker los van elkaar staan. Ik heb een tijdje met verschillende mensen gespeeld en dingen ervaren, met medeweten van mijn vriend. Dat ging eigenlijk prima. Maar intiem is het wel, het maakt waarschijnlijk veel gevoelens bij je los en daar moet je rekening mee houden. BDSM kan zonder seks maar niet in je eentje. En zeker als je een vaste speelpartner zou zoeken kan dat wel eens lastig zijn. In mijn ervaring is het best moeilijk om iemand te vinden als je zoveel grenzen op intiem gebied hebt (ook niet zoenen etc.). Maar het is dus zeker niet onmogelijk om te spelen zonder seks, dat komt vaker voor.

Een professionele Domina is in die zin misschien minder intiem. Die vrouwen bieden een service waar je gebruik van maakt. Dat kan je inrichten zoals je het zelf wil, als jij geen seks wil zal dat zeker niet gebeuren. Ik snap wel dat prostitutie misschien taboe is/niet fijn voelt, maar in principe is er niks mis mee.

En dan je laatste vraag. Ja, ik heb dus een niet-SM relatie en scharrel buiten de deur met medeweten. Ik ben ontzettend blij dat mijn vriend me de kans heeft gegeven om mijn gevoelens te ontdekken. In die zin is onze relatie verbeterd. Ik denk eigenlijk dat ik bij hem was weggegaan als dat niet gebeurd was.
Maar om nou te zeggen dat het een ideale situatie is, nou nee. Ik was op zoek naar een vaste speelpartner, maar dat bleek best wel heel moeilijk met de grenzen die ik heb en seks en SM blijken toch wel verweven (ik wordt er geil van, en is dat dan wel okė?). Ik heb veel ervaren en dat was leuk en fijn, maar een duurzaam iets vinden is best moeilijk. En heel begrijpelijk ook, want de meeste mensen zoeken juist wèl intimiteit in een relatie.
Ik ben dus ook opgehouden met daar naar zoeken, Nu ik wat dingen ervaren heb kan ik me ook makkelijker op andere dingen richten.
Ik heb wel heel veel lieve mensen ontmoet, op dit forum, op meetings, op feestjes. Dus alleen daarom al was dit hele verhaal het waard, het is ook al super fijn om mensen te ontmoeten die hetzelfde hebben! Ik kan je zeker aanraden om inderdaad eens naar een feestje ofzo te gaan. Gelijkgestemden ontmoeten is fijn en wie weet ontmoet je ook iemand die met je wil bondageworkshoppen :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Gilraen^ »

Langs de andere kant als iemand in de buurt een bondage-oefenmodel zoekt, is het wel ideaal. Hij wil niks meer dan gebondeerd worden en de andere persoon kan oefenen zonder schrik te hebben dat er andere verwachtingen ontstaan... Heb je enkel die kledij-fetish die dan (wellicht) ontbreekt.

Commerciele meesteressen doen inderdaad meestal geen seks, sommigen wel. Duidelijk aangeven dat je geen seks wil en dan komt dat helemaal goed mocht je daarvoor besluiten.
Veel succes!
gerrie

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door gerrie »

Ik heb zo'n relatie. Mijn lief is BDSM'er. Hij is sub, en heeft een mrs. Ik ben meestal bij zijn sessies aanwezig, en het maakt de band tussen hem en mij ook beter en sterker. Het heeft wel een jaar of 2 geduurd hoor, voor ik was waar ik nu ben.
Key

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Key »

Heel erg bedankt voor het reageren wil ik alvast zeggen. Als ik later in de week wat meer tijd heb om terug te reageren doe ik dat zeker want ik wil nog veel meer weten :-)
Wil er ook even over nadenken en laten bezinken. Het is misschien raar maar het posten op dit forum en dan deze reactie's lezen voelt al als een eerste stap en dat doet mij al wat merk ik.
Dank dank. Als jullie nog meer inzichten hebben lees ik het heel graag.
Key

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Key »

Nogmaals bedankt voor reageren op mijn post. Ik heb ook met een aantal aardige behulpzame mensen per PM contact gehad en dat heeft mij aan het denken gezet. Ik heb dit alles ook eerlijk besproken met mij partner.
Het is mij duidelijk geworden dat als ik iemand zou vinden (niet commercieel) dat juist het aspect dat ik geen intimiteit wil een lastige situatie zou kunnen opleveren. Aantal mensen gaven aan dat dit niet te onderschatten is. Ik liet al weten dat ik zeer huiverig ben om naar een commerciele Mrs te gaan. Mijn partner heeft mij nu aangegeven dat als ik mijn gevoelens wil uitzoeken dat zij juist wil dat ik dit strikt commercieel doe. Juist omdat ze bang is om intimiteit te delen. Ze is ervan op de hoogte dat als ik in een commercieel contact aangeef wat ik precies wil en dat ik aangeef dat sex en intimiteit daar niet bijhoort dat het dan zo en niet anders zal gaan.
Ik ben zeer blij dat ik hierover zo open kan communiceren met haar.
De kaarten liggen nu dan anders dan op tafel en ik ga mij orienteren of een commercieel contact iets voor mij is.
Ik ben daar wel bang voor hoor. Ik ben echt op zoek naar iemand die de dynamiek totaal goed kent van iemand die al een leven lang met BDSM gevoelens rondloopt en daar nu een stap in gaat zetten. Discretie moet natuurlijk totaal gewaarborgd zijn en ik zoek iemand die het er niet zeg maar ' naast doet'. Ik ben vooral NIET op zoek naar nursing, piercings, slaan en sex atributen. Het gaat mij om de B in BDSM en niet alleen met touw. Goede bondage gear is een must.
Als iemand tips heeft zie ik ze graag. Ik kan mij voorstellen dat de forumregels verbieden dat er reclame wordt gemaakt maar ik denk dat het wel mag om het in een PM te sturen? Als je mij iets anders nog wil meegeven hoormik het ook graag.
Ik dank u allen zeer hartelijk. Fijn dat er een forum als dit is.
Gilraen^

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door Gilraen^ »

Ik denk dat commerciele meesteressen daar net vaak ervaring mee hebben! Zijn vast veel mensen die ontdekken dat ze bdsm interessant vinden en zo eens uitproberen of het iets voor hun is.

Marijke is commercieel, misschien kan zij je meer info geven!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door JerryM »

Ga alleen niet bij de eerste de beste raam-meesteres in Amsterdam naar binnen. Er zijn er daar genoeg die SM in hun raam hebben staan, om wat meer geld aan de toeristen te verdienen, niet omdat ze daar nu zelf op kicken.

Op hookers.nl kan je ook recensies van SM meesteressen vinden.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vraag: waar te beginnen?

Bericht door phedre »

kinky.nl geeft ook ads en recenties
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gesloten