Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door chell »

Ik zou het jammer vinden als het naar de x-files gaat. Er gaat al zoveel in de x-files
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Klopt, als de ontopic posts nou ook al naar de Xfiles gaan wordt het wel erg leeg. Ik denk dat het voor nieuwkomers ook fijn is om te weten...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

En ik vind het echt wel fijn om te weten dat het niet bij iedereen 'whoohoo, superveel en supervaak!' is. Al vind ik het ook heel fijn om van Lil te horen dat het nu weer super gaat. Dus yay, hoop!

Ook herken ik Emmy erg; als het niet goed gaat, gaat dat ten koste van je sm en seks.

Soms vraag ik me af of het wel mogelijk is om een vanille huisjeboompjebeestje en bdsm relatie te combineren. Ik heb het gevoel dat het bij LAT-ers en bij mensen met alleen een Ds-relatie er vaker gespeeld wordt. Klopt dat? Of bij mensen die naast hun huisjeboompjebeestje een sub of Dom hebben. Maar klopt dat ook?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gilraen^

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Gilraen^ »

Hier net zo hoor!

Ik zie Hertz gemiddeld maar 2x per maand. Meestal hebben we dan wel elke avond seks (lees max. 2nachten), maar niet altijd. Soms ben ik ook nog ongesteld en dan is het helemaal niks.

BDSM is er al heel lang niet meer van gekomen. Mijn gezondheid varieert enorm en ze is laatste tijd vaker slecht dan goed geweest, emotioneel ook erg veel op mijn bord. De keren dat ik dan beetje ok was, had hij weer veel op zijn bord. We zijn er allebei niet zo blij mee, maar het komt wel weer.

Ik denk dat veel spelen en veel seks enkel eerste 1,5jaar was. En dan nog enkel als we elkaar konden zien, want ooit wel iets meer geweest is maar nooit bijster veel.
faery

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door faery »

Ik heb twee relaties, allebei LAT, en ik heb al maanden (vrijwel) geen seks en bdsm. Het gebrek aan seks komt doordat ik verkracht ben een paar jaar geleden, en dat zorgt ervoor dat er erg veel angst om seks heen zit. Soms lijkt dat even weg te zijn, maar er is weinig voor nodig om het terug te laten komen. Daarbij zie ik één van mijn partners maar eens in de twee maanden ongeveer, en dan moeten we altijd even aan elkaar wennen, lichamelijk gezien, en als we dan gewend zijn, gaat een van ons alweer naar huis, dus komt daar van seks en bdsm ook weinig. En met mijn andere partner gaat het laatste jaar wat minder, qua gezondheid, en daardoor is het soms moeilijk om de tijd en de energie voor kink te vinden.

Ik vind het maar stom, vooral omdat een groot deel van het "probleem" door mijn angsten komt, die steeds weer terugkomen. Zeker in combinatie met de zaken die door anderen ook al genoemd zijn (drukte in het gewone leven, niet goed in je vel zitten in het algemeen), zorgt dat dat alles op een laag pitje staat.

Door regelmatig te masturberen, probeer ik mijn libido een beetje in stand te houden (als ik nooit klaarkom, valt de zin in seksuele dingen vrijwel volledig weg), maar zelfs daarvoor ben ik 's avonds soms te moe. En gelukkig knuffelen en zoenen mijn partner(s) en ik nog wel samen, dus lichamelijke intimiteit is er zeker wel. Eigenlijk zouden we daar actiever aan moeten werken, wil ik echt stappen vooruit kunnen zetten, maar ja, er ligt al zoveel op ons bord.
Lil

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Lil »

Crownless schreef:En ik vind het echt wel fijn om te weten dat het niet bij iedereen 'whoohoo, superveel en supervaak!' is. Al vind ik het ook heel fijn om van Lil te horen dat het nu weer super gaat. Dus yay, hoop!
Er is altijd hoop, toevallig... *trekt arrogante smiley weer uit de kast* :verontwaardigd: En ons leventje is ook niet altijd even kalm, met prinses en dino, en nu ook pleegzoon waar de nodige spanning omheen hangt. En met werk, huishouden, al het vee en bijbehorende ruimten, en de nodige sociale contacten. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat wij veel tijd voor elkaar hebben en maken, al resulteert dat meestal in meneer Lil, de tv en zijn maitresse, kat Misty, terwijl ik de laptop de nodige aandacht geef. Wij zijn gewoon burgerlijke kneusjes :clown:
Soms vraag ik me af of het wel mogelijk is om een vanille huisjeboompjebeestje en bdsm relatie te combineren. Ik heb het gevoel dat het bij LAT-ers en bij mensen met alleen een Ds-relatie er vaker gespeeld wordt. Klopt dat? Of bij mensen die naast hun huisjeboompjebeestje een sub of Dom hebben. Maar klopt dat ook?
Vraag me dat over een half jaartje nog een keer, hbb en bsdm inéén... Dan weet ik het antwoord wel. Maar ik denk het wel hoor. Meneer Lil heeft het al 15 jaar met me overleefd, voor het gemak ga ik ervan uit dat hij het nog wel even volhoudt voordat hij gillend het pand verlaat :mrgreen:
Wederom, hoop is er altijd :kiss:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Daantje »

Ik zie dit topic ook liever in het openbare deel, het is immers een SM-forum.

Mijn seksleven is niet bestaand. Sinds het uitgaan van de relatie met ex, hebben we nog een paar keer seks gehad met elkaar en sindsdien niet meer, dat is nu twee jaar geleden. Ook seks met mij zelf is sinds een jaar over. Ik denk dat de een van de laatste keren in de fertiliteitskliniek is geweest. Nu moet ik zeggend dat ik de masturbatie maar een heel pietsie klein beetje mis. De aandrang ernaar is weg, mijn libido is gewoon 0. Maar de sensaties waren al met al toch best prettig en zo af en toe mis ik dat wel eens. Ik heb het een poosje terug gewoon weer eens geprobeerd, maar dat werkte gewoon niet.

Wat BDSM betreft moet ik het hebben van de momenten, ik heb het al eens eerder omschreven als one-night-spanks. Korte eenmalige spellen zonder echt veel diepgang. Dat laatste vooral omdat ik met zo goed als niemand vaker dan één keer gespeeld heb, het blijft dus altijd wat voorzichtig en afwachtend. Grenzen opzoeken en verkennen gebeurt haast nooit.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door skaoot »

Ik heb momenteel alleen een D/s. En die gaat wel heel erg goed, yay. We zien elkaar bijna elke week, 1 avond in het weekend, bij hem thuis, en ongeveer 1x in de 3 maanden naar een feestje, soms ietsje vaker. Seks en bdsm gaan dan prima samen, altijd wel. Enige wat soms minder is, is dat we soms beetje teveel in het "even" op de bank TV kijken blijven hangen. Maar daar gaan we weer meer op letten; minder tv, meer leuke dingen doen. Ik vind het fijn dat er zo'n regelmaat in zit, en dat we ook altijd wel spelen enzo, soms meer, soms minder.
Ik merk daar wel ook al de invloed van het soms druk hebben en wisselende energie. Dus ik kan me goed voorstellen hoe dat kan werken in een relatie. Ik denk dat een belangrijk verschil is dat wij inderdaad alleen een D/s hebben, en als we afspreken, zijn we daar mee bezig. In de vorm van seks en bdsm. Met na- en voorpret en regelmatig doordeweeks contact via whatsapp/msn. We hebben als het ware elk weekend daar een moment voor ingepland. En dat is misschien lastiger te doen als onderdeel van de wekelijkse routine?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Pluu

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Pluu »

Hier staat de boel ook op een laag pitje, zowel qua seks als qua BDSM. Kotertje en een webshop vergen veel tijd, de weinige tijd dat we zonder hem hebben of dat hij slaapt zijn we vaak niet in de stemming, of moe, of even behoefte aan relaxen, of we hebben het druk met dingen waar we niet aan toe gekomen zijn. Zeker de afgelopen maand kwakkelt Kotertje nogal met zijn gezondheid, dat helpt niet.

Ik denk ook dat Crownless' haar idee wel klopt, dat het er bij een LAT of een losse D/s eerder van komt. Guilty speelt ook af en toe met Meekoo, en daar komt hij wel aan toe. Maar dat is niet omdat hij haar leukerder vindt ofzo, maar omdat hij met haar een datum prikt, en als hij zich dan moe of niet helemaal 100% top voelt dan zegt hij toch vaak niet af, want dan wordt het weer lastig om een nieuwe datum te vinden en ik heb mijn planning erop aangepast dat hij er niet is en Meekoo heeft zich erop in gesteld dat hij daar wel is.. dus dan gaat hij toch maar. En dan wordt het vaak uiteindelijk wel leuk. Terwijl als wij samen plannen maken en we voelen ons een beetje blergh of moe of ziek.. dan is de verleiding groot om het er dan maar bij te laten. "Want het kan de volgende keer als Kotertje slaapt ook nog."

Dus eigenlijk zou ik zelf ook wel weer eens een D-voor-erbij willen hebben, want ik denk dat het bij mij net zo gaat werken, dat ik dan ook vaker aan iets toe kom als ik apart tijd voor iemand heb gemaakt in mijn agenda. Maar ik heb op dit moment de tijd en de energie niet om uitgebreid te gaan daten of om naar feestjes te gaan met de bijbedoeling om een vreemde D. aan de haak te slaan. Als Guilty een keer een avond op Kotertje past en ik heb die avond vrij dan wil ik die avond lekker genieten en relaxen en bijpraten met vrienden die ik ook al te weinig zie, niet daten met een onbekende met een heel grote kans dat het toch niet klikt, of frusti op jacht moeten omdat anders mijn avondje vrij voor niets zou zijn. Ik wil wel een extra D., maar ik moet er maar net toevallig tegenaan lopen, ik heb geen tijd om ernaar te zoeken.

Ik mis het wel een beetje, maar niet heel erg, want ik geniet ook heel erg van Kotertje en dat komt op de eerste plaats. De tijd en energie gaat vanzelf wel weer een keertje komen.

En tussen mij en Guilty werkt het ook beter als we samen naar een feest gaan en daar afspreken om met elkaar te spelen dan wanneer we thuis plannen maken. Zelfde principe als met spelpartners buiten de deur: je moet het echt plannen, dus dan komt het er sneller van ook als je een beetje moe of blergh bent.
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door madeleine »

Ja. Hier ook zo iets.
Een tijdje geleden was het zo BDSM deel zo laag, dat ik oprecht twijfelde of ik eigenlijk nog wel een sub was. Want ik miste het niet echt.
Nou daar ben ik intussen flink van teruggekomen :clown:.
Bij ons gaat het inderdaad stukken beter sinds we niet meer samenwonen en weer zijn gaan latten. De relatie is weer beter, de seks ook weer en de BDSM gaat ook weer langzaam opkrabbelen. Maar ook als je lat kunnen er allerhande redenen zijn om het even uit te stellen of even te willen relaxen.
Feestjes helpen inderdaad en de laatste maanden zijn dat ook de enige gelegenheden dat we spelen. De laatste tijd laat ik wel eens een traantje uit frustratie als we zouden gaan spelen en het komt er toch niet van. De frustratie dat je uit de oefening bent en niet meer zo goed tegen pijn kan, en er wel behoefte aan hebt.

Wel inderdaad een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben. Goed idee van je crownless...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
cmeermin

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door cmeermin »

Hier ook. Met seks gaat het eigenlijk wel goed, beter dan tijden geleden. Met BDSM weet ik het allemaal niet meer. Ik twijfel soms ook of ik nog wel sub ben. Ik heb het eerst héél erg gemist, toen zwakte het vervolgens af en nu denk ik soms dat ik niet meer kan subben.. Ik weet het niet :|
Feline
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 aug 2009, 14:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Feline »

Bij mij is er sinds een paar maanden wel weer activiteit. Misschien zelfs een beetje te veel na een periode van bijna 2 jaar niet of nauwelijks (als je die 3x seks met m'n ex meetelt).

BDSM was bij mij hiervoor vrijwel non-existent, op een paar keer los spelen na waar mijn hoofd achteraf een potje van maakte en ik dus niet als heel denderend ervaren heb. Daardoor bewust al het spelen op een laagje pitje gezet tot ik beter in m'n vel zat.
En zo rond/na Next afgelopen december, de level 2 editie, is daar weer verandering in gekomen. Daar gespeeld en er ook iemand leren kennen waar ik nu wel vaker mee speel. Seks is daar een behoorlijk groot onderdeel van. Hem zie ik bijna elke week, hoewel we hiervoor door (veel/lang) ziek zijn aan beide kanten ook maand(?) hebben gehad dat we elkaar niet zagen of wel zagen maar niet speelden. Alleen laatste keer spelen ging niet helemaal goed :(.
Daarnaast nog iemand leren kennen ongeveer een maand terug, via een online spelletje nota bene, en dat is vooral nilla. Met hem heb ik ook nog bijna elke week een date gehad, mits werk & vrouw dat toestaan (koppel open relatie in geholpen, goed bezig! O_o)

Daarnaast heb ik zelf (voor t eerst) gemept op het laatste WS-feestje, wat zeer voor herhaling vatbaar is, ben ik nog gemept op een feestje met een potentiële uitgebreidere keer in het vooruitzicht en heb ik met nog iemand veel en leuk contact wat recent ook tot een flinke & fijne spanking leidde.

Alleen nu merk ik bij mezelf dat de omslag wellicht een beetje te groot is. Van helemaal niks naar een heleboel, maar tot zover zonder vooruitzichten op iets echt vasts of blijvends of iets diepers. Sinds ongeveer een week bemerk ik toch weer wat negatieve gedachten, of ik het wel om de goede redenen doe enzo. Daar ben ik nog niet over uit.

Het helpt dan ook niet dat laatste keer spelen niet goed ging, die spanking van andere gozer een beetje nare bijsmaak heeft (echter mss juist gevolg van) en m'n nilla 'partner' zelf de kluts behoorlijk kwijt is.

Mja, naar mijn idee hoeft veel activiteit dus ook niet altijd positief te zijn...

(Hm ja, of ik heb last van PMS)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Arno »

Hoi

Ook hier is er herkenbaarheid, door het niet hebben van een relatie is er te weinig seks en bdsm in mijn leven. Moet het hebben van de commerciële contacten, die geven dan heel even verlichting maar voor de rest is het gewoon moeilijk om te mogen zijn wie je bent. En je gevoelens die er in je leven te kunnen uiten.

Dus nee je bent niet de enige die daar moeite mee heeft, dat laten de reactie's wel zien.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Yara »

De laatste maanden is het hier juist weer behoorlijk actief. In de tijd dat ik ziek was en de periode erna was er vrijwel geen bdsm en seks zeer beperkt. Dat laatste is nu weer behoorlijk actief. Als D speel ik eigenlijk altijd wel als mijn sub hier is (2 keer per maand ongeveer), als sub wisselend en sowieso vaak kleiner. Ik heb wel gemerkt dat met een beetje energie erin steken het hier snel vaker gebeurt. Maar dan moet er wel de ruimte zijn om die energie er in te kunnen steken. We hebben er echt wel bewust op moeten letten om ons seksleven weer actief te krijgen en met een spel met mij als sub zijn zo veel dingen veranderd dat we ook daar een beetje naar zoeken binnen mijn beperkingen, maar dat begint ook wel weer een beetje te lopen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Boefje

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Boefje »

Ik ben chronisch ziek dus doordeweeks zit seks/BDSM er vaak niet in. Geen energie. D-D en ik hebben dan ook nog allebei last van de winterblues, dus zo'n 6 maanden in het jaar is het hoe dan ook worstelen. Wel hebben we de zondag zo'n beetje als vaste speeldag. De ene keer gaat dat beter dan de andere keer maar we spelen dan eigenlijk altijd wel. Soms komt er seks bij. Soms ook niet.

De LAT-relatie met wever werkt iets anders. Omdat hij alleen in dát weekend seks heeft (tel ik masturberen niet mee ;) ), heeft die jongen altijd wel zin. Dat werkt toch aanstekelijk. En ook al ben ik niet altijd fit, ik speel in dat weekend ook altijd wel met hem. Hoeveel en in welke mate hangt heel erg van mijn energieniveau af. En na zo'n weekend ben ik ook wel weer een tijdje leeg.

Het is dus een weg zoeken. Ik ben niet altijd tevreden. Ik wil verdorie een geile deerne zijn die elke dag seks heeft! Een illusie. Maar ik ben hoe dan ook wel blij met de afgesproken zondag. Die hebben we echt nodig.
Plaats reactie