Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
artemis

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door artemis »

Voor mij ook herkenbaar.
Ik heb dan wel de regeltjes die altijd blijven, maar spelen en sex stond de laatste tijd een beetje op een laag pitje.
Beide een eigen bedrijf en Lief veel van huis en wil dan ook niet te veel van hem eisen, want druk.
Er speelde de laatste tijd ook wat andere zaken mee, waardoor we elkaar zeg maar met rust lieten.
Maar na een lang en goed gesprek 2 weken geleden lijkt er nu weer verandering in te komen en dat is fijn!
Daarnaast heb ik ook nog een Vriendin die af en toe met me speelt. En omdat die afspraak dus gewoon staat gebeurt dat dus ook gewoon.
Waardoor de druk met spelen met Lief weer even minder is.

Toen we nog niet samen woonden was het dus ook anders. Omdat je dan dus niet altijd samen bent dus dan alleen die paar uur of weekend hebt.
En speelden we toen dus ook meer en vaak ook langer.

Na het gesprek van dus een tijdje terug zit er dus wel verandering in. Ik zou dus zeggen blijf met elkaar praten, want alleen dan weet je wat er speelt en kan je er wat aan doen.
colet

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door colet »

Zoals wel bekend ben ik partnerloos, zowel op BDSM als 'nilla-gebied. En dus (?) heb ik geen seks en geen spel.
Met grote helaas-gevoelens en diepe wensen en grote behoefte's. :frusty:

In de tijd dat ik een spelpartner had, speelde ik dus regelmatig. Afspraak=spelen. En ik herinner mij zeker dat dat niet altijd vanzelf ging, hoor. Meestal wel, want je stelt je daar toch op in. Maar ik ben ook wel eens onderweg op een parkeerplaats gestopt om na te denken of ik door zou rijden of om zou keren.
Sowieso waren het geen D/s-sen en geldt voor mij dat ik het soms nodig heb (of lekker vind) om aangejaagd of opgezweept te worden. Beetje het sub-gevoel aanwakkeren.
OOk als er prive vanalles speelde, dan was dat moeilijk.
Omschakelen naar sub, het gevoel oproepen, in submood komen....dat was soms enorm moeilijk.
Dus zelfs al wist ik dat afspreken spelen betekende, dan nog was dat gevoel er niet vanzelf. Je hebt dan wel de tijd, want die maak je speciaal, maar je kunt evengoed moe zijn, hoofd vol zorgen hebben of geen zin.

En nu?
Nu is zowel seks als BDSM lang geleden. Echt heel lang :(
Mijn libido neemt niet af. Integendeel zou ik bijna zeggen. Het zit inmiddels zo hoog, dat ik zowat bij elke man denk aan andere dingen dan een gewoon gesprek of iets dergelijks. :oops: Ook in mijn onderbewuste zit het verankerd, want ik droom met grote regelmaat over spel en/of seks.

Overigens zorgen mijn medicijnen voor libido-afname. Mijn ex was ooit heel angstig voor de tijd dat ik zou gaan afbouwen, want als dit al minder was dan normaal.... :shock: :panic:
lotus {P}

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door lotus {P} »

Na lang denken en praten met Peter toch ook nog maar een post van mij. Vrij neutraal vind ik zelf omdat ik toch een beetje problemen heb met het openbare forum.

Peter en ik zien elkaar gemiddeld 1x in de maand (hoewel het de afgelopen periode door diverse omstandigheden wat vaker is, jippie) en dan vaak een weekend van vrijdag tot zondag. Tijdens dat weekend wordt er vaak wel gespeeld, maar het is geen kwestie van moeten. Dat gevoel hebben we in het begin wel gehad, maar we merkten dat dat voor ons beiden niet werkte. Net als bij Boefje en wever is de hoeveelheid spelen ook wel afhankelijk van ons energieniveau maar ook van overige activiteiten die we hebben. Het komt namelijk ook vaak voor dat we samen zijn vanwege een WS of FL activiteit (picknick/sushi/Pheestje). Seks gebeurt vaak wel, maar vanwege wat persoonlijke issues van mij gaat dat soms niet even makkelijk. Maar dat wordt gelukkig steeds beter.
Op het moment gaat het op beide gebieden redelijk tot goed maar wij hebben op een gegeven moment ook wel een dip gehad, denk dat dat overal wel voorkomt.
Ik denk ook wel dat als je niet 24/7 bij elkaar bent, je toch vaker speelt omdat je gewoon niet altijd de mogelijkheid hebt.

Een aantal citaten van mensen boven mij, komen mij ook bekend voor. Zoals deze
madeleine schreef:De frustratie dat je uit de oefening bent en niet meer zo goed tegen pijn kan, en er wel behoefte aan hebt.
We hebben een tijdje wat minder gespeeld en daarna ging het ook niet zo lekker. We hebben het toen weer rustig opgebouwd en er veel over gepraat. Bleek dus dat Peter in de loop der tijd ook harder is gaan slaan terwijl ik dacht dat ik het gewoon minder kon hebben.
Boefje schreef:Ik wil verdorie een geile deerne zijn die elke dag seks heeft!
Wil ik ook, maar persoonlijke issues belemmeren mij nog wel. Hoewel ik wel het idee heb dat dat langzaam beter wordt.

Al met al, ik ben tevreden maar verbetering is nooit weg.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Sabrina »

Allemaal way herkenbaar! Ik heb 't ook: het gevoel dat iedereen drie keer per week minstens ligt te neuken, geweldige spellen heeft en whooptiedoodle, behalve wij dus. Ons seksleven is met ups en downs: Soms ineens in een paar dagen meerdere keren, dan weer periodes bijna nooit. Er zitten best wel 'ns weken tussen bij ons. En qua spelen... Dat gebeurt thuis eigenlijk helemaal niet meer. Nu heeft dat ook gewoon te maken met 't feit dat we allebei véél aan ons hoofd hebben: eerst is Romanticide depressief geweest, nu ben ik de gezelligste thuis en dan ook nog overspannen, hij heeft een drukke baan, ik heb een drukke alles; spelen en D/s zijn hartstikke tof, maar de energie is er vaak niet. Dat speelt vooral Romanticide parten; hij is 't zelfvertrouwen een beetje kwijtgeraakt door zijn depressieshit, en da's best wel kut om weer op te bouwen.

Dingen als feestjes en stuff helpen wel, want daar gebeuren dingen en daardoor sparkt het weer bij ons, maar het is niet genoeg om 't ook thuis weer op te kunnen pikken. Hopelijk komt dat weer iets meer als ik wat lekkerder in m'n vel zit, dat Romanticide dan weer meer durft te proberen, en dat hij dan zijn zelfvertrouwen weer een beetje kan boosten op dat vlak. En ik heb ook het idee dat het veel beter gaat bij mensen die inderdaad niet huisjeboompjebeestje combineren met kinky shit; toen wij nog niet samenwoonden, was het ook zo dat we elk weekend zowat speelden omdat we er dan naartoe konden leven. Sinds we samenwonen is dat toch steeds minder geworden, en is 't nu wel bedroevend, als ik eerlijk ben.

En ja, daar voel ik me wel regelmatig kut over. Romanticide waarschijnlijk ook, trouwens. Gelukkig vinden we elkaar wel nog steeds heel lief :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Master R

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Master R »

Sinds mijn vrouw te kennen heeft gegeven dat ze diepe BDSM gevoelens heeft, is ons leven enorm veranderd.
Denk dat we voorheen aan een gemiddelde kwamen van twee keer per maand sex en hadden daar beiden eigenlijk vrede mee.
Nu we (na vele intensieve en diepgaande emotionele gesprekken over BDSM en verdere sexuele verlangens) beiden open staan voor elkaars intiemste gevoelens en daar open in zijn, komen we nu gemiddeld aan vier of vijf keer per week (en dan zit ik nog aan de lage kant :oops:
Dat is dus sinds een week of zes en genieten er momenteel als veertigers volop van, want beseffen ons terdege dat dit op termijn minder zal worden.
Zijn inmiddels al meer dan 10 jaar samen en hebben dus een enorme boost gehad in ons sexleven, maar zijn ook geestelijk nog verder naar elkaar toe gegroeid, al dachten we altijd dat dat niet meer mogelijk was.
Verder experimenteren we momenteel volop met spanking, bondage en BDSM (toch zeker één keer in de week).
Marcuw

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Marcuw »

Op dit moment niet bestaand. Afgelopen 1,5 jaar: geen partner, gezondheid, werkstress, overlijden moeder, zorgen pa etc hebben er voor gezorgd dat ik het weer diep heb weggestopt en overal ben weggebleven. Langzaam komt er wel weer eea aan het oppervlak maar ik denk niet dat er snel iets zal veranderen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Welkom terug Marcuw, tijd niet gezien :hug:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Daantje »

Als ik zo vergelijk heb ik het lang niet zo slecht als ik aanvankelijk dacht. (Ik speel nooit. Ik heb niemand. Ik ben eenzaam. Ze moeten ook altijd mij hebben! Ik heb ook alijd pech! /B-1-0-0 ;))Mensen met een relatie hebben niet steevast minstens iedere maand spel of seks en bij hen zijn de tussenpozen ook groot en onregelmatig. Omdat ik geen vaste partner heb heeft het nooit veel diepgang, maar ik weet dat als ik écht omhoog zit en stuiter dat ik dan een beroep op een aantal mensen kan doen. (Dat klinkt wat minder respectvol dan ik het bedoel, het komt er een beetje uit als geserviced worden. Maar zo bedoel ik het niet, ik bedoel het echt op de meest respectvolle manier die je kan bedenken.) Die gedachte geeft wel wat rust, ook al is om hulp vragen echt een van mijn slechtste kanten. De afgelopen maanden ook een keer of twee wat gedaan, dat helpt ook wel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door juffie »

Bij ons ligt het momenteel ook behoorlijk stil. Spelen doen we nauwelijks, thuis eigenlijk al helemaal niet, en ons seksleven is momenteel weer wat aan het opkrabbelen. We hebben een periode gehad dat we misschien 2x per maand seks hadden, soms nog minder.
Ons BDSM leven is nog iets minder. Er zijn een aantal dingen gebeurd waardoor Jerry minder goed in zijn Dominante vel zat en hij niet veel zelfvertrouwen had. Dat pikte ik natuurlijk op waardoor ons spel niet liep en hij nog meer onzeker werd. Ook hebben we best een flinke periode met kleine Jerry gespeeld. Soms waren we net weer toe aan een switch, maar dan was er weer een FemDom feestje, dus nog maar even doorzetten.

kleine juffie kwam daardoor ernstig in de verdrukking en ik voelde me zwaar verwaarloosd. Jerry heeft me gecollard in september, maar sindsdien is ons spelen alleen maar verminderd en op het laatst was het voor mij niet meer dan een gewoon halssieraad. Ik heb / we hebben toen besloten mijn collar af te doen, want het gevoel erbij was weg. Nu ligt hij in de kast en draag ik hem alleen met feestjes. Als onze D/s weer beter wordt, dan kunnen we weer besluiten dat ik hem weer ga dragen.

We hebben wel een aantal keren hulp van en erg goede gesprekken met onze schatten van vrienden King en sanneliev gehad. Ik heb een paar keer dusdanig gestuiterd dat het niet meer leuk was, maar ik het niet kwijt kon bij of met Jerry. King kent ons zo goed dat hij zonder moeite de knopjes weet om te zetten in mijn hoofd en met me kan spelen. Zo kon ik toch de grootste stuiters kwijt. Vaak was het ook zo dat King begon en dat Jerry dan met me verder ging spelen, of dat ze samenspanden. Dat soort spellen verlopen altijd heel vanzelfsprekend en natuurlijk.

Wat verder ook een groot struikelblok voor ons was en nog steeds is, is tijd. Ik werk fulltime, we hebben natuurlijk een klein kind, dus 's avonds als zij in bed ligt komen we pas echt aan onszelf toe. Voordat we dan ieder ons ding hadden gedaan, was het alweer bedtijd. We zijn dan ook dusdanig moe dat we binnen notime slapen. Killing is dan ook dat we vaak in bed (of waar dan ook) bezig zijn met onze telefoons en bijlezen enzo. In het weekend hebben we bijna altijd wat. Mede doordat we gewoon langs elkaar heen aan het leven waren hebben we besloten op vakantie te gaan en daar echt tijd voor elkaar te maken. Géén telefoons mee, alleen de ipad voor functioneel gebruik. En die konden we alleen bij de lobby gebruiken, dus dat was ook eventjes doen wat we moesten doen en weer weg.

Daarnaast plannen we nu ook echt vrije dagen in ons weekend in. Niet meer erbij proppen totdat het echt niet meer anders kan, maar gewoon ook dagen lekker niks. En dat bevalt prima. Daardoor komen we juist weer toe aan dingen die in en rond het huis moeten gebeuren, grotere klussen en dat werkt dan ook weer zo dat we blij zijn met elkaar wegens 'Yay! Veel gedaan! Fijn zeg! Ik vind je lief!'

Anyway, nee, het is niet meer alleen maar goud dat er blinkt, maar ik hoop dat we nu wel weer een beetje op de goede weg zijn. :)
MILF :grin_ani:
Janice

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Janice »

ik momenteel geen relatie, BSDM of vanilla en toch wel verlangend ernaar. Eens nadenken over een advertentie als ik hier een tijdje rondgehangen heb.

Seks is nu voornamelijk masturbatie of spontane orgasmes.Erg hoog libido, ook met partners. Dus daarnaast dan nog een verlangen om te dommen...vind dit even niet fijn aanvoelen ,ik voel toch echt zan mn water dat er eens wat gebeuren moet.
funga{MrPaul}

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door funga{MrPaul} »

Dit topic is zo'n eye opener voor me!
Dank je wel allemaal hiervoor.

Momenteel ben ik te emotioneel om er dieper op in te gaan, misschien later wel.

funga
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Ik stuiter als een malle en ik wil wilde geile sex!

*gaat kopje thee maken*
**Self Rescuing Princess**
Anstecy

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Anstecy »

Bij ons zijn mijn nachtdiensten het grootste probleem. We komen pas ergens aan toe als Junior 1 t/m 4 op bed liggen en slapen. En dan moet ik vaak naar mijn werk.
Maar als ik geen nachtdienst heb, heb ik eigenlijk niks te klagen. Praktisch geen vanilla, maar wel urenlang spel.....

:inluv:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Ook maar eens hier posten, want tja... We wonen sinds eind juli samen na een voornamelijk online relatie. Voor we samenwoonden hadden we elkaar een paar keer gezien en toen ook gespeeld en seks gehad. Sinds we samenwonen is dat zo goed als niet meer gebeurd.

Deels komt dit door het samenwonen en andere vanilla dingen die belangrijker waren en op vanilla gebied gaat het dan ook erg goed. Op M/s gebied (dagelijkse regeltjes met name) gaat het ook nog wel, maar vooral seks en "los" spelen lukt maar niet.

We hebben er veel over gepraat (nog steeds) en ook wel andere dingen geprobeerd zoals bijvoorbeeld een sublijst invullen. We zitten nu op het punt waar hij heeft aangegeven dat hij het moeilijk vindt om met mij bezig te zijn omdat ik negatief reageer (niet luisteren, piepen als hij maar dreigt me pijn te doen enz) en ik aan de ene kant echt wel wil, maar het inderdaad ontzettend moeilijk vind om me over te geven. Ik hoop dat ik over een tijdje kan posten dat het beter gaat en wat ons geholpen heeft. Tips zijn overigens welkom als mensen dit herkennen :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie