Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door skaoot »

Het is voor hun hun werk? Inkomen? Dus dat lijkt mij goed plan dat dat kan. En lijkt me ook een beroepsgroep die op zich goed op hoogte is van veilig werken wat dat betreft...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

1 op 1 knopen of zwepen mag toch ook gewoon (je mag een seksbuddy hebben). En een deel van de sekswerkers doet ook aan kink..? Het is niet alsof kink specifiek verboden is. Snap niet helemaal waar deze vergelijking vandaan komt. Munches en speelfeesten zijn tricky omdat er een GROEP mensen bijeenkomt en je dan dus in een keer een heleboel mensen kan besmetten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 2176

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 2176 »

skaoot schreef: 14 jul 2020, 20:34 Het is voor hun hun werk? Inkomen? Dus dat lijkt mij goed plan dat dat kan.
Dat zou betekenen dat economische belangen belangrijker zijn dan gezondheid en veiligheid, waar steeds de nadruk op gelegd wordt in toespraken door de Minister President.
Ik kan dat niet geloven...

@Voleuse
Dat zou idd een mogelijke reden kunnen zijn die jij noemt. Groepen mensen die samenkomen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

dbj schreef: 14 jul 2020, 21:33Dat zou betekenen dat economische belangen belangrijker zijn dan gezondheid en veiligheid,
Nee, niet belangrijker, maar wel steeds een factor in de beslissingen die worden genomen. Het is steeds risico's afwegen. Een biertje op een terras is ook niet belangrijker dan gezondheid of veiligheid. Maar langzaam krijgen we versoepelingen. En dat dat nodig is om de economie nog enigszins te redden, is daarin een factor, ja.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door pluis »

Ik heb eigenlijk best een leuk (en voorlopig helemaal coronaproof) BDSMleven op het moment. Met de crush die wel nieuwsgierig is maar die nog nog nooit eerder een partner heeft gehad met wie 'ie wel wilde experimenteren. Die waren dan of wel kinky maar te casual, of serieus genoeg, maar te vanilla. Ik val schijnbaar in de 'sweet spot', en daar kan ik me wel in vinden.

Dus nu stuur ik 'm af en toe verhalen en als we elkaar dan spreken hoor ik wat 'ie ervan vond. Ik ben maar n lijstje aan het aanleggen van de dingen die positieve reviews krijgen. Voor als t straks weer een keer kan, zeg maar. Hij had zelfs al verzoekjes :hypocrite:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Fijn pluis :)

Ik ben geloof ik op alle vlakken met pensioen. Zodra munches ed weer opstarten ben ik er bij!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 2176 »

Prachtig verwoord anne, ikzelf geloof er niet meer zo in dat groepsactiviteiten en andere vormen van evenementen binnen afzienbare tijd een herstart zullen gaan maken.
Heb mijn kinky spullen in een verhuisdoos geminkt en ik kreeg alles erin en de doos dichtgetaped :yes:
En aan de binnenzijde de inpakdatum genoteerd, dan weet ik hoe lang deze fase geduurd heeft na openen
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

leonietje schreef: 13 jun 2020, 20:35 https://fetlife.com/groups/157109/posts/16439433 deze staat al in mijn agenda.. als ie doorgaat..
Even op link geklikt: "Helaas moeten wij als Munch040 hosts meedelen dat ook de juli munch niet door zal kunnen gaan.
Na enkele gesprekken bleek dat we bij de Kazerne gelimiteerd zouden zijn tot maximaal 30 bezoekers, die daarnaast ook nog allemaal een vaste (zit)plek zouden krijgen. Dit past uiteraard niet in het karakter van de munch, en de uitvoer hiervan zou daarnaast praktisch erg moeilijk worden."

Waar ik dan wel weer verbaasd over ben is dat wél doorgaat: "(VOL) Project Mayhem playfighting Utrecht 1 augustus" en "The Sirens Call - 25 juli" en "BDSM PURE Amsterdam 2 augustus" en de Amsterdammunch BINNEN in een café.

Ik ben het spoor bijster.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

Op dit moment?

Vanochtend net de deur van onze slaapkamer 'op slot', en de koffer onder het bed uit gehaald. Nog geen tien seconden later staat onze oudste Minion ineens boven... Dus ja, dat.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mack »

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 10km afstand tussen jullie en het klein wild in dat soort gevallen een veilige afstand is.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Tot ze een rijbewijs hebben, ja. :eerie:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Mack »

Tegen de tijd dat ze een rijbewijs hebben hebben ze (hopelijk) vaak zelf ook zin om "privé" momentjes te hebben. :lol:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

XD
Nouja, vaak genoeg lukt het ook wel om een 'privémomentje' te vinden. Maar dit was wel weer heel typisch.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JJV »

ze 'ruiken' het

rest van de dag vast uren alleen zitten spelen
~\v/~
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

JJV schreef: 19 aug 2020, 15:46 rest van de dag vast uren alleen zitten spelen
Hoe weet jij dat nou? :lol:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie