Ageplay als jezelf......

Gesloten
Teigetje

Ageplay als jezelf......

Bericht door Teigetje »

Geen idee of ik dit op de juiste plek zet....
Het is niet echt een vraag, of misschien ook weer wel :D

Nou laat k maar beginnen :D

Ik heb een stukje op mijn profiel op fetlife staan https://fetlife.com/users/1059554" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

"Ageplay ✿

Ageplay zie ik eigenlijk meer als een verzamelnaam dan als een spel.
Het is geen "rol" die ik eventjes op me neem, dit bén ik.
Het kleine meisje in mij mag en kan zich steeds vaker laten zien en uiten, soms schrikt ze een beetje en neemt het grote meisje het weer over. Maar soms heel soms, komt het kleine meisje helemaal naar boven en ziet ze even geen zorgen om zich heen maar alleen maar de wonderbaarlijke fantasie wereld van een klein meisje."



De reden dat het voor MIJ zo werkt.....

Als écht kind heb ik eigenlijk nooit kind kunnen zijn.....

Heeeuull lang verhaal maar om dat hele lange verhaal iets korter te maken......

Was op een gegeven moment mijn enigste bescherming maar ook soort van wapen.....

Mijn eigen veilige wereldje, waar altijd een heel klein onschuldig onaangetast ongebroken spontaan lief klein meisje zat, dat meisje zat wel een soort van gevangen in dat wereldje maar dat vond en vind ze helemaal niet erg.....

Dat was altijd de enigste plek waar ik (het kleine meisje) ALTIJD veilig was en bleef.... Waar NIEMAND iets vanaf wist of kon weten.....

Kortom, daar kon ze super klein zijn, en helemaal zichzelf, want een klein meisje dat was ze! Het grote meisje in mij (die nu 20 jaar is) beschemt haar soort van.....

Waarom het vroeger naast bescherming dus ook een soort van wapen was, komt omdat het "mijn geheimpje" was..... Dit was het enigste waar echt helemaal niemand bij kon komen of van af kon weten....

Klinkt misschien vrij bizar allemaal, maar de menselijk psyche maakt soms rare bochten als het gaat om survive :D

Nu ik inmiddels alweer 20 jaar ben, lukt het me steeds beter het kleine meisje in mij naar buiten te sturen.... Niet naar buiten haar wereldje hoor!! Maar wel naar buiten waar sommige mensen haar misschien kunnen bewonderen en zelfs kunnen leren kennen.....

Hoewel de grote ik dan wel op tijd ingrijpt mocht dat nodig zijn :D

Ik hoop niet dat ik nu een hele rare indruk heb achtergelaten :D voor de rest ben ik alleen maar prettig gestoord en lief hoor :D Subbie zijn in bdsm enzo is ook wel mijn ding! Voor de grote ik in elk geval wel!

Sorry :D Moest dit écht ff kwijt :D


Oohhh en de reden is dus..... Wat vinden jullie hiervan? Ik bedoel voor mij is dit dus écht geen "rol" maar de kleine ik die af en toe lekker naar "buiten" kan.....
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door kitten »

Ik heb dat niet, ik heb geen "kleine ik". Althans, niet eentje die ook jonger is/voelt. Maar ik herken je verhaal wel, uit verhalen van andere ageplayers. Dus ik denk dat je helemaal zo vreemd niet bent. ;)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Voleuse »

Ik ageplay, maar ik ervaar het niet zoals jij, ik heb geen klein meisje in mezelf die er af en toe uit komt maar ik bén gewoon af en toe klein.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
artemis

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door artemis »

Het is maar net hoe je het voelt denk ik.
Ik heb bij mezelf wel het idee dat er af en toe een klein/jonger meisje even buiten wil spelen.
En dat vind ik helemaal prima :)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Arno »

Hoi

Allereerst goed dat je het deelt hier op het forum, ik vind het helemaal niet vreemd hoor. Je hoort dit wel vaker, en het mag er zijn omdat het een deel van jou ik is. Het is mooi zoals het is.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Teigetje

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Teigetje »

Ik heb ook niet een klein meisje dat er af en toe uitkomt...... Ik ben allebei in 1! Alleen heeft dat meisje nooit voor de buitenwereld helemaal naar buiten kunnen komen en kan ik dat nu wel...... Dat meisje is er altijd en ze is er ook altijd geweest! Ze heeft ook een andere naam dan het grote meisje! :)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Voleuse »

Bij jou is het dus echt een soort andere persoonlijkheid? Klinkt misschien gek maar ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet formuleren. Omdat ze ook een andere naam heeft enzo, en je praat over haar in de derde persoon?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Bitemarks »

Het klinkt een beetje zoals ik het bij tippi ervaar.
Geen tweede persoonlijkheid, maar wel een stukje van haarzelf dat af en toe naar buiten mag komen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
artemis

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door artemis »

Ik heb het ook niet over een tweede persoonlijkheid. Het kleine meisje in mij ben ik gewoon zelf.
Het is wel zo als Lief het ziet gebeuren dat hij me anders benaderd en me dan net even anders aanspreekt waardoor het zeg maar nog meer naar boven komt.

Dus zoals ik al zei het is maar net hoe je het zelf voelt of ervaart, maar niets mis mee toch :)
Teigetje

Re: Ageplay als jezelf......

Bericht door Teigetje »

Woww! Thanx all! :O
Voor alle lieve reacties en begrip!

Ik denk ook niet dat het een tweede persoonlijkheid is ofzo hoor! Wel een kleine ik die er altijd heeft gezeten en na 20 jaar eindelijk eventjes naar buiten mag komen af en toe.... De grote ik heeft er altijd voor gezorgd!
Volgens mij klinkt het allemaal veel weirder dan het is bedoelt ofzo :D

Maar ik moest dit echt eventjes kwijt omdat ik er een beetje onzeker door begon te worden :D :$
Gesloten