Gevraagd, tweepersoons bed.

Gesloten
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Gevraagd, tweepersoons bed.

Bericht door Ravelijne »

Eigenlijk ben ik hier net te laat mee, want ik geloof dat iedereen net klaar is met verhuizen of grote opruiming houden, maar voor het geval van je weet maar nooit. :)

Gezocht: 2 persoons bed in goede staat. Zarath's bed begint nu wel een beetje teveel op een klein Zwitserland te lijken en een vervangend exemplaar zou wel tof zijn. Er is niet heel veel budget voor (ondernemer, wisselend inkomen) dus 'licht gebruikt' is prima. Enige echte eis is dat de matras in goeie staat is (okay, dat is eigenlijk mijn eis, vanwege mijn stofallergie). Heb je nog een staan of weet je een te staan, PB staat open. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Gevraagd, tweepersoons bed.

Bericht door kitten »

Nope. :( Die van Heerscher gaat naar zijn zolder. Die werd namelijk juist enorm gemist bij logeerpartijen van de hele club hier... Maar als ik iets hoor, hou ik je in mijn achterhoofd!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Gevraagd, tweepersoons bed.

Bericht door Ravelijne »

Extra bedden lijken me erg fijn voor jullie. :) Maar idd, wie weet via via of zo. Als de hele verhuisrompslomp echt achter de rug is, zal ik marktplaats of zo ook wel in de gaten gaan houden als er niets spontaan verschijnt. :)
Gesloten