gevoelige tepels

Gesloten
Janice

gevoelige tepels

Bericht door Janice »

Vraagje, gisteren genoten van de wasknijpers,maar een shirt je aan hebben is al de hele dag, ' oh au, lekker,mmm' heb ik geen problemen mee, maar als ik instanties af moet en glijend en kreunend binnen kom? Tegelijk vind ik het n fijn gevoel.

Helpt n ijsblokje?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: gevoelige tepels

Bericht door Voleuse »

Misschien maakt dat het juist erger? :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Janice

Re: gevoelige tepels

Bericht door Janice »

:mrgreen: ja dat kan ook nog. Mm mm, dat is een lekker idee en tegelijk ook weer onhandig. Heb van ochtend er canledulazalf op gedaan, daar werd het erger van en moest even mn opwinding laten zakken voor ik de deur uit kon. Als ik rol met mn rolstoel gaan ze langs mn shirt je, en hup weer actie. Topless een deel taxi in mag niet :hypocrite: grijns. Thuis straks iig maar naakt verder gaan, dat helpt.

Vond borstvoeding en kindje met tandjes ook altijd aangenaam :inluv: dat excuus heb ik nu niet. En borstcompres lokt ook uit.

Misschien gewoon lekker thuis genieten dan maar
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: gevoelige tepels

Bericht door Voleuse »

Genieten is niks mis mee ;). Ik vind het altijd fijn om de voelen dat ik gespeeld heb elke keer dat ik ga zitten etc. :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Janice

Re: gevoelige tepels

Bericht door Janice »

Ja hihi dat is waar. En zo haal ik ook wel het meeste eruit.
Nina

Re: gevoelige tepels

Bericht door Nina »

zzzzaaallllig...
bij mij duurt het telkens minimum twee dagen vooraleer mijn tepels wat 'gekalmeerd' zijn,
maar over het algemeen vind ik dat een zalig gevoel, zo blijft mijn spelletje nog lang nazinderen...
ik kan wel geen kanten lingerie verdragen in die dagen, verder kan ik niet veel anders eraan doen (heb al wel het éen en ander geprobeerd, het beste hielp het om een badje te nemen, dat kalmeerde wat)
Janice

Re: gevoelige tepels

Bericht door Janice »

Dank je. Ja dag 2 en hihi mm mm, nog steeds zeer gevoelig. Oh ik vind het ook erg lekker. Vandaag toch niets gepland. Lol boodschappen doen is nu een leuk iets.
Nina

Re: gevoelige tepels

Bericht door Nina »

hahaa, zalig, ik word nog jaloers :bloos:
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: gevoelige tepels

Bericht door Jezebel »

Wat is er gedaan met die knijpers dat je nu nog 'last' hebt? (Ik vind knijpers ook wel fijn, maar dit heb ik echt nog nooit gehad)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Janice

Re: gevoelige tepels

Bericht door Janice »

Dat zou ik aan mn Dom moeten vragen. Ik heb alleen besef dat ze er gingen er ergens af en weer op waren gezet en dat hij heeft gebeten erin. Ergens het laatste ertegen aan tikte zonder knijper denk ik.... had n blinddoek voor.
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: gevoelige tepels

Bericht door shareen_G »

Bij gevoelige tepels is het dragen van een BH wel handig, vind ik. Een BH blijft immers op zijn plek zitten en schuurt niet zoals een shirtje dat wel doet.
Waar een wil is, is een weg
Janice

Re: gevoelige tepels

Bericht door Janice »

Ja inmiddeks had ik die optie per ongeluk ontdekt. En hoorde van mn Dom dat hij vanavond of morgen nog eens even langs kwam ...denk dat ik nog heel wat aan dit topic heb komende tijd. Heb er wel van genoten, dat wel. Lijd alleen erg af la je met wmo of zo in brsprek bent.
Gesloten