sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bregje}t{

sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Bregje}t{ »

Oke een praktische vraag van mijn kant. Ik heb eigenlijk bijna dagelijks een ketting om met daaraan de sleuteltjes van tommie zn collar en zijn cb. Niet dat hij ze altijd om heeft maar ik vind het wel fijn die sleuteltjes altijd bij me te dragen.
Nu heb ik dee sinds een week ongeveer afgedaan. Dat heeft twee redenen. 1e is school, ik merkte dat ik er veel aan zat tijdens het lesgeven en dat vond ik niet handig. 2e is mijn neefje. Die is nu bijna 4 en begint vragen te stellen. Niet alleen hierover, maar overal over, hij is echt enorm nieuwsgierig. Ik kan hem moeilijk gaan uitleggen waar ze echt voor zijn.

Iig, ik zoek dus een nieuwe plek om die sleuteltjes wel weer elke dag bij me te kunnen hebben, zonder dat anderen dat direct zien. Maar ik heb zelf dus echt geen idee.
Iemand hier een idee wat ik kan doen???
Lil

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Lil »

Bedelarmbandje? Met een lintje aan je bh gestrikt?
En neefjes van 4 zien toch dat het sleutels zijn? Misschien maken ze wel de deur naar de wondere-wereld-der-wijsneusjes open... Je hoeft hem niet uit te leggen waar ze voor zijn. Wat denkt hij zelf? Kinderen van 4 zijn prima in staat een verklaring te verzinnen die jij met 3 flessen wijn en de nodige geestverruimende middelen nog niet had kunnen ophoesten. En als hij het zelf verzint kun jij dat mooi beamen :mrgreen:

:yes: Ja, inderdaad. Het zijn de sleutels van mijn denkbeeldige Ferrari! Knap van je lieverd. Zullen we vannacht, in onze dromen, samen een stuk gaan rijden?
funga{MrPaul}

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door funga{MrPaul} »

In aanvulling op het strikje aan de bh: Hema verkoopt Decolletee portemonnee's:

http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... ct_type%3E" onclick="window.open(this.href);return false;{books%3Bshop}%2F%24s%3Dbh\u0020portemonnee&fh_secondid=pnl_21804499

Misschien is dat ook een idee?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door kitten »

Of uitleggen dat het symbolisch is, de sleutel van Tommie's hart. Niet eens ver van de waarheid. :) Lost het friemelen onder de les alleen niet op...

Ik heb Heerschers sleuteltjes aan mijn sleutelbos. Geeft me zo af en toe eens een glimlach als ik besef dat ik die bij me heb, ook al heeft hij meestal niks om dat op slot zit. :lol: Het is wel "zijn" sleuteltje. Of ja, mijn sleuteltje van hem.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door miss_meeko »

Enkelbandje zou ook kunnen, voel je het alsnog zitten maar tijdens de les steeds met je enkelbandje spelen zal je een stuk minder snel doen...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Of uitleggen dat het symbolisch is, de sleutel van Tommie's hart. Niet eens ver van de waarheid. :) Lost het friemelen onder de les alleen niet op...
Dat zeg ik ook als er wordt gevraagd naar het sleuteltje dat ik om mijn draag. Nou ja, dat het de sleutel tot mijn hart is dan, niet het hart van Tommie. Dat de sleutels die je draagt behalve de symbolische waarde ook nog eens functioneel zijn hoef je er niet bij te vertellen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door colet »

Ik dacht ook aan een arm- of enkelbandje. Nadeel van enkelbandje is weer dat het zo lastig sleuteltje pakken is als je hoge laarzen aanhebt ;)
Hoe groot zijn die sleuteltjes? Passen ze in een medaillon? Dan zijn ze nog een soort van verstopt.
funga{MrPaul}

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door funga{MrPaul} »

oei, de link werkt niet:

Hema decolletee portemonnee

edit: nog altijd niet, mopper....
De forum software heeft blijkbaar problemen met zo'n lange url.

Enfin, bij Hema zoeken op "decollete portemonee"
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Ravelijne »

Dat ziet er leuk uit, funga! Misschien ook maar eentje kopen of maken, lijkt me super handig.

@Bregje Goeie tips gehad al. Als je de sleuteltjes ergens anders verstopt, ben je dan niet bang dat je gewoon ergens anders mee gaat spelen?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Voleuse »

http://www.fashionnewz.nl/img/artikelen ... e-koop.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;"

Hopelijk doet deze link het wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door JerryM »

Hema link

wow, dat was ff puzzelen hoe die hier te krijgen... Hema stuurt je na een zoekopdracht naar een tijdelijke url denk ik met een zooi gekke tekens waar de url-maker van het forum over struikelt.

Als je een volgende keer een hema url wil plakken werkt het het best als je via de rubrieken werkt ipv een zoekresultaat.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Oppergodin_Hera

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Oppergodin_Hera »

een kind van 4 kan je nog veel vertellen. Idd van tommy's hart of daar kan je de mond van je neefje op slot doen, zodat hij zijn kwekje dicht houdt. Als ik dat mijn dochter vertel, komt die niet meer bij van het lachen (die is 5) Dat kan toch niet en ze is weer met het volgende bezig...
funga{MrPaul}

sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door funga{MrPaul} »

Dank je Jerry :-)


Sent using Tapatalk
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door JJV »

een 'locket' ? (zo'n hangertje waar iets in past, lok haar.. sleutels...)
of ga je daar ook mee spelen?
~\v/~
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: sleuteltje aan ketting, nieuwe plek

Bericht door Crownless »

Oeh, een locket! Die heb je ook als armband trouwens.

Is het niet ook praktisch op te lossen door het kettinkje korter te maken zodat eraan friemelen lastig wordt?

Vind de bh portemonnee ook erg goed. Je kunt ook zo'n telefoonhoes/portemonnee voor je telefoon kopen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten