Zwaar gespeeld en werk

Gesloten
Anstecy

Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Anstecy »

Goedemorgen
Dit is vast herkenbaar voor sommigen? Gisteravond hebben we lang en heel heftig gespeeld. :smiley_whip: :zweepje:
Heel gaaf en spannend en mijn grenzen verder opgezocht.
Poos gespaced en in slaap gevallen.
En nu zit ik achter mijn computer, moet de hele dag werken. Spierpijn en pijn en blauwe plekken en zo vind ik niet zo'n probleem. Maar ik het is net of ik een enorme dot watten in mijn hoofd heb. Ik wil met een pot thee en veel chocola onder een dekentje zitten en dan wat in het bos lopen met de hond. Maar er moet gewerkt worden. Het was ook heel emotioneel gisteren en ik voel de tranen ook nog best hoog zitten.

Jeetje wat kan het diep gaan.

Hoe komen jullie de day after door als je moet werken? Is chocola de oplossing? Of zijn er andere tips?

Thanks
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door eireann »

Chocola en thee helpen. Of warme choco :)

Contact met Herman, af en toe een smsje
Als het kan met je werk is dit de dag om achterstallige klusjes te doen. Archiveren enzo :)

Heftig spel bewaren voor een dag waar je de dag daarna niet hoeft te werken is ook fijn maar niet altijd haalbaar.

Hetis in ieder geval normaal :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door thaliya »

Chocola, een stuk lopen, spelletje spelen, kortom: met andere dingen bezig gaan. Ik moet zeggen dat ik ook vaak juist extra alert ben een dag na het spelen, maar heb ook wel eens nog 2 dagen gezweefd zoals jij beschrijft.
Oh, hou wat chocola over voor het geval je hard op aarde terugkomt (subdrop).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Anstecy

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Anstecy »

Moorkop en uitgebreid met de hond gelopen tijdens de lunch.
Ik knap behoorlijk op. En Herman smst me bijna elk uur. :inluv:

Bedankt voor de lieve reacties
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door eireann »

Als je dan vanavond nog tijd hebt om lekker te knuffelen bof je helemaal :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Peter^ »

Indien mogelijk probeer ik de dag na het spelen niet te hoeven werken, of smiddags pas aan het werk te gaan.
Geniet van de positieve momenten.
Anstecy

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Anstecy »

Ja, dat kan ik me inmiddels goed voorstellen.
Herman is de hele dag lief voor me geweest, heeft zelfs mijn lievelingskostje gemaakt.
Ook wel fijn hoor, zo verwend worden.

Op naar de volgende keer!! :yes: :yes: :yes:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door tessie »

Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is. Ik had soms dat ik super heftig gespeeld had, en dan direct aansluitend moest werken. Dan zat ik in de trein na mijn werk soms nog een beetje na te spacen. Was niet ideaal, maar het ging wel. Je went er wel aan.
Pluu

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Pluu »

Als je van jezelf weet dat je zo sterk reageert op spel zou ik het niet meer doen als je de volgende dag wat belangrijks te doen hebt op je werk. Maar op andere dagen, so what als je een keer een beetje spacy bent op je werk? Zeg dat je verkouden bent en dat je daardoor een wattenkop hebt. Of dat je de avond ervoor een feestje had. Ik denk dat er vaak genoeg mensen zijn die wel eens een keertje een kater hebben op hun werk, of moe zijn door heel veel te doen ik hun privéleven. Dit is voor mijn gevoel net zo iets, de één ontspant zich met een drankje, de ander met een bdsm spel.
Zolang je dat niet ál te vaak hebt...
Anstecy

Re: Zwaar gespeeld en werk

Bericht door Anstecy »

Ja is ook waar. Ik was vooral overvallen dat het zo heftig voelde.

Ik ben deze dagen wel superknuffelig en begin al volop zin te krijgen in het volgende spel... :bloos:
Gesloten