liefde & BDSM

Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: liefde & BDSM

Bericht door phedre »

dank je
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: liefde & BDSM

Bericht door kitten »

Ja, daar vind ik het wel mee te vergelijken, onder invloed zijn.
Lil

Re: liefde & BDSM

Bericht door Lil »

Meneer lil en ik hadden eerst onze "gewone" relatie en nu ook een D/s erbij. Leuk is wel dat de D/s een soort nieuwe verliefdheid heeft getriggerd. We leren elkaar op een andere manier kennen en dat is heel bijzonder :inluv:

Daarnaast heb ik een poosje gedatet met als doel een D/s-relatie. Alleen spel en vriendschap.
Dat kon ik dus niet. Want ik werd verliefd. En hij niet, voor zover ik kon bepalen. Dus dat heb ik afgekapt voordat ik er te diep inzat. Want, auw.

Nu date ik met iemand die ik "toevallig" tegenkwam op FL. Iemand waarvan ik weet dat onze kinks overeen komen en wat dus een leuke D/s zou kunnen zijn, maar waarvan ook onze relatie-ideeën overeen komen. Die hetzelfde over meerdere relaties denkt als ik. Die begrijpt dat ik niet alleen ik ben, maar nou eenmaal al naar volle tevredenheid een gezin heb. Maar dat het een het ander niet perse in de weg staat. Die het niet erg vindt dat ik een neurotische aandachtbehoeftige idioot ben... En dat geeft me heel veel rust. Om verliefd te worden dus, of niet. ( :bloos: wel, in dit geval) Ik heb de behoefte om te delen. Beide kanten op. Wat van mij is is van jou, wat van jou is is van mij... Gevoelsmatig.
Anstecy

Re: liefde & BDSM

Bericht door Anstecy »

Mooi onder woorden gebracht Lil!!
Lil

Re: liefde & BDSM

Bericht door Lil »

Anstecy schreef:Mooi onder woorden gebracht Lil!!
Ha, dank je :oops:
Ik kon mezelf eigenlijk niet meer begrijpen, dus heb maar op bevestig geklikt. Blij dat het ergens op blijkt te slaan :mrgreen:
Gesloten