Help! Lift gevraagd 22 November.

Gesloten
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Help! Lift gevraagd 22 November.

Bericht door Ravelijne »

Ons is gevraagd mee te werken aan een voorlichtingsmiddag over o.a. BDSM, maar nu moet Zarath toch op die datum naar het buitenland voor werk. Ik kom nog wel heen, maar ik kom alleen terug naar BE als ik een lift terug kan regelen. Wie o wie kan me helpen zodat ik toch kan gaan? Ik moet ergens in de vroege avond vanuit Utrecht terug naar (vlakbij) Castelre (eigenlijk net over de grens daar). Anders gezegd: een kwartiertje ten zuiden van Breda. Ik kan vanaf Utrecht de trein nemen naar elk handig NS station die richting op.

Eeuwige dank en benzinevergoeding voor de held die mij uit de brand redt!
leeuw

Re: Help! Lift gevraagd 22 November.

Bericht door leeuw »

Waarom ga je niet met OV? Vanaf Utrecht CS toch prima verbindingen?

Ik ben die middag in regio Utrecht en verwacht rond 17.00 klaar te zijn met werk.

Als trein geen optie is en niemand uit je vriendenkring zich meldt dan wil ik je een slinger geven richting of net over de grens, mits we uiterlijk 18.00 kunnen vertrekken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Help! Lift gevraagd 22 November.

Bericht door Ravelijne »

Thanks! Als het goed is is het (sinds gisteren) geregeld, maar heel erg bedankt voor het aanbod en ik hou je nog in gedachten. OV brengt me tot ongeveer Breda en met de bus misschien nog iets dichter bij de grens. Maar over de grens is ondoenlijk, ook al is het hemelsbreed nog geen 300 meter lopen naar de grens.

Edit: Op zich kom je met OV wel de grens over, natuurlijk, maar van Utrecht via Antwerpen weer naar dorpje-waar-Zarath woont is uren reizen, terwijl het op zich niet zo'n afstand is, dus.
leeuw

Re: Help! Lift gevraagd 22 November.

Bericht door leeuw »

Mooi, veel plezier en succes die dag dan
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Help! Lift gevraagd 22 November.

Bericht door Ravelijne »

Thanks! :)
Gesloten