Orgasmes

Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Orgasmes

Bericht door thaliya »

Ik heb gezocht in oude topics, maar kon niet helemaal vinden wat ik zocht dus vandaar een nieuwe.

De afgelopen jaren ben ik eigenlijk altijd onder een vorm van orgasme controle geweest en ik vond het ook wel prima eigenlijk want zo heel geweldig waren orgasmes nou ook weer niet.

Op dit moment heb ik de vrije hand om te gaan experimenteren met wat ik eigenlijk allemaal leuk/fijn/lekker vind en ik loop een beetje vast. Sure, ik kan best tot een orgasme komen (2 zelfs al ik heel erg goed m'n best doe) als ik mezelf vinger en het lukt ook wel met de magic wand (hoewel ik daar niet echt klaarkom, maar wel golven vocht verlies), maar ik heb nog niet het "hallelujah! Ik ben zo ontzettend hard klaargekomen dat ik er krampen van heb" gevoel gehad. Ik zie een orgasme ook niet echt als een beloning of zo, ik vind het vaak vooral een hoop werk.

Mijn vraag is of mensen dit herkennen en of er manieren zijn om betere/heftigere orgasmes te krijgen. Ik snap dat het voor iedereen persoonlijk is, maar ik voel me op het moment echt een meisje van 16 die net heeft ontdekt dat er zoiets is als een orgasme. Een douchekop bijvoorbeeld, werkt dat echt? Hoe komen mensen 10x klaar op een magic wand, doet dat niet pijn op een gegeven moment?

Ik hoop dat er mensen zijn die dit herkennen, tips hebben of ervaringen willen delen :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Orgasmes

Bericht door Voleuse »

Ja, de douchekop werkt echt ^^. Maar mijn beste orgasmes heb ik niet zelf veroorzaakt.
Oh, en ik weet van mezelf dat het na 1x echt wel klaar is, ik weet niet hoe realistisch het is om te verwachten dat 10x achter elkaar klaarkomen mogelijk is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Re: Orgasmes

Bericht door Gilraen^ »

Bij mij ligt het heel erg aan hoe ik in mijn vel zit. Ik heb wel ooit ontzettend heftige orgasmes gehad waarbij ik kramp in mijn tenen had. Maar nu al een heel tijd op het randje van orgasme of zwakke orgasme en dat was het dan. De omstandigheden moeten voor mij goed zijn (als in geen zorgen, fijne dag gehad, ideale timing met alles). Die felle heb ik ook nooit zelf opgewekt. Kon jaren helemaal niet zelf klaarkomen, nu soms.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Orgasmes

Bericht door juffie »

Ik kan wel 10x klaarkomen, dus het is wel realistisch. Het is dan alleen op het laatst bijna niet leuk meer omdat het overgevoelig is en ik compleet ben uitgeput omdat ik ook wat kracht op mijn spieren moet zetten.

Voor mij werkt het wel met de HMW en ook met de douchekop heb ik leuke momenten beleefd. Ik kan je dus niet echt helpen, heb nooit echt problemen gehad om (zelf) orgasmes op te wekken.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Orgasmes

Bericht door JJV »

Bij diverse dames ook gehoord wat voleuse opmerkt.. als anderen helpen gaat t beter.. anders.. heftiger.

Wat je evt kunt proberen is niet op de clit zelf te stimuleren maar hem als t ware te omklemmen. ( truckje komt uit "how to eat pussy like a champ" waar Aet op gegeven moment nog al weg van was )
Schijnt dat met zo n vastgehouden clit enkele spierbewegingen al voor opwinding zorgen. En evt orgasme zonder dat de clitoris zelf wordt aangeraakt.

gevoeligheid en overgevoeligheid bij stimulatie komt ook voor idd . T is sommige dames blijkbaar niet gegeven. Een hitachi werkt dan idd averechts. Doet alleen zeer.

laatste idee is om te combineren met penetraties. Ik heb een vriendin gehad die eigenlijk alleen klaar kwam als ze gelijk tijdig anaal gestimuleerd werd. Gspot is tweede optie.. en alles zo hard zacht of wat dan ook zoals jij t lekker vindt. Vergeet ook evt stimilatie van tepels gelijktijdig niet. Kan ook helpen. Soms juist doordat t afleid
..
Geen vrouw gelijk. Wat dat betreft.
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Orgasmes

Bericht door kitten »

En na elke baby is het ook weer anders. Ik ben ook weer zoekende. :lol:
Overigens, de gevoeligheid die Juffie omschrijft, "Het is dan alleen op het laatst bijna niet leuk meer omdat het overgevoelig is en ik compleet ben uitgeput omdat ik ook wat kracht op mijn spieren moet zetten." heb ik na 2 al.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Orgasmes

Bericht door Crownless »

Misschien helpt dit?

http://pervocracy.blogspot.nl/2010/03/h ... o.html?m=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn orgasmes zijn ook niet vergelijkbaar met 'how Sally met Harry' of sommige dames op de Showboat. Zeker niet als ik het zelf doe. Ik heb ook last van het 'omg ik maak geluid'. Ik durf meer geluid te maken wanneer Bryan met me bezig is want dan is het zijn 'schuld'. En heej, hoe moet ik anders laten merken dat hij goed bezig is, zonder hele verhalen te vertellen? Als ik zelf bezig ben hoef ik het niet mezelf te laten weten. Behalve dat dat kreunen bij mij eigenlijk vanzelf kom en ik het lig te onderdrukken dan. Niet relaxed.

Laatst ontdekte ik dat ik masturberen 'op z'n hondjes' met de fairy heel fijn vind. Mijn bovenlichaam druk ik dan op een kussen druk en kan kreunen in een ander kussen. En verder probeer ik dan niet na te denken over hoe stom ik er dan uit zou zijn. Ik ben nogal zelfbewust en niet zo openminded naar mezelf als ik zou willen zijn.

Anyway, experimenteren met houdingen is mijn tip. En proberen open te staan voor fysieke reacties.
Overigens ben ik na een orgasme ook wel klaar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Orgasmes

Bericht door Ravelijne »

Ik kan ook multiple orgasms hebben, maar eigenlijk alleen als ik vooraf heel langzaam aan doe en ik heel relaxed blijf. Na een 'steile aanloop' kan ik niet meer meerdere keren klaarkomen. Dan is het na één keer bij mij ook echt gedaan met klaarkomen en met seks.

Een hitachi is voor mij ook te heftig, daar ben ik te gevoelig voor. Indirect kan wel, met een kussen of zo er tussen, maar dan is het dus ook meer een verspreid gevoel.

Ik vind orgasmes ook niet altijd fijn of de moeite waard, of zo. Meestal kunnen orgasmes mij ook gestolen worden. Het ligt er sterk aan hoe ik er naar toe ga. Het word alleen fijn als het stuk er vóór op zichzelf al fijn is èn de overgang naar naar-orgasme-toe goed loopt op de een of andere manier. Dan kan ik er soms wel helemaal in opgaan. Maar ik weet dan ook meestal niet wat de voorwaarden daarvoor precies zijn. Net wat Gille zegt: de sterren moeten goed staan. Ben daar wel een beetje mee bezig, om uit te zoeken wat daar nou voor nodig is bij mij, maar ben er nog niet uit. :)

Oh ja, één tip voor kramp in je tenen orgasmes heb ik misschien nog wel. Bij mij is het in ieder geval zo dat hoe ontspannener ik een orgasme in ga, hoe heftiger het wordt. Als ik teveel spanning in mijn lijf heb, dan is het veel minder heftig. Een heel klein beetje spanning is meestal wel fijn/makkelijker, maar soms (als de sterren goed staan ;) ) kan ik echt als een lappepop een soort van wildwaterbaan in gaan, en dat is ook meestal wel echt fijn. :) En wat in die link van Crownless staat: niet in een rechte lijn, maar opbouwen en dan weer ontspannen en dat zo meerdere keren. Dat maakt het ook heftiger, meestal.

Vibrator tip: de eroscillator vibreert niet, die oscileert (het precieze verschil is heel technisch natuurkundig, geloof ik :D) waardoor je minder snel overgevoelig wordt. Die kan ik idd veel beter hebben dan een hitachi (wel met het zachte kopje dan, die ik apart heb moeten kopen, want bij mijn setje zaten alleen wat stevigere en ribbelige kopjes eerst). Hij was destijds wel erg duur voor een speeltje, maar ik ben er wel blij mee.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Orgasmes

Bericht door tessie »

Ik zou gewoon vooral verder gaan met experimenteren. Probeer eens een andere sextoy uit, er zijn er zoveel. Probeer gewoon vanalles uit, ook een douchekop ja :D
Of probeer eens als je klaarkomt het even tegen te houden een paar keer voordat je het toelaat. Probeer het met vieze filmpjes erbij, probeer het met sexy verhalen, probeer het met je eigen fantasie, probeer het met je partner die naar je kijkt, probeer je G-spot (lukt beter als je partner het doet over het algemeen) etc. Gewoon alles proberen wat je kan bedenken en dan kom je er mss vanzelf achter wat werkt en wat niet.
Het klinkt mij alsof je gewoon nog niet helemaal de juiste manier gevonden hebt. Maar mss zijn er ook wel vrouwen die een orgasme gewoon niet zo geweldig vinden? Dat weet ik eigenlijk niet.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Orgasmes

Bericht door chell »

Ik kom ook nooit tenenkrommend, sterretjes ziend heftig klaar. Ik vind orgasmes dus ook eigenlijk niet zo super boeiend, maar er zit wel verschil in.

Wat voor mij heel goed werkt is Durex Tingle glijmiddel. Met een beetje van dat op m'n clit is m'n orgasme veel lekkerder. En ook vaginaal zorgt het veel eerder voor squirten, wat mannen weer erg leuk vinden.

En inderdaad, stoppen en weer doorgaan. En ik kom lekkerder klaar met m'n fairy op heel zacht ipv hard, maar meestal heb ik daar geen geduld voor.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Orgasmes

Bericht door Voleuse »

juffie schreef:Ik kan wel 10x klaarkomen, dus het is wel realistisch. Het is dan alleen op het laatst bijna niet leuk meer omdat het overgevoelig is en ik compleet ben uitgeput omdat ik ook wat kracht op mijn spieren moet zetten.

Voor mij werkt het wel met de HMW en ook met de douchekop heb ik leuke momenten beleefd. Ik kan je dus niet echt helpen, heb nooit echt problemen gehad om (zelf) orgasmes op te wekken.
Maar denk jij dan dat iedere vrouw dat kan, 10x achter elkaar klaarkomen? Ik bedoelde te zeggen dat het voor mij en voor thaliya misschien ook wel niet realistisch is, niet dat het nooit voor kan komen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Orgasmes

Bericht door juffie »

Oh zo! Dan begreep ik je verkeerd! Ik dacht dat je bedoelde dat ie dacht dat het überhaupt niet realistisch was. Iets uit verhalen ofzo.
MILF :grin_ani:
Zeddicul

Re: Orgasmes

Bericht door Zeddicul »

Voleuse schreef:
juffie schreef:Ik kan wel 10x klaarkomen, dus het is wel realistisch. Het is dan alleen op het laatst bijna niet leuk meer omdat het overgevoelig is en ik compleet ben uitgeput omdat ik ook wat kracht op mijn spieren moet zetten.

Voor mij werkt het wel met de HMW en ook met de douchekop heb ik leuke momenten beleefd. Ik kan je dus niet echt helpen, heb nooit echt problemen gehad om (zelf) orgasmes op te wekken.
Maar denk jij dan dat iedere vrouw dat kan, 10x achter elkaar klaarkomen? Ik bedoelde te zeggen dat het voor mij en voor thaliya misschien ook wel niet realistisch is, niet dat het nooit voor kan komen.
ff'tjes als man inbreken :oops:
ook Pebbles kan meerdere keren klaarkomen en daardoor totaal uitgeput raken, maar... als ik haar kort achterelkaar op de klit pak dan is het snel over. zij verkeerd in de gelukkige omstandigheid dat ze ook van rechttoe rechtaan neuken tot een orgasme komt dus ik moet wel eea. afwisselen danwel combineren.
overigens na 6/7 keer is de kracht er wel uit en moet ze dus echt wel even een knuffelmoment hebben om op adem te komen (oudjes he haha) anders gaat ze te ver en dan kan ze daar soms dagen een energie dip aan overhouden.

succes met experimenteren
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Orgasmes

Bericht door thaliya »

Wow! Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties, erg fijn en interessant om te lezen. Ik denk dat ik een aantal dingen (andere speeltjes, andere houdingen) zeker ga proberen.
Misschien word ik wel nooit een "10 keer" meisje, maar ik heb zeker nog lang niet alles geprobeerd.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Orgasmes

Bericht door JJV »

thaliya schreef: Misschien word ik wel nooit een "10 keer" meisje, maar ik heb zeker nog lang niet alles geprobeerd.
ik ben ook iemand tegengekomen die volhield dat 3x op 1 dag ècht niet kon.. want ze was te oud en weeeet ik wat.
volgens mij haalde ze 6x makkelijk en op r sloffen...

t is soms ook beetje mind-set
~\v/~
Gesloten