TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Ravelijne schreef: 16 jun 2017, 07:20 Ik heb er ook goeie dingen over gehoord, maar ik kwam ook niet door de eerste aflevering heen. Was al van plan om het ooit nog eens te proberen, maar nu helemaal.
En nu is het dan zover! Samen met Zarath aan het kijken en nu bij aflevring 3 en we zijn helemaal blown away. Ik begrijp dat het deze serie niet heel mooi afgerond wordt, dus ik ben benieuwd. Maar ik snap nu what all the fuss is about. :static:

@kitten Is die afrondende TV-film er nog gekomen, weet jij dat toevallig?

En nu ik hier toch ben, op Netflix is de nieuwe serie van Pose beschikbaar en ik vond het weer indrukwekkend en mooi. Erg veel mooie muzikale nummers, dit seizoen en heel indrukwekkend acteerwerk. En hoewel de onderwerpen behoorlijk zware kost zijn, vond ik het niet beklemmend. Heel mooi.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Qua tv kijken red ik precies 4 afleveringen van masterchef Australië per week. De rest is peutermeuk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Ravelijne schreef: 12 nov 2019, 10:47
Ravelijne schreef: 16 jun 2017, 07:20 Ik heb er ook goeie dingen over gehoord, maar ik kwam ook niet door de eerste aflevering heen. Was al van plan om het ooit nog eens te proberen, maar nu helemaal.
En nu is het dan zover! Samen met Zarath aan het kijken en nu bij aflevring 3 en we zijn helemaal blown away. Ik begrijp dat het deze serie niet heel mooi afgerond wordt, dus ik ben benieuwd. Maar ik snap nu what all the fuss is about. :static:

@kitten Is die afrondende TV-film er nog gekomen, weet jij dat toevallig?

En nu ik hier toch ben, op Netflix is de nieuwe serie van Pose beschikbaar en ik vond het weer indrukwekkend en mooi. Erg veel mooie muzikale nummers, dit seizoen en heel indrukwekkend acteerwerk. En hoewel de onderwerpen behoorlijk zware kost zijn, vond ik het niet beklemmend. Heel mooi.

Sense8 (moest ff opzoeken waar je het over had) is zo fucking fantastisch!! :panic:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Maar waar gaat het dan over?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

8 mensen die elkaar zo aanvoelen dat ze elkaars kwaliteiten kunnen gebruiken. ( handig als je in een steegje staat en je ineens martial arts kunt gebruiken)

Seizoen 2 zijn ze vooral erg lief voor elkaar, dat leidde mij wat af.

Paar sterke karakters en erg lgbt friendly. Maakt t ook interessant.
Volgens mij van de nu zussen die de matrix maakten. Wat t beeld technisch ook wel erg tof maakt.
~\v/~
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

@Isara Oh, oeps, dat had ik wel even kunnen vermelden, ja. :D

@Anne. Zie onder andere deze post van Kitten. Het is inderdaad zoals Kitten ook zegt soort van ondoorgrondelijk, maar waar het in ieder geval over gaat, is dat 8 mensen ineens op gevoelsniveau met elkaar verbonden zijn en zich langzaam die verbinding gewaar aan het worden zijn.

Het is weer zo'n serie waarvan de eerste aflevering qua toon een beetje anders is dan de rest, vooral het begin (had ik met 'Once Upon a Time' ook last van), maar nu ik er in ben, is het erg geweldig.

Het lijkt wat langzaam te gaan, omdat je dus de levens van 8 hoofdpersonen en hun vrienden meekrijgt, terwijl de eigenlijke hoofdverhaallijn nog over iets anders gaat. Maar nu ik er eenmaal inzit, voelt het niet meer traag. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat, hoewel ik dus al weet dat we kennelijk afstevenen op een teleurstelling, qua hoe het verhaal afgerond wordt. Maar so be it, I'm enjoying the ride! :)

Edit: Ninja'd! Wat JJV zegt, de Wachowski's, die idd ook de Matrix gemaakt hebben.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Ik heb de laatste weken veel plezier van Avatar. Eindelijk de serie eens helemaal aan het kijken en nu ik in seizoen 2 zit is mijn favoriete karakter erbij gekomen. :)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Is die ook op Netflix?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Alleen als je je taalinstellingen er goed voor zet. Avatar heeft geen Nederlandse ondertiteling, dus je moet Engels als taal opgeven in de instellingen, anders is ie niet te vinden.

Ik krijg er wel zin van om Tai Chi op te pakken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Oh, bizar, ik wist niet dat hij dingen wegfiltert! Goeie tip, ik ga meteen naar mijn settings kijken!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Ik ook niet. Kwam erachter toen ik Avatar wilde gaan kijken en maar niet kon vinden. Zelfs als iemand me de directe Netflix link stuurde kon ik 'm niet openen. Navraag bij de webcare leerde dat Netflix alleen maar content toont in taalcombinaties die passen bij je accountinstellingen. Dat is dus niet alleen maar afhankelijk van je locatie. Er is een handvol aan Engelstalige content die je niet terugvind als je account op Nederlands staat omdat er geen Nederlandse ondertiteling is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Ravelijne schreef: 12 nov 2019, 10:47@kitten Is die afrondende TV-film er nog gekomen, weet jij dat toevallig?
Ja, ik heb laatst de hele serie opnieuw gebinged en toen ook de film er achteraan. Volgens mij allemaal op Netflix.
ABBC3_SPOILER_SHOW
(klik op citeren om de spoiler te kunnen lezen, als je dat wil.)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Wat cool dat je erachter kwam! De aanhouder wint. :) Andersom misschien ook dan, Vlaamse of Nederlandse series zonder Engelse ondertiteling zie je dan ook niet. Maar die was ik toch niet aan het kijken. :)

@Kitten Thanks! En voor die Christmass Special tussen seizoen 1 & 2 moet ik ook even apart van de serie zoeken, dan zeker? Cool. En ik laat de spoiler nog even staan. Eerst maar gezellig kijken. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door chell »

Late to the party ben ik eens begonnen aan Outlander. In het kader van hele lange vakantievoorpret én flink wat te bingen zo tijdens de herfst en winter.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

En, wat is je eerste indruk?
Plaats reactie