TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Zo jammer dat er maar 1 seizoen is!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door skaoot »

Het was ook maar één boek. Fantastisch boek, echt een van mn favorieten. Vond de serie heel tof gedaan ook <3
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Ik ben vorige week begonnen met The chilling adventures of Sabrina. Want het is oktober Halloween komt eraan dus beetje spooky was wel op zijn plaats. En na 2 seizoenen teenage romance in Cobra Kai was ik wel toe aan wat anders.

Nou, dat heb ik geweten. Ik ben nu halverwege seizoen twee. En OMG de quite mature teenage romances. Maar dan wel iets serieuzer. Ik roep regelmatig "zijn zijn zestien!" naar de tv.

Verder is het een toffe serie. Veel duisterder dan de family friendly sitcom uit de nineties. Heel veel duisterder, ik mag het wel. De karakters hebben best wel een verhaal en eigen ontwikkeling. Waarvan één karakter best wel herkenbaar is.

Alleen dat hele dik erbovenop leggen dat ze spiegelen aan de katholieke kerk, de unholy book dit, unholy ritueel dat, dark baptism zo. Ik weet nou niet of dat een soort comic relief moet zijn of een maatschappelijke kritiek op hoe verschillende religies naar elkaar kijken, of allebei.

Ook wel fijn is dat de serie een heel sterk doorlopende verhaallijn heeft met cliffhangers aan het einde van iedere aflevering. Maar dat iedere aflevering ook wel een redelijk afgebakend avontuur is. Er is iets aan de hand en dat wordt opgelost, waarvan de gevolgen dan weer in de volgende aflevering te zien zijn. Want dat alles zijn prijs heeft is wel een belangrijk doorlopend thema in de serie.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

nieuwe tv ...dus ik kan eindelijk dingen ook inhalen en zien enzo
Voleuse schreef: 28 mei 2019, 19:18 Ik kon echt niet om de bar slechte bondage heen kijken bij die bonding serie :P
maar nu zit ik bijna op de helft van BondIng seizoen 2..
en..
eh
zit er uberhaubt bondage in?

wat pols vast maken.. en carter/pete is wat aan t klooien, maar da's duidelijk niet serieus bedoeld ook.

vind wel lekker suf programma van pak m beet kwartier twintig minuten per aflevering.
(net aflevering waarin een tas vol dildo's over de grond ging .. ja jij doet t professioneel .. leidt mij! )
~\v/~
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

eireann schreef: 04 jun 2019, 21:06 Is er een nieuwe charmed??? Ik zou de oude nog wel eens willen zien :)
Net5 is er net weer mee begonnen. De oude dus.
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Schop. Deze. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

En nu ik hier toch ben, ik ben momenteel helemaal weg van Travelers. :inluv: 3 seizoenen. Over tijdreizigers die de wereld moeten redden, staat op Netflix.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Ik heb onlangs Dark gekeken. Duitse serie over een standje met een kerncentrale waar kinderen verdwijnen en er van alles ontrafeld. Thriller, lekker klein want alles is in één stadje, speelt vooral op sfeer. Kostuumontwerp is tot in de puntjes uitgewerkt.

Ik heb het de Duitse stranger things horen noemen. Maar ik stranger things nooit gezien. In elk geval vind ik Dark ook wel een aanrader. Al had ik wel de speciale Netflix pagina erbij om het plot en de vele karakters bij te kunnen houden want het wordt complex. Website is zo opgezet dat je aangeeft welke aflevering je hebt gezien zodat je geen spoilers krijgt. (Dark.netflix.io)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Ja, travellers was leuk!

Ik zit nu in seizoen 3 van 'Scandal', bevalt tot nu toe goed, maar het verhaal is best snel en grote plotdingen. Tis 7 seizoenen in totaal.

Heeft er iemand alles van gezien? Kunnen ze dit 7 seizoenen vast houden?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door pluis »

Bij Dark, waar ik in het begin weg van was, ben ik na poosje afgehaakt. Ze bleven de plot maar doorsleuren en ik werd het zat.

Datzelfde bij Mr. Sunshine. Aflevering 1 snapte ik niks van, daarna werd het interessant, en na 10 afleveringen en ontdekken dat ik er nog 14 moest... eh. La'ma'dan.

Travellers = <3 Moet even checken of we seizoen drie nu al gezien hebben of niet.

The Expanse komt volgens mij binnenkort ook weer met een nieuw seizoen. Ben fan. The Witcher is m'n guilty pleasure van het moment en had van mij wel langer mogen duren. Voelde alsof seizoen 2 voorbij vloog.

Star Trek: Discovery ging me dit (halve) seizoen toch echt n beetje traag. Vond dat in het begin echt enorm de moeite en super tof. Nu heb ik 't idee dat ik alleen maar mensen heuuul veuuul gevoelens zie hebben en het nauwelijks meer gaat over waar dat vandaan komt.
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Toran »

The expanse seizoen 6 is bijna volledig uit op Prime. Aanrader weer.

Netflix vertelde mij dat Manifest ook een goede is. Vliegtuig stijgt op in 2013, en landt na ruim 3 uur vliegen in 2018.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door cinderella »

Manifest is eerst op de gewone kabel uitgezonden, dus heb ik kunnen zien. Seizoen 1 was leuk; seizoen 2 minder en bij seizoen 3 kreeg ik het gevoel: hoe lang willen ze dit nog uitmelken? Volgens mij heb ik die niet eens afgekeken.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door phedre »

manifest was op tv, erg goede serie :)
en ik ben echt fan van veel scandinavische series, The Bridge, bijvoorbeeld. Van dezelfde scriptschrijver is ook Marcella, speelt zich af in het VK, ook erg goed.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Oh, Manifest heb ik ook van gehoord ja. Was ik nieuwsgierig naar.

Heeft iemand Shadow Hunters al gezien? Die staat ook nog op mijn shortlist om te gaan kijken.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Geen scandal ervaringen?

Ik was helemaal weg van Outlander, maar heb seizoen 5 niet meer gezien, in 2 vond ik het al wat ongeloofwaardig worden, maar 3 en 4 hingen echt van toevalligheden aan elkaar.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie