TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Ja echt afkijken hoor, ik kwam ook niet door de eerste helpft heen in het begin. Te veel verhaallijnen, te vaag, saai.

Ik heb donderdagavond het hele seizoen uitgekeken. De finale was echt :shock: :shock: en :confused: :cry:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Na seizoen 3 van Downton abbey was ik afgehaakt, vreselijk einde weer (goeie karakters die dood gaan) dus al tijden niet gezien, gister zag ik dat heel seizoen 4 op Netflix staat, en de boosheid over de karaktermoord is inmiddels gezakt, en tis weer leuk!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door pluis »

Jaaaaaa Downton Abbey! Ik houd zo van Maggie Smith!

Oh en heb je deze gezien? http://www.funnyordie.com/videos/2621d2 ... le-dockery" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

:schater: Geweldig!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Nee die had ik nog niet gezien :)

Vind ik sowieso altijd leuk, als je bbc series afwisselt en je komt 'bekenden' tegen :)

Harriet Jones uit dr who speelt ook in Downton :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

...en 'giles' uit buffy zat in dr.Who....
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

He verdorie JJV, nou moet ik ze NOG een keer zien om hem te vinden :D
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door JJV »

Sorry anne....
Wat naar nou
~\v/~
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door skaoot »

Ook begonnen met Dr Who, eindelijk :) twee afleveringen gezien and so far I likez!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Guilty

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Guilty »

True Blood inmiddels in de running :-)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door eireann »

Ik zit nu in een 'call the midwife' binge. Een BBC serie gebaseerd op de memoirs van een (verrassing...) Midwife uit de begin jaren 50 in een arme londense wijk.

Heel anders dan actie enzo, maar mooie verhalen per aflevering!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Crownless »

Man, the walking dead is eerder the boring dead! Echt, de thema's bieden veel potentie, maar het verhaal is zoooooooooo traaaaaaaaaaaaaag. Het is dat Bryan zo graag de serie wil afkijken omdat we nu eenmaal zijn begonnen. Seizoen een was tof, seizoen twee saai. Seizoen 3 was wel weer okay-ish. En seizoen 4 zijn we nu. En is saai.

Ik denk dat het er vooral in zit dat ik als kijker het gevoel heb meer te weten ofzo? En me dan vooral kapot zit te ergeren aan dingen die ik door heb maar de personages in de serie nog niet. Dus ik zit vooral met 'jaja, je bent een verrader, ja, wanneer ga je ze vermoorden?'. En soms gaan er mensen dood die ik veel competenter vind dan de hoofdpersonen, dat voelt ook raar. En dat gedoe met Rick en Carl... jaja, blabla, bored now.

En de keuzes die ze maken! Echt, iemand is 9 maanden zwanger, en pas op het moment dat de baby er is komen ze op het idee om op zoek te gaan naar luiers en babyvoeding. Hallo? Je had fucking 9 maanden de tijd om die dingen te verzamelen. Maar nee, oh, er is een baby, laten we nu dan ook eens een babybedje gaan zoeken, en flessen en speentjes. Mijn goth. Dat de wereld is vergaan wil niet zeggen dat je niet meer kunt plannen ofzo. Sowieso, je bent in een ziekenhuis, op zoek naar antibiotica. Neem dan in vredesnaam ook wat verband of andere medicatie die je tegenkomt mee! Echt, de keren dat ze iets moesten gaan halen waarvan ik dacht: goh, dat lag ook op de plek waar jullie 2 afleveringen geleden waren! Maar nee, toen nam je alleen maar maandverband en condooms mee. Stelletje sufkutten. En als je nu dan toch op een legerbasis bent, neem dan ook op zijn minst een geweer en kogels mee! Of een beschermend vest! Een helm! Schoenen! Er is geen zombie te zien! Maar nee, jullie lopen door. Echt, duidelijk dat jullie geen rpg's gespeeld hebben. Always loot the body!

En ook een enorme pet peeve van mij: Alle benzine is na een jaar vergaan. Die doet het gewoon niet meer. Dus al die auto's? Waardeloos. Ook dat ene gewassen exemplaar waarvan het duidelijk is dat je die pakt. De hele wereld is smerig geworden, maar alle auto's zijn brandschoon. Prioriteiten mensen!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door chell »

Call the midwife heb ik ook helemaal gezien laatst. The Paradise is ook leuk. Heerlijk die BBC series.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Bericht door eireann »

Call the midwife vond ik ook tof! Paradise pakt me niet echt
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door tessie »

Ik kijk een wat oudere serie, lost. En vind m echt super leuk en spannend! Nog anderhalf seizoen te gaan .
Plaats reactie