Wereldnieuws

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

Jongens het is oorlog? In Europa? Whut?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door Mack »

Yup! :x

Iemand in het oosten van Europa die even een ego-boost dacht nodig te hebben. En de rest mag daar de klos van zijn. :frusty:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door eireann »

Ik ben er naar van en ontwijk het nieuws. :(
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Ik heb wordt er ook behoorlijk naar van. Gisteravond bewust naar iets van sport zitten kijken en dat ging ook 2 uur lang alleen maar over sport. Dat was wel even fijne afleiding.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Wereldnieuws

Bericht door Arno »

Het is inderdaad verschrikkelijk wat er gebeurt, maar ook inderdaad beter om er niet de hele dag aandacht aan te besteden. Anders zou je er inderdaad nog depressief van worden. Want er zijn alleen maar verliezers, dit gaat niet goed aflopen.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Wereldnieuws

Bericht door Pien »

Ik ben er misselijk van.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

ik vind t eng, ik vind t gevaarlijk dichtbij, maar ook toch n beetje ver van mn bed show, maar toch weer dichtbij genoeg om hele dag de tv aan te hebben om te volgen wat er gebeurt. Tegelijkertijd probeer ik me ook af te sluiten door tegen mezelf te zeggen dat ik er toch niks aan kan veranderen. t Is gewoon heel verwarrend, wat gaat t ons brengen, hoe gaat dit verder, gaat t verder escaleren? we zitten tenslotte wel allemaal in europa en de NAVO mag dan wel niet ingrijpen, maar ze leveren wel materieel aan oekraine, wanneer gaat poetin daar acties op ondernemen......
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door lunaaa »

Ik wil me er eigenlijk voor afsluiten, kan hier heel slecht tegen. Maar toch lees en kijk ik meer nieuws dan goed voor me is. Ik denk dat ik morgen mijn telefoon in een la leg, in ieder geval het grootste gedeelte van de dag.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door chell »

Ik heb echt huilend zitten kijken naar de vluchtende mensen. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen dit elkaar willen aandoen. Vreselijk. Ondertussen probeer ik me er ook een beetje voor af te sluiten, want alleen maar doomscrollen is ook niet goed voor me.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

en nu dreigt die l*l ook nog met kernwapens!!! Als dat echt gaat gebeuren, geloof ik nooit dat de navo zich nog afzijdig gaat houden en belanden we in n derde wereldoorlog
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Wereldnieuws

Bericht door Crownless »

Het is hier weer een nieuws dieet, alleen nog 8 uur journaal en verder niks. Want machteloos.

Het voelt alsof er iemand in elkaar geslagen wordt en wij staan erbij en roepen dat de aanvaller moet stoppen en verder doet niemand wat. Ja, de portemonnee van de aanvaller rollen en zeggen dat ie niet meer met ons mag spelen.

Het is niet ok.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

Het wordt toch wel steeds enger nu, met inname van de kerncentrale. Lijkt er steeds meer op dat Poetin de Navo aan het provoceren is richting n derde wereldoorlog :(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Ik ben er ook niet gerust op, ik zoek momenteel een boel afleiding. Ik zie het zelfs in mijn gezondheidssatistiekjes: hartslag in rust is sinds donderdag ook zichtbaar hoger dan normaal.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Wereldnieuws

Bericht door Heidi »

Het lijkt er juist op dat de NAVO niks doet, of ligt dat aan mij? Is dat uit angst voor die kerncentrale en kernwapens?
En degenen die willen bemiddelen zijn Israël, Turkije en China….. euhhh… really?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

De NAVO mag niks actiefs doen omdat oekraine geen onderdeel is van de NAVO. Wel mogen ze veel doen ter ondersteuning, behalve leveren van personeel. Ze mogen oekraine dus wel voorzien van wapens, kogelvrije vesten, whatever, en dat wordt ook in best grote mate gedaan, als ik t goed heb. Op het moment dat de NAVO wel actief gaat meenemen, veroorzaken ze daarmee een WO III.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie